Jako první tady máme test pro váhu vzduchu, který dodal DJW. Díky.
Poznámka k měření od Petra HC: uvedený údaj napětí 0,99 - 1,03V platí pro motor v klidu, tedy pro stav, kdy váhou vzduchu neprochází žádný vzduch. Ve volnoběhu má být hodnota naměřeného napětí v rozpětí 1,1 - 1,3V. Dále podle zatížení motoru až do 4 - 4,5V.DJW píše:Preklad z RU stránok - Ako otestovať váhu vzduchu:
Do žltého kábla pichnúť špendlík a pri zapnutom zapaľovaní zmerať voltáž proti kostre.
Hodnota normálna 0,99 Volt , maximálna prípustná 1,03 Volt.
Čokoľvek viac značí disfunkciu.
Citlivost VV se mění od 30 mV /kg/hod na začátku charakteristiky do 300 mV /kg/hod na konci. Sestavit tabulku k tomuto grafu by bylo možné pouze na brzdě, evtl. na volné dálnici.