Vládik - Martinova 2101
Moderátor: Moderátoři
Tož může začít "hvězdná" kariéra . Přeji mnoho šťastných Km . Řízení auta je pro mne i po 25 letech zábava a klidně se svezu deně jen tak bezůčelně pár Km jen pro radost .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Rozebrat a přeskládat? Páč s vrtačkou by jsi u toho seděl strašně dlouho... A nebo pod to nalepit štítek -27*10 na 3 km
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Když jsem koupil svůj druhý Vaz (043) tak mněl najeto 75 000 , a protože jsem udělal takovou větší opravu , tak jsem "tachometr" nastavil na 00000 Km aby to vypadalo jak nové .
"Odtáčet" by to trvalo hrozně dlouho . Rozeber tacháč a přeskládej kolečka jde to snadno a nastavíš si jakýkoli údaj .
"Odtáčet" by to trvalo hrozně dlouho . Rozeber tacháč a přeskládej kolečka jde to snadno a nastavíš si jakýkoli údaj .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
mne sa podarilo rozobrat a nastavit prsny pocet km za nejakych 15-20 minut...co je omnoho kratsi cas ako šaškovat s vrtackou
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Jen pro představu : běžné vrtačky točí do 3 000 ot/min = cca 150km/h čili za 24h je to pouze 3600km !Marťas píše:že tu vrtačku u toho budu muset mučit tři dny
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Tak o víkendu se zase něco zmáklo. Mam chřipku jako prase, tak jsem se zparalenoval a vrhnul do práce... Auto má mít najeto něco kolem 120 tis., tak jsem rozhodl, že bude mít přesně 120 a stočil tacho. Dostříkal jsem posledních pár míst vzatých základovkou - je to hnus, ale na jaře si nechám barvu namíchat a opraví se to. Byl jsem v pneu servise a nechal si tam obout zimní pneu na disky a následně rovnou na auto. Na vysočině v sobotu ráno nasněžilo a silnice umrzly, do pneuservisu jsem po letňákách doslova dobruslil. Do většiny zatáček jel zadek napřed, ječící babička na sedadle spolujezdce tomu dodala tu pravou šťávu
Dál jsem vyměnil trojúhelníkový okýnko u spolujezdce - urvaná klička.
A nakonec jsem dnes ráno Vláďu přivezl domů, do Prahy, cestu dlouhou cca 110 km zvládl bravurně, abych mu nekřivdil, tak za dnešek zvládl celkem 175 Km i s odpoledním výletem . Zpočátku prvních pár km se mi zdál nějak línej, ale tak po 70-80 km se to celkem rozjelo. Je to vůbec možné, nebo se mi to spíš zdá?
Doma jsem auto samozřejmě důkladně umyl od soli a podobných sraček.
Nastal akorát jeden menší problém, a to následující:
Zkrátka se mi zbláznil "sdružený přístroj", projevuje se to tak, že když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak se rozsvítí mazání a kontrolka blinkrů!
Když rozsvítím světla zapne se samo (mj.) podsvícení přístroje, přepnu-li na dákové, tak podsvícení zhasne, k blinkrům bliká hladové oko dorytmu atp. Řešil jsem to se známým a říkal, že to bude nejspíš špatným ukostřením. Poraďte mi, prosím, na co se mám zaměřit a co zkontrolovat. Děkuji
+ pár fotek ze dneška
http://martin2101.rajce.idnes.cz/12.-13 ... nec/#album
Dál jsem vyměnil trojúhelníkový okýnko u spolujezdce - urvaná klička.
A nakonec jsem dnes ráno Vláďu přivezl domů, do Prahy, cestu dlouhou cca 110 km zvládl bravurně, abych mu nekřivdil, tak za dnešek zvládl celkem 175 Km i s odpoledním výletem . Zpočátku prvních pár km se mi zdál nějak línej, ale tak po 70-80 km se to celkem rozjelo. Je to vůbec možné, nebo se mi to spíš zdá?
Doma jsem auto samozřejmě důkladně umyl od soli a podobných sraček.
Nastal akorát jeden menší problém, a to následující:
Zkrátka se mi zbláznil "sdružený přístroj", projevuje se to tak, že když otočím klíčkem do polohy před startováním, tak se rozsvítí mazání a kontrolka blinkrů!
Když rozsvítím světla zapne se samo (mj.) podsvícení přístroje, přepnu-li na dákové, tak podsvícení zhasne, k blinkrům bliká hladové oko dorytmu atp. Řešil jsem to se známým a říkal, že to bude nejspíš špatným ukostřením. Poraďte mi, prosím, na co se mám zaměřit a co zkontrolovat. Děkuji
+ pár fotek ze dneška
http://martin2101.rajce.idnes.cz/12.-13 ... nec/#album
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Ty to píšeš, jako kdyby to žigulík neměl normálně zvládatMarťas píše:cestu dlouhou cca 110 km zvládl bravurně, abych mu nekřivdil, tak za dnešek zvládl celkem 175 Km i s odpoledním výletem . Zpočátku prvních pár km se mi zdál nějak línej, ale tak po 70-80 km se to celkem rozjelo. Je to vůbec možné, nebo se mi to spíš zdá?
Jinak, jestli to auto dlouho spíš stálo nebo jezdilo málo, tak by zezačátku bejt takový línější a ztuhlejší mohlo.
člověče, to já bych bral spíš tu prasečí, když je prej mírnější než ta klasická.Marťas píše: doufám, že ta klasická
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
V dobách nějvětší slávy to býval jeho denní průměr. Byly doby, kdy si dával i cca 1000 denně:).Marťas píše:Za poslední půlrok jestli to najelo 130 km, tak je to možná moc.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.