Laďuša: Krišpín - co já vim tak takhle se říkalo době Socialistické
Cooper: jj ty víka u 310tek drží na dva šrouby, ale motory 310 nemám rád proto, protože jsme jednou vyvazovaly píst a musely jsme povolit spodek ojnice a vyndat ho. Což o to

vzít 19ku klíč, povolit dva šrouby a sundat to kontrolní víko to je pohoda. Vytáhnout ty průvlečný plíšky co jsou přes matici na spodku ojnice se dá taky celkem slušně pomocí kombinaček. Potom povolit matky samotný to je mazec

na každý straně jsou dvě.
Pak se veme taková spešl naběračka, strčí se to do motoru a podebere se ten ojniční spodek či jak to nazvat. A musí se opatrně dostat z motoru ven, běda jak to z tý naběračky zklouzne a hupsne do oleje

to by byl průser. Ono se to dělá dost blbě. Ta naběračka je dlouhá asi 1,20 m a ten spodek má přes 15kg

Vyndavání celkem jde, ale zpětné nandavání to je o ruce a o nervy
A bomba zážitek je otáčení motoru 310 přes ráčnu

kdo nemá svaly nebo pupek tak se nechytá

Kdo nemá Žigula neni "IN", já s Žigulem zvítězim!!!

Aneb štamgast na benzínce

Mírně ukecanej vochlasta se zelenym Žigulíkem
1 x Togliatti - 2103 - Laduška
2 x Moskva - 412 a sbírka dílů dávající dohromady jedno auto - Moskvič 2140 ( Super Moskvič 2139 )