Vyberte si. Kalina nebo ...
Moderátor: Moderátoři
Většina náhradních dílů na jiná auta než na Ladu se nechá koupit na vrakovištích z krádeží. Ty jsou pak o dost levnější než na Ladu. Na novou Ladu díly jinde než u CSauto nekoupíš. Ale zase se nemusíš bát, že ti jí ukradnou na náhradní díly.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Hodně velký +!
Kolega si koupil za 300tkč VW-Pasat kombik 100tkm 4x4 - ukradli mu ho za dva měsíce - neměl ho ani pojištěnej. Pak už neměl prachy, tak si vzal na leasing taky za 300tkč BMW, taky kombik a podobné kilometry.
Ukradli mu ho za měsíc z garáže v rodinném domku. Zaplaťpánbůh při leasingu je auto pojištěný, ale i tak musel ještě dát pár splátek na "žádné" auto, aby vyrovnal rozdíl mezi výší pojistného plnění a cenou auta.
Já tu svou plečku občas zapomenu zamknout a parkuju opravdu všude a auto najdu vždy tam, kde jsem ho nechal. Tenhle aspekt je Ladě potřeba započítat do "spolehlivosti".
Kolega si koupil za 300tkč VW-Pasat kombik 100tkm 4x4 - ukradli mu ho za dva měsíce - neměl ho ani pojištěnej. Pak už neměl prachy, tak si vzal na leasing taky za 300tkč BMW, taky kombik a podobné kilometry.
Ukradli mu ho za měsíc z garáže v rodinném domku. Zaplaťpánbůh při leasingu je auto pojištěný, ale i tak musel ještě dát pár splátek na "žádné" auto, aby vyrovnal rozdíl mezi výší pojistného plnění a cenou auta.
Já tu svou plečku občas zapomenu zamknout a parkuju opravdu všude a auto najdu vždy tam, kde jsem ho nechal. Tenhle aspekt je Ladě potřeba započítat do "spolehlivosti".
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
no neviem je to drsne ale keby som mal presne 200tisic tak si nove auto ani ojete za tu sumu nekupim....
keby som mal okrem toho este dalsi 50 tak by som siel do toho BMW hned prve je celkom chrumkave tak preco nie
na kalinu by som velmi rychlo zabudol...
a celkovo nic mi kalina nehovori teda ze je to nova lada to ano obdivujem ale neviem si v nej predstavit seba.. keby novu ladu (predohrab ze) tak jedine 112 ale trojdverovu pekne tmavomodru a biele liatiny
keby som mal okrem toho este dalsi 50 tak by som siel do toho BMW hned prve je celkom chrumkave tak preco nie
na kalinu by som velmi rychlo zabudol...
a celkovo nic mi kalina nehovori teda ze je to nova lada to ano obdivujem ale neviem si v nej predstavit seba.. keby novu ladu (predohrab ze) tak jedine 112 ale trojdverovu pekne tmavomodru a biele liatiny
To TDi když uhlídáš, bude nejspíš levnější na provoz (údržba), než Lada. Letos mě Laděna stála dost peněz. Ale ví bůh na co narazíš.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ten se jim povedla pokud se člověk k tomu chová slušně, je ti i držák. Ovšem ten bavorák by mě oslovil více-pořád říkám, že až budu dospělý , tak si to BMW koupím. Kolega dával do kupy BMW 540 a jet s tím byla nádhera, ovšem ten výkon byl na spotřebě znát a navíc každý žduchanec začínal na 100tis za opravu.(Bylo to asi jediné auto, kterému zablikal protikluz i při 180km/h )
Mitsubishi Colt 1,5GLX
Před třema rokama, když jsem si za 300tkč kupoval Ladu, kupoval si kolega právě ojetou Oktávii kombi TDI taky za 300tkč. Já mám teď najeto 90tkm, on 170tkm a ta moje plečka je na údržbu dražší a výrazně rezavější..... Ale zase je fakt, že on nejezdí tak divoce, jak my. Takže ví jen bůh, kolik by údržba té Oktávie stála mě. Nicméně rezavění karosérie a neustálé výměny čidla detonací a nádržky ostřikovačů (letos ještě za 6000kč výměna radiátoru topení) nejspíš se stylem jízdy nesouvisí a na Oktávii to drží. Navíc pokles ceny té ojeté Oktávie už není tak drastický, jako u Lady. Ale kdybych se měl znova rozhodnout, stejně bych pořád váhal, co koupit. Ta Oktávie je tuctové auto, krade se a moc netopí.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Ja bych bral 3ku compakt ALE jelikož je to jen na ježděni tak asi ted ne, spiš něco s kufrem. Ono se to nezda ale ten kufr se hodi neskutečně často
Kalinu asi ne Neni moc velka, spiš mi připada velka jak trochu větši Corsa coz je hodně prťavy.
Za ty prachy na denni ježděni v kombajnu asi bawora 3 e36 nebo 5 e34/e39 nebo omegu B.
Kdybych měl 300.000(ne 200) a staly přijem navic na udržbu tak tak BMW M3 E30 Tož je je muj v současne době největši sen co se tyka aut
Kalinu asi ne Neni moc velka, spiš mi připada velka jak trochu větši Corsa coz je hodně prťavy.
Za ty prachy na denni ježděni v kombajnu asi bawora 3 e36 nebo 5 e34/e39 nebo omegu B.
Kdybych měl 300.000(ne 200) a staly přijem navic na udržbu tak tak BMW M3 E30 Tož je je muj v současne době největši sen co se tyka aut
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
Velice těžká otázka a ještě těžší odpověď.Ale budme upřímní.Kdybych měl 200 000 Kč respektive bych došetřil na těch 250 000 Kč asi bych do té ojeté oktávky 1.9 TDi šel.Jelikož jezdím kamionem mám moc rád vůni nafty.Ale kdyby LADA dělala Prioru 1.8 TDi zase bych neváhal.V současné době stejně tyto peníze nemám ani mít nebudu.Bydlím na baráku a peníze se topí trošičku někde jinde.Nicméně já kupoval LADU 2110 taky ojetou.Měla tři roky a kupoval jsem ji od soukromé osoby za 100 000,-Kč.V té době,a vlastně nemusí to být ani v té době.Koukněte se kolik dnes stojí rozměrově srovnatelné auto tři roky staré.Zase bych šel do ojeté LADY,jelikož zahraniční ojetiny jsou o hodně drahší a škodovku nechci.Ale u nové LADY bych hodně váhal.Přeci jenom to svezení v OKTÁVCE byť tři roky staré a nové LADĚ je rozdíl.Ale já stále věřím že KALINA a PRIORA už budou JINÉ auta.Tím neříkám že 110 je špatná.Já jsem spokojen.
M3 e30 auto pro fajnšmekryARMAN píše:Ja bych bral 3ku compakt ALE jelikož je to jen na ježděni tak asi ted ne, spiš něco s kufrem. Ono se to nezda ale ten kufr se hodi neskutečně často
Kalinu asi ne Neni moc velka, spiš mi připada velka jak trochu větši Corsa coz je hodně prťavy.
Za ty prachy na denni ježděni v kombajnu asi bawora 3 e36 nebo 5 e34/e39 nebo omegu B.
Kdybych měl 300.000(ne 200) a staly přijem navic na udržbu tak tak BMW M3 E30 Tož je je muj v současne době největši sen co se tyka aut