Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tommel píše:rozhodně bych se když už vysral na vzhel...ten už tak za nic nestoji....
pekne, dik ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Neber to zle, hlavně nechapu proč řešiš vzhled když chceš vykon :wink:
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Ja neresim vzhled, ale jak by asi ten intercooler vypadal vepredu .. krabice pred autem. .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3265
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

u takto provedenych uprav neni podstatny vzhled, ale funkce :wink: když už jsi s timto začal, tak ser na vzhled jak to bude vypadat, ale chce to řešit věci tak aby fungovali na 100% :wink: vzhled je to posledni co by jsem řešil :)
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Tak každý chce, aby auto, co vyrobí bylo i hezký a ne aby to vypadalo jak slepený z krabic od bot s brutálnim výkonem ;)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No jasně, a co třeba na střechu? Mají to tak i třeba trolejbusy s klimatizací pro řidičovo stanoviště, takže lid už je vlastně zvyklej :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Tommel píše:u takto provedenych uprav neni podstatny vzhled, ale funkce :wink: když už jsi s timto začal, tak ser na vzhled jak to bude vypadat, ale chce to řešit věci tak aby fungovali na 100% :wink: vzhled je to posledni co by jsem řešil :)
Tak ja nevim, cetl jsi co jsem psal pred tebou?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša píše:
Atex píše:ve vyfuku je teplota az 1000 stupnu, nevim co tam dat ...
Téhle teploty výfukové plyny nesmí dosahovat ! Hraniční teplota je 850°C . Pokud to leze výš je špatná směs nebo předstih . Těsnění se jinak chladí o kov okolo .
Saso takze co se stane kdyz dam za turbo nerezovou ohebnou hadici na vyfuky, ktera ma pracovni teplotu 600°C. Co by se mohlo stat, prestane tesnit?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jen tak mimochodem!
Opravdu si myslíte, že výfukovy plyny mají teplotu kolem 1000°C?
Já nevím, ale teplota táni hliniku je někde kolem 650°C, takže při teplotě 1000°C by se vám když ne hlava, tak určitě by se roztavili písty... :D
Jinak železo je lehce červený už při cca 500°C. :wink:
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

To o tom hlíníku je pravda.Je to několikrát vyzkoušeno na závodech dragsterů,kdy píst opouští spalovací prostor vejfukem :mrgreen:
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Takze na netu jsem se docetl ze provozni teplota ve vyfuku je 400-800°C, pri bohatsi smesi az 1000... To mi nejak nepasuje se Stepanovou teorii ...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Hlava je chlazena vodou , svody vyzařováním a vzduchem tím pádem uvnitř může proudit i daleko teplejší médium a do jisté teploty se nic nestane . Uvnitř válce jsou teploty daleko převyšující teplotu tavení okolních materiálů , ale protože jsou chlazeny tak se nic neděje . Hůř na tom jsou výfukové ventily , ty se chladí pouze dříkem o vodítko . U leteckých motorů máne teploměry výfukových plynů , pokud to dýl "leze" přes 850°C něco odejde (většinou píst) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Lada Rider
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od Lada Rider »

Saša píše: Hůř na tom jsou výfukové ventily , ty se chladí pouze dříkem o vodítko
...aj dotykom o sedlo.
СЕКТОР ГАЗА парты
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

a u závodních motorů jsou plněný sodíkem-myslím že lancia už to má
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Nejen u závodních motorů jsou plněny sodíkem. S těma ventilama je sranda, hlavně když ho někdo nařízne a hodí do vody :lol:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“