Kalasnikov píše:nedávno jsem byl v ladaobchodě tak jsem si rovnou koupil filtr oleje a jediné co tam měli byla jakási VIKÄ což jak jsem zjistil na netu je čína tak nevím jestli to tam vůbec dávat.
Pokud ho namontujes, tak si hlavne dej pozor, jestli to maze hned po nastartovani nebo to ma prodlevu, pokud bude spatny zpetny ventil, tak ho redeji vyhod
Kalasnikov píše:Docela na hovno je že ten motor nechytá dokud se nevytvoří dostatečný tlak oleje, takže startuju na 3-4x.
Co proboha má společného tlak oleje a neochota motoru chytit ?!? Pro motor je to spíš výhoda . Než chytí tak ho předmaže startér .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Přesně tak. Pokud je problém se spadáváním oleje do vany, je při startu naopak lepší, když motor nechytne hned. Motor se několikanásobným startováním namaže malými otáčkami, což z hlediska jeho životnosti je vhodnější. A jestli chytá motor napočtvrté, je to jedině proto, že se z karburátoru odpaří palivo a chvíli trvá, než se tam natlačí. Zkus před startem napumpovat do komory benzin a naskočí okamžitě.
RENAULT Mégane Grandtour*04/2008 - 1,5dCi 78kW(06/2016-) RENAULT Scénic*05/2012 - 1,4TCe 96kW(10/2023-)
Tlak oleja a startovanie motora ma dost spolocneho. Mal som motor, ktory nestartoval, ked som si vsimol, ze ani po dlhsom toceni starterom nezhasla kontrolka mazania, tak som hladal preco, zistil som, ze je strhnuty tisichran na olejovom cerpadle. Po vymene cerpadla motor chytal na prve otocenie...... Ale ak cerpadlo funguje, je to samozrejme o inom.