spotreba - palivova pumpa

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

spotreba - palivova pumpa

Příspěvek od JmJ »

Uz od Jedovnice bojuju se zahadne vysokou spotrebou. Auto krasne jezdi, jen zere asi 8.5 - 9 litru :-). Prosel sem karbec, kontrola predstihu, kontrola kolem nadrze, kolem hadic, vymena vzduchove filtru, kontrola brzd a furt nic. Zadny zapach benzinu nikde necitit, olej nepribyval, secko prose ok.

Neco mi porad rikalo, ze palivova pumpa. Jenze kdyz sem to kontroloval, tak kolem ni nic nebylo znat a to sem to delal nejednou a to i s nastartovanym motorem. Az to tahle vcera prihrnu po dalnici k Drokovi a jak lezu z auta, tak zacitim benzin. Ne moc, normalne bych na tim rukou mavl, ale v teto situaci sem sel hned po smradu az k palivove pumpe, ktera byla zaspod potecena. Takze hurra, po 2 meisich vim, kde byla chyba ;-)

Toz zkusenost pro priste :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Jen doufám, že jsi všechny ty hladiny, bohatosti, odtrhy a předstihy pořádně rozjebal :-D !!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Marek píše:Jen doufám, že jsi všechny ty hladiny, bohatosti, odtrhy a předstihy pořádně rozjebal :-D !!!
:P no jezdi to furt dobre, tak snad ne ;-) vetisna veci se jen kontrolovala, nebylo co menit.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Zigulacka pumpa paliva je kamen urazu, pokazde pri skladani novyho motoru mi pod ni tece olej a trocha benzinu, i pres aplikaci hermetiku na motory. Ten distancni plast je priserne obroben, nebo se proste casem krouti. O vykonu pumy radsi nemluve... Taky vam tak dlouho trva nez natlaci benzin pri startu kdyz auto dyl stoji? beno proste odtece zpet do nadrze.

Resenim je elektrika
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Ondra 07 píše: beno proste odtece zpet do nadrze.
To asi dost těžko. Z plovákové komory do nádrže palivo určitě neodteče, to si můžeš být jist.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Ondra 07 píše:Taky vam tak dlouho trva nez natlaci benzin pri startu kdyz auto dyl stoji? beno proste odtece zpet do nadrze.
Nikdy se mi to nestalo, vždy když auto déle stojí načerpám nejdříve palivo ručně. Nač zbytečně mordovat startér a AKU. :P
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Kdyz uz ted byla pumpa spatna, tak se padani paliva projevovalo, kdyz auto stalo vic jak den, jinak to nebyl zadny velky problem. Zadne dlouhe toceni starterem se nekonalo.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Marek píše:Z plovákové komory do nádrže palivo určitě neodteče, to si můžeš být jist.
Minimalne se odpari na z horkyho karbecu dopryc. Mozna mam spatnou pumpu jako JmJ.

To Teepee: Kdyz rucne nacerpam, tak to samozrejmne startuje na tri otocky, ale jinak trva nez pumpa nacepuje do komory tak,a by zacal benal tyct do trysek.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nevim, jestli to záleží na kusu, ale origo pumpa mi krmí dva karbeci a 1800ccm bez zaváhání, tak snad ten její výkon nebude tak hroznej...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Ani já jsem s výkonem pumpy neměl žádnej problém. S těsností je to už horší, člověk pořád dotahuje a dotahuje ... a čeká kdy to rupne ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Já jsem ten lem u víčka máznul motorovým silikonem a i pod hlavu toho šroubu co to víčku drží jsem ho dal a od té doby je tam sucho a dotaženo to mám s citem.
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od holmer83 »

Palivovou pumpu jsem taky řešil, ale to už tak před pár měsícama kdy bylo v autě permanentně cítit benzín a přišel jsem na to že při vyšších otáčkách mi mírně odstřikuje benzín právě s pumpy směrem na chladič a ventilátor, kterej to právě rozdmýchával a hnal směrem k interiéru. Když jsem to demontoval, tak jsem zjistil že membrána je K.O. a prolíná to mezi tím plastovým výliskem. Stačilo vyměnit a problém odstraněn. Co je ale mým problémem je hrozná dlohodobá spotřeba. Jezdím když delší trasy a to rozumě tak mezi 9,5 -10 l a když kratší trasy tak klidně přes 11l, prostě děs. Karbec je tam Ozon, ovšem ten ekonomizér je odpojenej. Vzduchovej filtr je čistej, svíčky dávám každoročně nové, nalítá se na nich ročně maximálně 6 tis Km. Čistil jsem i rozdělovač, kladívka, kontakty ve víčku rozdělovače. Vím že by bylo asi třeba se zaměřit na předstih, potom jste tady dosti často popisovaly membránové ventily, které ovládají druhý stupeň atd. ale v domácích podmínkách je to dosti těžko. Auto po nastartování za studena chvíli klape na tři válce, to když mám sytič řekněme na polovinu, když ho dám naplno tak se hned chytne i čtvrtej válec, jak se to potom zahřeje a sytič můžu vypnout tak už to normálně klape pořád na čtyři válce, jenom na nízký otáčky, například při popojíždění po městě to pocukává a chce to cit v noze. Nenašel by se tu někdo kdo se zabývá štelováním těhle motorů, protože dávat to do servisu se mi nechce, spolkne to hrozných peněz a nic z toho.
LADA 2105 r.v. 1984
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

No kdyz se dovezes do kromerize, tak se na to podivat mozu, prece jen je to to same co mam doma. Jen na predstih bych si mel pujcit stroboskop a ventily serizovat neumim.

Brzdy mas ok? nepribrzduje zadne kolo?
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
holmer83
Příspěvky: 34
Registrován: úte úno 03, 2009 11:59
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od holmer83 »

JmJ píše:No kdyz se dovezes do kromerize, tak se na to podivat mozu, prece jen je to to same co mam doma. Jen na predstih bych si mel pujcit stroboskop a ventily serizovat neumim.

Brzdy mas ok? nepribrzduje zadne kolo?
No tak to by bylo super, Kroměříž je kousek, to bych klidně dojel. Pokud bychom se mohli domluvit na nějaké přesné datum a mohl bys půjčit ten stroboskop tak by to bylo ideální.
Brzdy jsou myslím v pořádku, žádného problému jsem si nevšiml a zadní kolo nepřibržďuje, jak jsem to měl nedávno na zvedáku tak jsem to zkoušel a v pohodě.
LADA 2105 r.v. 1984
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6586
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Az budes mit pocit, ze by se ti to hodilo, tak dej mailem vedet a neco vymyslime.
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“