tak ja si myslim ze pri pouziti nizko tlakeho turba 0.6-0.8 Atm by to slo protoze by to bylo neco jako naporove sani a nebo nee.Su zvedavi mam k dispozici alfu 155 2.5TD Turbo tak mozna casem.ale nevim jake to ma tlakyPuhi píše:Heh, vysvetlí mi tu niekto tento obrázok? Lebo koľko tu bolo príspevkov že sa turbo nedá pustiť cez podtlakový karbec, a mňa ak zrak neklame, tak toto je klasický škodovácky karbec jikov alebo aká to rachotina. A je tam aj intercooler ak dobre vidím. Tak babo raď
Podtlakový karburátor na pretlakový???
Moderátor: Moderátoři
Lada (2101) Rasputin II http://www.stream.cz/video/320564-burnout-lada-2101
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Podtlakový karbec by měl makat i s turbem, pokud si bude myslet, že tlak turba je normální okolní tlak. Tj. všechny otvory, plovákovka ap. musí být připojeny na přetlak - zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ja znam jednoho, teda neznam, ale piseme si nekdy na icq ... ten jezdi na klasickem webru, jeste neshorel a rikal ze to jede hodne dobre... nechapu, ale asi to jde
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Ano toť pravda. Pak jiné palivové (dopravní) čerpadlo a jiný jehlový ventil .VaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.
For Skid: Doufám že jsi srovnání nízkotlakého turba (0.6-0.8 bar) a náporového sání myslel ze srandy ne ?
Při 100km/h je v "náporu" tlak pouze 0.0048 bar (u hladiny moře)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Mne zase príde zložitejšia táto varianta, myslím hlavne predhrev, hadičku a pípadne lanko plynové keby sa to prerobilo. Všetko toto by trebalo vytesňovať. Predhrev dajme tomu by sa odpojil a aj tak ho nemajú všetky karby, ale zvyšok... To radšej pospájam pár hadičiekVaSek píše:zjednodušeně - karbec v boxu, kde je všude tlak turba.