nízký tlak oleje
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: pon srp 13, 2007 19:45
- Bydliště: Nová Dědina
- Kontaktovat uživatele:
nízký tlak oleje
Chlapi mám problém když je motor studený mám tlak oleje v pořádku chodí na budíkku jak má , ale jak se zahřeje tak na volnoběh klesne tak že mi svítí kontrolka a když přidám tak nad 2000 ot. tak zhasne ale na budíku se nijak nezvedá, ted jsem tam dasl i jiný olej , jiný olej. filtr a stále stejný problém , neví někdo co s tím dík
Pokud se opravdu něco seklo pod přetlakový ventil tak tomu zřejmně pomůže motor nechat UPLNĚ vychladnout nejlépe přes noc aby olej stuhnul a pak nastartovat nechat chvilinku běžet (cca20vteřin) aby se namazal a pak vytočit rychle motor na krátko do ot. kolem 5-5.5t/min . Hustý olej vytvoří velký tlak a otevře přepouštěcí ventil který se nejspíš pročistí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Dostat ven olejovou pumpu je práce na dvacet minut. Ono to vypadá složitě a zdlouhavě, ale jde to až překvapivě dobře.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt září 10, 2009 12:26 ]
Pro někoho, kdo dělal/dělá motory denně/obden je to snadné. Kdo na to jde poprvé a nemá příslušný a dobrý vercajk to může být i neřešitelný problém. L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: čt září 10, 2009 12:26 ]
Pro někoho, kdo dělal/dělá motory denně/obden je to snadné. Kdo na to jde poprvé a nemá příslušný a dobrý vercajk to může být i neřešitelný problém. L.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Dnes jsem s tím udělal jeden pokus. Ne z důvodu , že bych si s tím nevěděl rady, ale protože jsem líný. Vyměnil jsem olejový filtr. Místo toho za 40 Kč, který jsem tam dával před 14 dny jsem tam dal za 90 Kč a najednou to maže zahřáté 3,5 bar při 3000 rpm, na volnoběh 1 bar. Tak su zvědavý, jestli to bude fungovat .
Mám totožnej, poněkud kombinovanej problém u mojí Nivy. Kontrolka vždy při volnoběhu lehce problikávala, ale poslední dobou svítí při čemkoliv pod 2.000 otáček. Oleje tam je samozřejmě až po značku MAX na měrce.
Přesně v tu samou dobu kdy začala tahle barevná hudba se z motoru začal ozývat drnčivej zvuk (něco jako když do roztočenýho kola u bicyklu vrazíte silnej drát a on začne drnkat o dráty v kole), ten rozsvěcování a zhasínání kontrolky doprovází, ale při volnoběhu ne.
Stalo se to už někomu tady? Předpokládám že to asi odchází na věčnost čerpadlo, ruku v ruce s čidlem, a tlakoměr oleje jako takovej bude asi taky už po smrti, ručička málokdy vylezla někam k prostředku.
Co mi ale dělá starost je to, jestli neexistuje možnost, že si zadírám motor plnej oleje - to by docela naštvalo
Přesně v tu samou dobu kdy začala tahle barevná hudba se z motoru začal ozývat drnčivej zvuk (něco jako když do roztočenýho kola u bicyklu vrazíte silnej drát a on začne drnkat o dráty v kole), ten rozsvěcování a zhasínání kontrolky doprovází, ale při volnoběhu ne.
Stalo se to už někomu tady? Předpokládám že to asi odchází na věčnost čerpadlo, ruku v ruce s čidlem, a tlakoměr oleje jako takovej bude asi taky už po smrti, ručička málokdy vylezla někam k prostředku.
Co mi ale dělá starost je to, jestli neexistuje možnost, že si zadírám motor plnej oleje - to by docela naštvalo
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
ten zvuk je z cerpadla-vymenit...uz som sa s tym stretol v jednom ziguliku, ktory cestoval do Kyrgystánu
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Díky, když se to může stát na cestě do Kyrgystánu, proč by se to nemohlo stát v Čechách
Spíš jsem měl trochu obavy, aby to nebyly třeba ventily nebo tak něco - v identifikování neznámých zvuků z motoru nejsem žádnej expert. Ale čím jsem si byl skoro jistej, že to není vodní pumpa - ta vydávala jinej zvuk, když mi odcházela u žigula
Spíš jsem měl trochu obavy, aby to nebyly třeba ventily nebo tak něco - v identifikování neznámých zvuků z motoru nejsem žádnej expert. Ale čím jsem si byl skoro jistej, že to není vodní pumpa - ta vydávala jinej zvuk, když mi odcházela u žigula
21053 - r.v. 1990 - mám od r. 1998 až navěky
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
2124 Niva - r.v. 1987 - měl jsem 2006-RIP 2015 (budiž jí slévárna lehká)
My sme vtedy tiez nevedeli, co vlastne rapká, islo to ako keby spredu a na klukovku to bolo moc rychle a na vacku uz duplom, lebo ta sa toci polovicnymi otackami
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)