.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

.

Příspěvek od Kalasnikov »

xxx
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne čtv lis 04, 2010 17:50, celkem upraveno 1 x.
Cory
Příspěvky: 11679
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

pokial sa jedna o motor 2105 s remenovym rovodom, videl by som to na preskocene rovody...to je prvotny tip, lebo neviem ci mas skontrolovany remen. skontroluj v tomto poradi-rozvody, zapalovanie, karb....
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

xxx
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne čtv lis 04, 2010 17:50, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

A dělal jsi před tím něco s motorem, nebo to začlo z ničeho nic blbnout?
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Cory
Příspěvky: 11679
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

preco sa mi zdalo ze mas 2105 :dontknow:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

Ivo píše:A dělal jsi před tím něco s motorem, nebo to začlo z ničeho nic blbnout?
s motorem nic, naposledy jsem vyměnil ten kondenzátor, teď jsem dal zpátky ten původní, namazal jsem tu plsť od vačky zapalovaní a ještě delší dobu před tím jsem čistil a seřizoval kaburátor ale s tím sem nějakou stovku km najel bez problémů. Jo a měnil jsem těsnění pod karbem a dělal jsem ho z hrubšího papíru z nějaké složky který jsem poctivě promazal olejem bo otec mi někde zašantročil těsnící papír ale to by snad mělo být v pohodě.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Jestli jsi tu plsť namazal hodně, tak ten olej může dělat bordel. Podívej tam a vyčisti. Taky ti mohlo podfouknout to těsnění pod karbem a tahá ti to falešný vzduch. Na to bych taky kouknul.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

Ivo píše:Jestli jsi tu plsť namazal hodně, tak ten olej může dělat bordel. Podívej tam a vyčisti. Taky ti mohlo podfouknout to těsnění pod karbem a tahá ti to falešný vzduch. Na to bych taky kouknul.
Snažil jsem se ji nepřemazat, kladívka jsem preventivně otřel hadrem ale nepomohlo to, na to těsnění se mrknu.
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

To těsnění pod karbec udělej aspoň z klingeritu, jestli nemáš originál. Ale z papíru bych ho asi nedělal.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

Tak jsem vypucoval rozdělovač, líznul smirkem kladívka, vyměnil to těsnění za původní, protože klingerit mi taky otec někde schoval (bylo relativně v pohodě, nepotrhané jenom trochu nabobtnané podle děr na spodku karbu ale to bylo i předtím a auto jezdilo) protože klingerit mi taky otec někde schoval, profoukal karbec a pak mě napadlo rozdělat ten bazmek volnoběžný ventil jak se má seřizovat množství směsi a je tam malá prasklinka v membráně a to okolní těsnění už to má dost za sebou. Může to být tímhle? I když mám ten ekonomizér odpojený, resp tu membránu zapojenou přímo na podtlak v sání a že by to tedy díky té prasklince nedokázalo membránu odtáhnout a zůstalo by to zacpané tím konusem?

A jak se to vlastně oficiálně jmenuje, membrána ekonomizéru?
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

No, s největší pravděpodobností je to ono. Pokud je prasklá membrána volnoběžného ventilu, tak i když máš podtlak ze síní zapojen napřímo do karbu, tak díky prasklé membráně se tam nevytvoří dostatečně velký podtlak pro správné a úplné otevření ventilu. Opravu je tedy třeba začít tímto dílem.

Většinou se prodává celá "raketka" ekonomizéru i s membránou. Někdy s tím bývají spojené problémy ve špatně nastavené vůli membránky. Ventil pak při odpojení podtlaku nezavírá tak, jak by měl. Já to vyřešil podložením mebránky dvěma závity tenké pružinky. Pak vše fungovalo, jak mělo. ;)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

a pravděpodobně to bylo částečně děravé i dříve protože motor na štelovaní šroubem moc nereagoval.

aneví prosím někdo číslo tohoto dílu nebo alespoň katalogový název? Snažím se to najít v seznamu na www.lada.cz ale tam je několik membrán co se jmenují "membrána" pak nějaké jehly. Do kameného obchodu nevím jestli se dostanu protože dělám každý týden povinně 8 přesčasových hodin.

ještě mě napadlo má ta raketka ještě nějakou funkci krom ekonomizéru? Pokud by nebylo nutné aby byl ten voln. kanál zavřený když chcípne motor tak mohl bych to nabastlit že bych vytáhl raketku i s membránou, vyrobil těsnění a dal tam jenom to víčko se šroubem + zaslepit podtlaky na saní a na tom víčku?
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne sob říj 17, 2009 18:55, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6671
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Ta "raketka" ma funkci ventilu, kterym stelujes mnozstvi smesy. Odstranit ji nemuzes, ale muzes cely ten dil nahradil dilem ktery ma stejnou funkci, ale bez membranky. Tedy nemuzes ho uzit jako ekonomizer, jen jim nastelujes mnozsvi.

Ovsem jak tu vsichni vedi, ja sem zasadne pro ekonomizer a proto rikam koupil novy ekonomizer a zapojit ho spravne aby fungoval ;-)

btw snad tvuj problem je tim, ze membranka je ponicena, ale videl jsem dost znicenym membranek v ekonomizeru, hodne znich bylo velice ponicenych a presto motor sel, pokud se podtlak ze sani zapojit na primo. Sice to nebyl ideal, ale jelo to vice mene v pohode :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Kalasnikov
Příspěvky: 227
Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
Bydliště: Morávka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalasnikov »

xx
Naposledy upravil(a) Kalasnikov dne čtv lis 04, 2010 18:48, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Kalasnikov píše:líznul smirkem kladívka,
To vůbec není dobrý nápad . Kontahty se zásadně čistí jemným pilníčkem , a pak jimi protáhnout hadru na odstranění zbytků . Smirek zanechá v materiálu kntaktů zrníčka brusiva a to výrazně zvýší opotřebení (opalování) vlivem zvýšeného přechodového odporu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“