Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Pajo, ja ten pletenec doma mam, ale on neni ohebny, jen odolava asi vibracim nebo tak, ale nic vic. S tim budikem nevim, nemam ani prirubu na lambdu, az bude vyfuk aspon hotovy, tak se tomu budu venovat.
Tak tady muj druhy a snad konecne uspesny pokus o termoizolaci vyfuku Toto je jen privod k turbu.
Tak tady muj druhy a snad konecne uspesny pokus o termoizolaci vyfuku Toto je jen privod k turbu.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
JJ ma, a doufam ze i tak bude fungovat. O vikendu to jdu zavarit. Jeste si vemu do parady kosti, az je teda budu mit
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Doufám že ten kdo to bude "vařit" ví co dělá (aby se to neskroutilo) . Je to perfektně připraveno , a skvěle odvedená práce .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
U te napravy bych se toho moc nebal, horsi si myslim ze to bude s tema kostma. Varit se to bude stylem 5/5cm do krize, nemelo by to nic udelat.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
sakra dyt zadní náprava je asi to nejpevnější co na žigulu je... teda když kouknu na tu flákotu železa, tak by mě nenapadlo, že by to pevnostně samo o sobě nestačilo
ale každopádně to vypadá dobře
atex: abych se neplet, ale myslim že jsi tu někde psal, že jsi svářeč, takže fortelnosti bych se v tomdle případě nebál
ale každopádně to vypadá dobře
atex: abych se neplet, ale myslim že jsi tu někde psal, že jsi svářeč, takže fortelnosti bych se v tomdle případě nebál
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Ted si nemuzu vybavit kdo mi to sakra rikal. Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky. Ona totiz pri velkem zatizeni trochu pruzi a nepatrne se ohyba. Kdyz se toto deje a polooska zrovna prenasi kroutak na kola, tak praskne. Nevim, jeste jsem o tom nikdy neslysel, ale pokud se to nekomu povedlo, tak bych rad videl nejake foto, z toho by se dalo jiste neco usoudit. U seriovych vykonu to zdrejmne nehrozi, ale kdyz tam je jednou tolik vykonu, tak uz se toho zacinam obavat, uz tak ty poloosky dostanou svinsky zahul.
EMI, jsem zamecnik, v poslednim zamestnani jsem ale prevazne svaroval. Ted mam novou praci a jsem opet obycejny zamecnik. Nicmene svarecka je muj hlavni pracovni nastroj uz nekolik let
EMI, jsem zamecnik, v poslednim zamestnani jsem ale prevazne svaroval. Ted mam novou praci a jsem opet obycejny zamecnik. Nicmene svarecka je muj hlavni pracovni nastroj uz nekolik let
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Huh,tak to sem ještě neslyšel.Poloosu sem zlomil jenom jednou,a to když sem prasil na štěrku a prohrabal sem se na tvrdej podklad.Ale to sem ji spíš překroutil...Atex píše:Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
A to se stalo na zigulu jo? Kua nestras, musi vydrzet vic .....dusin píše:Huh,tak to sem ještě neslyšel.Poloosu sem zlomil jenom jednou,a to když sem prasil na štěrku a prohrabal sem se na tvrdej podklad.Ale to sem ji spíš překroutil...Atex píše:Ta naprava se vyztuzuje aby nepraskaly poloosky.
Jako ja nevim, tohle mi nekdo tvrdil, ale fakt si nevzpomenu kdo to byl...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Stalo se to pouze mně a to ještě na původním autě od našich.S říjnem sem prasil častějc a o dost víc a za celou dobu co sem ho měl(cca 120k km) sem poloosy neměnil.Tahle byla asi solidně unavená,když sme to pak měnily,tak na druhé už byli taky pozorovatelné náznaky kroucení.Asi horší kus nebo co.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
No protoze ja s Zentourem delal nekdy ostresne prasarny, samozdrejmne prudke rozjezdy a hodne prudke razeni, to byl jizdni styl s tim autem. Nikdy nic, cekal jsem kdy se konecne rozleti diferak a nic, vsechno v poho.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No vzhledem k tomu, že o ohnutým mostu se zmiňuje i Tůma, tak to asi nebude nic tak nereálnýho.EMI píše:sakra dyt zadní náprava je asi to nejpevnější co na žigulu je... teda když kouknu na tu flákotu železa, tak by mě nenapadlo, že by to pevnostně samo o sobě nestačilo
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás