koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.
Moderátor: Moderátoři
Myslim že celý světlo. ale určitě se tu najde někdo, kdo má doma zbytky po bouračce.r520 píše:poraďte: někdo to do mě nacouval a rozbil mi sklo na pravém předním blinkru. jen ten plast. dá se to někde koupit a nalepit nebo musím kupovat celý?
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
Tak tak, celý světlo i s blikačem.Cena 1990 kč na Koněvce
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Mě se to chová stejně snad už od zakoupení auta (tj. 10 let), kontrolka dobíjení svítí tak slabě, že to ve dne není vidět, ale v noci je to jasně patrné. Žádné problémy mi to nezpůsobuje, AKU normálně drží, aniž bych ho dával na nabíječku. Když jsem zapoměl zhasnot světla, AKU totálně vybitý, strčil jsem auto z mírného kopečku, chytlo bez problémů, 45km cesta, druhý den ráno jsem normálně nastartoval - prostě žádný problém s dobíjením.r520 píše:... akorát mi teď velmi lehce svítí pořád kontrolka baterie. když nastartuju, svítí silně a hned se jakoby vypne. ale za tmy je vidět, že svítí tak se třetinovou intenzitou.
auto v klidu startuje, jezdí, baterie je "pod vodou". může to být jen chyba kontrolky?
Aniž bych chtěl popírat názory výše uvedené, léta to považuji za nepřesně nastavenou indikaci, nikoli za závadu v dobíjení. Ostatně kdyby byl problém s dobíjením (vadná dioda u alternátoru) dávalo by to menší napětí než předepsané.
Indikace se nijak nenastavuje a napětí na indikační žárovce je úbytek na hlavních usměrňovacích diodách - cca 1,6 V (je to můstkové zapojení). Pokud by ale na žárovce bylo více než 2 V, svědčí to o nežádoucích úbytcích na přechodových odporech v okruhu nabíjení a z toho se už závada může časem "vyklubat" .Předepsané napětí regulátor "dožene" ,poněvadž je napájen z pomocných diod, mimo hlavní nabíjecí okruh a to i v případě, že je vadná jedna z hlavních usměrňovacích diod. Tato závada se dá odhalit jedině osciloskopem - jak zde již bylo popsáno.Jarda píše: Aniž bych chtěl popírat názory výše uvedené, léta to považuji za nepřesně nastavenou indikaci, nikoli za závadu v dobíjení. Ostatně kdyby byl problém s dobíjením (vadná dioda u alternátoru) dávalo by to menší napětí než předepsané.
Projdi si téma el. stahování okýnek, je tam všechno
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=956
Ale budu hodnej, takže krátkej souhrn:
Na manuál předělat jde, ale u nás neseženeš díly, na západ se dovážela jen elektrika.
Co to dělá? Jsou v podstatě tři možnosti:
Nedělá to vůbec nic, tj. nejde tam šťáva, problém obvykle ve spínačích mezi sedadly.
Jde tam šťáva, ale nic se neděje - obvykle jen zatuhlý mechanismus - jezdec, lanka, kladky, stačí sundat tapec, opatrně rozhýbat, promazat.
Chroupe to - je pytli převod v motorku -> výměna, myslím že by nebyl problém sehnat jetej.
To jestli jde šťáva nebo ne zjistíš snadno, při volnoběhu zkusíš spustit, zvednout okno, pokud jde do motorku proud, poznáš to na otáčkoměru - zatíží se odběrem motor a ručka se zhoupne. Pokud ne, šťáva do elmot. nejde.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=956
Ale budu hodnej, takže krátkej souhrn:
Na manuál předělat jde, ale u nás neseženeš díly, na západ se dovážela jen elektrika.
Co to dělá? Jsou v podstatě tři možnosti:
Nedělá to vůbec nic, tj. nejde tam šťáva, problém obvykle ve spínačích mezi sedadly.
Jde tam šťáva, ale nic se neděje - obvykle jen zatuhlý mechanismus - jezdec, lanka, kladky, stačí sundat tapec, opatrně rozhýbat, promazat.
Chroupe to - je pytli převod v motorku -> výměna, myslím že by nebyl problém sehnat jetej.
To jestli jde šťáva nebo ne zjistíš snadno, při volnoběhu zkusíš spustit, zvednout okno, pokud jde do motorku proud, poznáš to na otáčkoměru - zatíží se odběrem motor a ručka se zhoupne. Pokud ne, šťáva do elmot. nejde.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Tipoval bych třetí možnost, sjelo to dolů a tam si to chrouplo... rozebrat, poškozené díly opravit a namontovat zpátky. Chlapi tu měli problém s motorkem, u mě to byl ten navíjecí mechanismus a jeho kolečka.
Na manuál to snadno nepůjde - tuhle variantu bych zavrhnul... navíc je to krok zpět.
Už na to jen s úsměvem vzpomínám, od opravy (viz téma 2005) to funguje dodnes.
Na manuál to snadno nepůjde - tuhle variantu bych zavrhnul... navíc je to krok zpět.
Už na to jen s úsměvem vzpomínám, od opravy (viz téma 2005) to funguje dodnes.
Dodge Avenger 2.0 VVT
U mého vozu se toto stalo u obou zadních dveří a příčinou byly plachetky proti zatékání vody, které se uvolnily a namotaly do lanka stahovacího mechanizmu. Pokud tam nic nekřupe a motorek bere proud (poznáš také na rozsvícených světlech) je tato závada vysoce pravděpodobná.r520 píše: ... tak včera stáhl tátá okno u řidiče a přestalo stahování fungovat... nejde nahoru ani dolů...