.
Moderátor: Moderátoři
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
Jestli pojedeš na Koněvku, chtěj ekonomizér. Samotná membrána se už dávno koupit nedá, pouze celá ta sestava... cena cca 500,- Možná ho tam budou mít, měli mi ho objednat cca před 2 měsící, ale na konec jsem si ho nevyzvenul.
Další možností je použít poze šroub množství směsi. Jak tu bylo napsáno, neobsahuje žádnou membránu tzn. že už nebudeš potřebovat mít pneu. ventil. Problém ale je, kde ho sehnat. Koko Loko mi ho kupoval v Brně, ale pak jsem ho objevil i v krci. Nevím ale, zda ho maj skladem. Já osobně preferuju ten šroub. Uzavírání volnoběžněho kanálu se dá udělat i jinak.
Další možností je použít poze šroub množství směsi. Jak tu bylo napsáno, neobsahuje žádnou membránu tzn. že už nebudeš potřebovat mít pneu. ventil. Problém ale je, kde ho sehnat. Koko Loko mi ho kupoval v Brně, ale pak jsem ho objevil i v krci. Nevím ale, zda ho maj skladem. Já osobně preferuju ten šroub. Uzavírání volnoběžněho kanálu se dá udělat i jinak.
myslim, ze samotna membrana sa nikdy ani nedala kupit, lebo je to tak spravene...popest píše:Samotná membrána se už dávno koupit nedá, pouze celá ta sestava.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
Zapalování, dodávka a příprava směsi. Ale co přesně to bude v tvojem případě, fakt netuším. Seřídit zapalování je jednoduché. Ale já bych to spíš viděl na ten karbec. Rozebral bych ho, vyčistil, seřídil klapky a plovák, dal nové těsnění, poskládal a seřídil.Kalasnikov píše:co dalšího ovlivňuje chod motoru na volnoběh?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008

- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
máš dobře namontovaný palivový čerpadlo ?-jestli tam je mezi podložkou a čerpadlem tlustý těsnění tak to málo dává a nejede-a ještě jiná věc-nemáš vysypaný ložisko v rozdělovači-když je v háji hází to špatný předstih a odtrh,motor nereaguje na seřízení a hlavně -chcípe to a nejede...-je to to ložisko na kterým je přidělaný kladívko-taková ta otočna destička
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Zkus vyšťourat to pojistné pouzdro co je na hlavě toho šroubu, pak by to mělo jít v pohodě. Zkoušel jsi seřídit ty regulační šrouby podle knížky? Tzn. oba uplně zašroubovat a potom každý povolit o příslušný počet otáček. O kolik, píšou v knížce. Asi nemá moc cenu dělat nějaký pokusy, když nemáš karburátor nastaven alespoň podle továrního nastavení. Potom by mělo být zajištěno to, že motor poběží relativně rozumě a můžeš ho dál seřizovat.
Měl jsem podobný problém jako ty, po kompletním rozebrání a vyčištění karburátoru otáčky cca 100. Na nic to nereagovalo. Ale u mě to způsobovalo těsnění, co jsem si nechal vyrobit z NBR gumy(benzínu a olejům to odlává moc dobře, ale teplotě ne) a dal jej místo teh potrhaných co byly na obou stranách té izolační pertinaxové desky. Jak se to zahřálo, tak spodní těsnění vlezlo dovniř a něco tam asi ucpávalo.
Jak hodně jsi měl karb. rozebranej? Podle toho jak se ptáš na ten šroub mi příde, že celej určitě ne.
Měl jsem podobný problém jako ty, po kompletním rozebrání a vyčištění karburátoru otáčky cca 100. Na nic to nereagovalo. Ale u mě to způsobovalo těsnění, co jsem si nechal vyrobit z NBR gumy(benzínu a olejům to odlává moc dobře, ale teplotě ne) a dal jej místo teh potrhaných co byly na obou stranách té izolační pertinaxové desky. Jak se to zahřálo, tak spodní těsnění vlezlo dovniř a něco tam asi ucpávalo.
Jak hodně jsi měl karb. rozebranej? Podle toho jak se ptáš na ten šroub mi příde, že celej určitě ne.
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Můžeš je zkusit vyklepnout když budeš mát karb vzhůru dnem, nebo si pomoct šroubováčkem, který vleze do emulzní trubice.Kalasnikov píše:vzdušníky jsou ty 2 trysky na tom předělu mezi plovákovkou a komorami že?
Jinak, můžeš to zkusit profouknout i normální ruční pumpou, v případě nouze.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010

Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
