nevim jak na tom bylo BMW ale vim, ze 100 koni na 1.8 neni zadny zazrak. Treba nizsi vykon pri vyssi kubature muze mit jine vyhody (spotreba, zivontrost?) ale myslim, ze o tohle nejde. Kdyby ta stavajici 1.6 16V mela tech 75 - 80KW, pak bych rekl, ze bude mit kalina sice zbytecne velky, ale slusny motor.Serjoža píše:1,8 stříkačka 100 koní? To už měl bavorák v roce 1988 113 PS.Alex Hok píše:Čekal jsem od Kaliny věčí uspěch ,ale bohužel nic se stím nenaděla . At je to vůz jaký koliv je vyjeto s linky LADA a to znamená že vydrží na věky věků a bude věrně sloužit ,snad zapár let bude Kalina mít pod kapotou 1,8 stříkačku a 100 konských sil , pak by to pořádně nandalo těm pos... Loganum co brázdí naše sílnice .
srovnavaci test
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
tiez celkom nechapem preco niektore kubatury maju take nizke vykony, napr Toyota mala motor o objeme 1330ccm (DOHC 16V), zacala ho vyrabat vo verzii 66kW a rok alebo 2 nato ho priskrtila na 55kW...kvoli zivotnosti?JmJ píše:nevim jak na tom bylo BMW ale vim, ze 100 koni na 1.8 neni zadny zazrak. Treba nizsi vykon pri vyssi kubature muze mit jine vyhody (spotreba, zivontrost?) ale myslim, ze o tohle nejde. Kdyby ta stavajici 1.6 16V mela tech 75 - 80KW, pak bych rekl, ze bude mit kalina sice zbytecne velky, ale slusny motor.Serjoža píše:1,8 stříkačka 100 koní? To už měl bavorák v roce 1988 113 PS.Alex Hok píše:Čekal jsem od Kaliny věčí uspěch ,ale bohužel nic se stím nenaděla . At je to vůz jaký koliv je vyjeto s linky LADA a to znamená že vydrží na věky věků a bude věrně sloužit ,snad zapár let bude Kalina mít pod kapotou 1,8 stříkačku a 100 konských sil , pak by to pořádně nandalo těm pos... Loganum co brázdí naše sílnice .
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Re: *
Mno, motory ktere byly do VAZ 210x myslim zadnymi vyraznymy neduhy netrpely a i jejich parametry byly dobre. 1.3L 48 - 50 kW (jak kde je udano), spotreba 7.5 l/ 100km pri mimomestskem provozu. Nemuzu si pomoct, ale to mi na dobu, kdy to vyslo z tovarny, prijde ok.Serjoža píše:Já se jen snažim vyslvětlit, že ať udělá Lada jakejkoliv motor tak bude zastaralej. Malej výkon, velká spotřeba, vysoká hlučnost, rozvoďák na 60 tisíc atd. A o životnosti se tady taky hádat nebudem.
A motory do 211x mi prisli parametrove take dobre. Hlucnost neznam, spotreba je z doslechu take dobra. Rozvodak po 60 tisicich no proc ne. Z meho pohledu suma dejme tomu 5000kc (myslim ze i mensi) po 4 - 6 letech. Jak casto se to meni treba u fiatu? VW ? povidej, prehanej.
Motor do Kaliny se mi nezda podle dosavadnich informaci nijak zazracny. Z toho ale nemuzu vyvodit, ze lada nikdy neudela dobry motor. Ale pokud ty mas kristalovou kouli, tak proc ne. Vesteni se meze nekladou.
VAZ 2104 1.3 1989
Promiňte že se přidávám do Vaší bohulibé diskuze,ale musím.Za prvé si myslím že je na každém co si koupí.Pokud někomu z nějakého důvodu něco nevyhovuje nepomlouvejte to u ostatních a kord když se to vlastně teprve "narodilo".Myslím si že Kalina je auto povedené a pro normální lidi.Pokud chce někdo trhat asfalt ať si koupí OT64.Za druhé,každé auto se dá pomluvit a skaždým autem bude někdo spokojený a jiný zase né.Co se týká motoru kaliny,myslím že není špatný a určitě lepší než třeba v loganu zastaralá pohoná jednotka z renaultu.Nicméně i logan poskytuje svým majitelům radost.Jelikož každý nechce FERARI.
Já jsem s LADOU 2110i 16V spokojen nadmíru.Jezdím na LPG v systému vstřikování lpg, každoročně asi 20 000 km a bez závažnějších problémů.Což se nedalo říci o automobilech které jsem vlastnil dříve (nebyly to lady) a dalece přesahovali cenu lady a ND lady.Já do lady znovu určitě půjdu,ikdyž do kaliny asi né jelikož je na naší čtyřčlenou rodinku poměrně malá.Nicméně nic předem nevylučuji.Já čekám na Prioru popřípadě siluet.
Já jsem s LADOU 2110i 16V spokojen nadmíru.Jezdím na LPG v systému vstřikování lpg, každoročně asi 20 000 km a bez závažnějších problémů.Což se nedalo říci o automobilech které jsem vlastnil dříve (nebyly to lady) a dalece přesahovali cenu lady a ND lady.Já do lady znovu určitě půjdu,ikdyž do kaliny asi né jelikož je na naší čtyřčlenou rodinku poměrně malá.Nicméně nic předem nevylučuji.Já čekám na Prioru popřípadě siluet.
kalina 2.
promiňte zapoměl jsem se zaregistrovat,takže ten příspěvek mírně kritický je dílko fandy vozů LADA
Opět nesouhlas.Myslím že motory jsou jednou z mála součástí automobilů Lada,které jsou velice zdařilé.Pokud se k nim přidá dobrá elektronika,není žádných problémů.A to platí i o starších motorech řad 2101-21073.Myslím že škodovka,která dodnes používá starý typ s třikrát uloženým klikovým hřídelem ,pocházející ješte z dob Š1000MB sama nevyvinula nic pořádného.Já ctím LADU jelikož vyrábí své věci.Vám by se možná líbilo kdyby to používalo motory z audi,ale pak by to bylo o něčem jiném i cenově.Navíc myslíte že ostatní motory jsou až tak lepší.Ale to je můj názor,jakožto spokojeného uživatele.S bratrem jsme měli nadupanou LADU 21053 1.5 a NEBYLA v něm chyba !!!! Ale nema cenu se o tom s někým přít.The end.