Jarda píše:Rukojeť pistole nesmíš při tankování držet svisle, ale mírně směrem dozadu.
nějak mi uniká jaký by mohlo mít vliv
Moderátor: Moderátoři
Přesně jak píše Zevlotron - pistole vypíná bez ohledu na stav naplnění nádrže. Nemusím pistoli držet úplně vodorovně, ale aspoň trošku to odklonit dozadu.Chester píše:Jarda píše:Rukojeť pistole nesmíš při tankování držet svisle, ale mírně směrem dozadu.
nějak mi uniká jaký by mohlo mít vliv
No těch chyb tam asi bude více - jednak máš neuvěřitelný rozptyl spotřeby (nedokáži se s tímhle autem dostat nad 8l/100km, ty to vytáhneš přes 10 - zvláštní), jednak dokážeš do 43l nádrže natankovat přes 60l benzínu. Prostě ta tvá tabulka je strašně nevěrohodná (nemluvě o záhadě, proč 25.6. tankuješ po ujetí 77 km a za dva dny po ujetí 59 km, často pak po ujetí cca 200km - má to nějakou racionální příčinu?).DJW píše:V pohode, dík za radu, ale tankujem správne
Tá dvojlitrová spotreba bola procedurálna chyba - tankoval som 2x krátko po sebe bez spotrebovania zvyškového benzínu, preto mi najprv vyšla väčšia spotreba a potom zas nízka.
Reálne sa pohybujem cca 5,4-5,6 prázdny normálna nie rýchla jazda
8-10 PLNE nalozeny (alebo presnejsie natrieskany) pri 140-150km.h, kopec/nekopec
6,3 - 6,8 mesto podla nalady
K TEJ NULOVEJ SPOTREBE pri brzdení motorom nad 2500 rpm by mala byť 0,0L a mne stále ukazuje okolo 0,4L.. To je podľa mňa chyba. Aspoň na Golfe IV som mal nulu..
jo 175....já pneu vůbec nerozumím....takže 165/80 jsou na obvod stejné jako 175/70?Cory píše:a aku mas sirku? pokial 175,tak je to narovnakoCooper píše:já mám obuté 70,
No parádní, přesně toto jsem potřeboval Díky díkyLaďuša píše:No, protože nuda (aneb radši cokoliv jinýho, než ty věci do školy), tak jsem vzal do hnát kalkuliho přístroj a proved jsem 2 výpočty:
(13*2,54+2((A*B)/100))pí = X
165/80/13:
A=16,5
B=80
X = 186,673cm
175/70/13
A=17,5
B=70
X = 180,703cm
Čili na 100 km vzdálenosti se kola 165 otočí 53569,611x, 175ky 55339,118x. Uvážíme-li diferenciál např. 1:4,1 a na čtyřku, pak motor se za tu dobu otočí 219635,405 u 165ek, resp. 226889,9 u 175ek. To nam na 100km cesty za tutěch podmínek činí vpravdě brutální rozdíl 7254,9 otáček, což dá při jízdě na 3500ot/min rozdíl něco přes 2 minuty (přesně 2, když bude točit 3627,45 otáček). Takže řešení je neřešit to.
I když kolik může motor pápnout za 2 minuty při 3500? To je něco pod 90 bych tak tipnul, dejme tomu 70 minut jízdy, spotřeba ať nežeru 6 (bo podmínky ideální), rozdělíme to pětatřiceti a máme to 0,17l/100km... Hm, 2 deci, zůstávam na 0R34
Tabulka je presná a pravdivá, nad 10L som sa dostal s vozíkom TOTÁLNE NATRIEKANÝ - cca 1000 kg nákladu + jedna náprava navyše, v kopcovitom teréne, 100km/h, plyn na podlahe..Jarda píše:No těch chyb tam asi bude více, máš neuvěřitelný rozptyl spotřeby, ty to vytáhneš přes 10, do 43l nádrže 60l benzínu.
0,4 na PP je fakt chyba, něco je špatně. Máš na PP nastavenou správný typ řídící jednotky? Cítíš při brzdění motorem okamžik uzavření přívodu paliva? (Po sundání nohy z plynu motor chvilku brzdí normálně, pak začne brzdit intenzivněji, je to jasně znát.)