Výměna těsnění pod hlavou
Moderátor: Moderátoři
Výměna těsnění pod hlavou
Zdravím mám ladu 2107 LPG a chystám se měnit těsnění pod hlavou chci se zeptat jestli když to těsnění vyměním tak jestli se musí štelovat karbec. Dále bych se chtěl zeptat jaké všechny těsnění budu potřebovat vím že těsnění pod hlavu dále k přírube výfokovýho potrubý a k přárubě sání a pod výko ventylů dale bude ještě nějaké potřeba?? A nemohl by mi někdo poradit jáká mezera nebo jak se tomu říká má být při seřizování střihu ventylů předem díky za opdpovědi
mrkni sem něco tu určitě najdeš http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=9146
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Návod v odkazu od Peet2101 je postup vysvětlen velice dobře. Jen doplním - až budeš sundávat rozvodové kolo s řetězem, svaž si jej k sobě, aby jsi pak nenasadil řetěz třebas o zub špatně. Na spodním rozvodovém kole řetěz přeskočit nemůže.
Karb samozřejmě seřizovat nemusíš
Karb samozřejmě seřizovat nemusíš
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Pokud máš VAZ 2107, měl by tam být motor 1500ccm, tudíž tam bude řetěz.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Bylo by dobré nám říci o autě trošku více.... např. kolik má najeto a pod. Nevidím důvod proč při výměně těsnění pod hlavou měnit i řetěz.... Řetěz se většinou mění až v případě, že již nejde dopnout napínákem. Řetěz se narozdíl od řemenu nepřetrhne (pokud nemá již od výroby nějakou vadu materiálu), tudíž jeho výměna opravdu záleží jen na dopnutí či na dobré vůli majitele. Proto po montáži nezapomeň řetěz správně napnout - na pravé přední části motoru (hlavy) najdeš napínák. Povolíš matici napínáku a motor párkrát protočíš roztáčecí klikou, přičemž při posledním protočení jej nastavíš do komprese (klika bude klást největší odpor). Matici napínáku dotáhneš a je to. Doporučuji dělat před seřízením ventilů (štelovací šrouby ventilů si před montáží vačky sešroubuj co nejvíce dolů). Rovněž nezapomeň skontrolovat opravdové napnutí řemenu - prstem zatlač na řetěz, nesmí se objevit žádný průhyb.
Co se týká seřízení na LPG, ventilová vůle zůstává nastavena stejně, tuším že je dobré pohnout s předstihem. Ale o tom spíš lidé co LPG používají.
Co se týká seřízení na LPG, ventilová vůle zůstává nastavena stejně, tuším že je dobré pohnout s předstihem. Ale o tom spíš lidé co LPG používají.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
chladic a chybejici dira v prednim celenerix píše:To vým že kliou to nepůjde ale na klikový řemenici to na klikuje udělaný jen ve předu vadí chladič
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
No jo, na to jsem zapoměl . Ovšem strkání auta při napínání řetězu mi nepřipadne jako nejlepší nápad. Vyšroubovat svíčky a otočit rukou. Při seřizování ventilů v jednom zase zvednout zadní kolo, zařadit největší rychlost a otáčet kolem . Ale to je jen vyslovení mých metod, ať si každý dělá jak uzná za vhodné.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
V sobotu jsem také měnil hlavu a veškeré napínání a natáčení motoru "strkáním" . U napínání řetězu ale pozor , motor se nesmí pootočit zpět . U ventilů je do jedno .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!