
Vládik - Martinova 2101
Moderátor: Moderátoři
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Marťas, Tak jedine vyrobit 

2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Čau draku, TP jsem Ti poslal už v pondělí, doufám, že došel:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
VAZům zdar.
O víkendu jsem zas trochu pomakal - Zrcátko jak tu bylo zmíněno už mám krásné chrom. Vyhrabali jsme ho s tátou ve sklepě, ještě po tom našem žigulíku, ve kterém jsem strávil kus mého dětství. Takže běda tomu, kdo se na to zrcátko křivě podívá
Přes týden se taky pokusím "zrestaurovat" znak z masky - výsledek zatím nejistý, uvidíme.
A co je hlavní, Vláďa o víkendu vyhrál boj se zákeřnou plazobřišnicí! A zároveň dostal také imunitní vakcínu proti této chorobě, aby se už nevrátila.
Pár fotek:
http://martin2101.rajce.idnes.cz/5._Zari/#album
O víkendu jsem zas trochu pomakal - Zrcátko jak tu bylo zmíněno už mám krásné chrom. Vyhrabali jsme ho s tátou ve sklepě, ještě po tom našem žigulíku, ve kterém jsem strávil kus mého dětství. Takže běda tomu, kdo se na to zrcátko křivě podívá

Přes týden se taky pokusím "zrestaurovat" znak z masky - výsledek zatím nejistý, uvidíme.
A co je hlavní, Vláďa o víkendu vyhrál boj se zákeřnou plazobřišnicí! A zároveň dostal také imunitní vakcínu proti této chorobě, aby se už nevrátila.

Pár fotek:
http://martin2101.rajce.idnes.cz/5._Zari/#album
Čím natíráš ty pružiny? Nebude se to loupat.....?
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Ahoj ve spolek,
po delší době se opět hlásim. Práce na autě probíhaj víceméně ok.
Elektrika hotová z čehož jsem vážně rád, zástěrky už visí. Dotáhl jsem lanko od ručky,
aby už nebrala od sedmého zubu výš
Zbejvá mi ještě seštelovat spojku, pořešit kastli a to, co mě teď nejvíc krká - utěsnit čelní sklo.
Já i kdybych se postavil na uši a poslepu zalil celý auto do vosku, tak tam kolem toho okna bude furt chcát...
Ale co mě teď trápí fakt asi nejvíc je to, že se při volnoběžnejch otáčkách ozývá takový divný klepání
kdesi od převodovky. Je to slyšet hlavně na neutrál a jenom vevnitř.
Vypozoroval jsem, že klepání zmizí při přitažení páky k sobě(doleva) a při zatlačení, nebo posunutí páky od sebe(doprava)
pro změnu mírně zesílí. Absolutně netušim, co to je, odkud to může bejt, nebo jak je to závažný, příp. jak to opravit.
Přivítám vaše rady, díky
+ pár fotek>
http://martin2101.rajce.idnes.cz/12.Zari_-_4.Rijen_2009
po delší době se opět hlásim. Práce na autě probíhaj víceméně ok.
Elektrika hotová z čehož jsem vážně rád, zástěrky už visí. Dotáhl jsem lanko od ručky,
aby už nebrala od sedmého zubu výš

Zbejvá mi ještě seštelovat spojku, pořešit kastli a to, co mě teď nejvíc krká - utěsnit čelní sklo.
Já i kdybych se postavil na uši a poslepu zalil celý auto do vosku, tak tam kolem toho okna bude furt chcát...
Ale co mě teď trápí fakt asi nejvíc je to, že se při volnoběžnejch otáčkách ozývá takový divný klepání
kdesi od převodovky. Je to slyšet hlavně na neutrál a jenom vevnitř.
Vypozoroval jsem, že klepání zmizí při přitažení páky k sobě(doleva) a při zatlačení, nebo posunutí páky od sebe(doprava)
pro změnu mírně zesílí. Absolutně netušim, co to je, odkud to může bejt, nebo jak je to závažný, příp. jak to opravit.
Přivítám vaše rady, díky
+ pár fotek>
http://martin2101.rajce.idnes.cz/12.Zari_-_4.Rijen_2009
urezlý nebo upajtlovaný šroub nebo celá klema, co drží vejfuk k převodovce
ale počítam, že pod auto jsi se díval 
EDIT: když ale koukam na fotky a čtu si to o tej poloze páky, tak jsem asi napsal blbost
PS: k brusce patří brejle - voči máš jen jedny
naopak musim vyzvednout pivo při práci - to se to pak dělá
(nesmíš bejt ale šofer nebo pyrotechnik
)


EDIT: když ale koukam na fotky a čtu si to o tej poloze páky, tak jsem asi napsal blbost

PS: k brusce patří brejle - voči máš jen jedny



red BA3 21061, 1984, 4q, LPG 
BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove
osa Klatovy - Plzeň - ....
K tomu sklu - kdybys viděl to starý, co tam bylo - mělo asi 30cm prasklinu a když pršelo, tekly po palubce potůčky. Spíš bych hledal někde díru v plechu.. Je to to místo, jak kape spolujezdci na nohy?:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Pokud zvuky pocházejí z převodovky musí ustat po vyšlápnutí spojky .
Na spojce samotné se nic nastavit nedá . Jediné co se nastavuje je NUTNÁ ! vůle mezi tyčkou vypínacího válečku a pákou vedoucí do spojky . Musí tam bejt vůle cca 3 mm . Více méně je jedno jaká ale vůle tam musí bejt (raději vjetší než žádná) . Seřizuje se to na té tyčce dvěma maticema (klíč 13 a 17) + nějaký (tuším10) na přidržení tyčky , nebo kleště . Ke kontrole téhle vůle se nemusí ani pod vůz . lze tam dosáhnout po otevření kapoty mezi převodkou řízení a blokem . "Skušenější" to poznají na spojkovém pedálu (chce si to skusit) , napřed je cítit volný chod pedálu pak je cítit odpor hydrauliky než překoná "onu" nastavenou vůli (to se sleduje) a pak začne bejt cítit odpor vypínacího ústrojí spojky . Pokud tam je vůle tak si to pro naučení stačí párkrát skusit . Jde to "krásně" poznat i když zatlačíme na spojkový pedál rukou .
K tomu zatékání : Vyndej okno , vše očisti , zatmel - zavař případné dírky a vče namaž resistínem . kastli i gumu , jak v místě styku s plechem tak i do drážky pro okno . Nasaď zpět a zaručeně tama nepoteče .
Na spojce samotné se nic nastavit nedá . Jediné co se nastavuje je NUTNÁ ! vůle mezi tyčkou vypínacího válečku a pákou vedoucí do spojky . Musí tam bejt vůle cca 3 mm . Více méně je jedno jaká ale vůle tam musí bejt (raději vjetší než žádná) . Seřizuje se to na té tyčce dvěma maticema (klíč 13 a 17) + nějaký (tuším10) na přidržení tyčky , nebo kleště . Ke kontrole téhle vůle se nemusí ani pod vůz . lze tam dosáhnout po otevření kapoty mezi převodkou řízení a blokem . "Skušenější" to poznají na spojkovém pedálu (chce si to skusit) , napřed je cítit volný chod pedálu pak je cítit odpor hydrauliky než překoná "onu" nastavenou vůli (to se sleduje) a pak začne bejt cítit odpor vypínacího ústrojí spojky . Pokud tam je vůle tak si to pro naučení stačí párkrát skusit . Jde to "krásně" poznat i když zatlačíme na spojkový pedál rukou .
K tomu zatékání : Vyndej okno , vše očisti , zatmel - zavař případné dírky a vče namaž resistínem . kastli i gumu , jak v místě styku s plechem tak i do drážky pro okno . Nasaď zpět a zaručeně tama nepoteče .
Naposledy upravil(a) Saša dne stř říj 07, 2009 10:01, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!