Zdravim! Potreboval by som vase nazory a skusenosti. Vcera mi volal moj dvorny automechanik (bolo potrebne dat do poriadku domcek riadenia) a zistil, ze mam vzadnu jeden brzdovu bubon prasknuty - ano, pri vacsom brzdeni to tam v poslednom tyzdni "lupalo". Trochu ma prekvapilo, ze bubon je z hlinika alebo jeho zmesi, ale dobre.
Vie mi niekto povedat, ako mohol prasknut? Nepamatam si na siaden naraz alebo vacsiy vymol, co by to to mohlo sposobit. Je to bezna zavada?
Mal by som preventivne dat vymenit aj druhy bubon?
Dakujem za odpovede. Ladam zdar!
Prasknuty zadnu bubon
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
bubon je odliatok, takze v nom mohla uz pri vyrobe sa tam mohla dostat neaka bublinka, prasknuty bubon tu mal napriklad nedavno hurikan nefim ci je to bezna zavada ale uz som to u par aut videl, a ci menit aj druhy ... neviem pre pokoj na dusi asi ano
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Prasknout to může , i když mně se to za 25let nestalo , ale Hurikánovi ano Někde v půli http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=60
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Jo, mě se to stalo. Ale to už měl buben najeto přes 200 tkm s intenzívním používáním brzd a byl jednou nebo dvakrát stáčený. Jeho vnitřní průměr byl daleko za povolenou hranicí opotřebení. No a elektrochemická koroze v místě styku hliníkového obalu s litinovou vložkou dílo skázy dokonala.
Proto ten, kdo se chce podobným zážitkům vyhnout, kontroluje vnější část bubnu a při dosažení hranice opotřebení jej vymění.
Proto ten, kdo se chce podobným zážitkům vyhnout, kontroluje vnější část bubnu a při dosažení hranice opotřebení jej vymění.