Drobek81 píše:no jasne, kdesi ve zPlzniLaďuša píše:Hele, že ty víš, kde bydlim?Drobek81 píše:jeste samoska naproti
Ale teda teď zrovna mam na mysli Klatovy. V Plzni bych musel do nemocnice nebo na krchov trolejbusem, je to moc daleko
Moderátor: Moderátoři
Drobek81 píše:no jasne, kdesi ve zPlzniLaďuša píše:Hele, že ty víš, kde bydlim?Drobek81 píše:jeste samoska naproti
no je pravda že jsem viděl původní s kšiltem, kulatýma světlama s chrom. obroučkama, kulatýma bliknama a byl to fakt veterán jak prase, ale jestli jen ten kšilt dělal litr na spotřebě tak teda potěš klobás. Jinak ke stabilité - nikdy jsem ten zázrak techniky neřídil, ale kamoš s tím jezdil právě jako se sanitkou a prý je to "plavidlo plynule přecházející do smyku nezávisle na jízdních podmínkách"gogo píše:korunu tomu celemu nasadili inzinieri z trnavy v 90tych rokoch s tym faceliftom: odrezali aerodynamicky silt na streche, motor 1500 KAT, 5 kvalt, ty koksoooooooooLaďuša píše: Vlastně 1203 je jenom přesmyčka
Přesně takovou mají hasiči v Nemilkově, stále ve službě. Je to krasavice .MartasBrno píše:původní s kšiltem, kulatýma světlama s chrom. obroučkama, kulatýma bliknama
... v dobe ked tot auto frcalo stal benzin 4 koruny. co ja pamatam. mozno predtym aj menej. viac jak 80 to neslo, a ci to zobralo 11 litrov alebo 12 by som vzhladom k spomenutemu vobec neriesil.MartasBrno píše:Akorát ho po cestě pořád přetlačovat je asi drahej špás, no nevím.
Vzhledem k tomu, že tento motor je pouze nepatrně upravený a převrtaný (lépe řečeno převložkovaný) motor ze Škoda Popular 1100 OHV r.v. 1938 - klobouk dolů.Roman píše: ... TAZ1500 mikrobus s tromi dospelymi a styrmi zhruba desatrocnymi deckami na palube som robil okolo 9litrov a to som sa na rakuskych dialniciach pohyboval okolo 120km/h tachometrovych
1) Ta 603ka z prvního odkazu má dva Lada výfuky?gogo píše:pozeram, tiez nejaky fanatici http://www.1203.sk/s1203.htm
ako ju tam dostali?
http://www.1203.sk/s1203_...o/target10.html