Hranatá veteránská popelnice
Moderátor: Moderátoři
Jelen, Vzdyť to říkám jsme prostě všude , já osobně sednu a jedu a jediná moje nevolnost je palivo
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Když jsem jel na sraz, tak sem sebou měl jenom klíňák, pár klíčů (standartní ladavýbavu) a dva šroubováky. Možná ještě nějakou blbost typu izolačka, svíčka, ale nic víc. A to sem jel sám a ne v koloně. Většinou sebou nic moc nevozím. Snad jen při cestě za hranice bych byl obezřetnější.
Takže Vojto, pokud chceš mít klid (slunce ) v duši, tak si vem:
- klíňák
- VN kabel a svíčku
- víčko, palec a kondenzátor rozdělovače
- benzínovou hadičku, membránu do čerpadla
- a kdybys to chtěl mít dokonalé, tak i rozvoďák
+ pár klíčů a dva šroubováky. Víc toho není opravdu třeba.
PS: co všechno vozíš v tom slavném Focusu? Vsadím se, že nic. Mám pravdu?
Takže Vojto, pokud chceš mít klid (slunce ) v duši, tak si vem:
- klíňák
- VN kabel a svíčku
- víčko, palec a kondenzátor rozdělovače
- benzínovou hadičku, membránu do čerpadla
- a kdybys to chtěl mít dokonalé, tak i rozvoďák
+ pár klíčů a dva šroubováky. Víc toho není opravdu třeba.
PS: co všechno vozíš v tom slavném Focusu? Vsadím se, že nic. Mám pravdu?
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jistě, protože ještě ani jednou nekleknul. Já vim, to přijde.Hurikán píše:co všechno vozíš v tom slavném Focusu? Vsadím se, že nic. Mám pravdu?
Díky všem za podporu, jestli se ten krám někde po*ere, tak mě zbytek posádky asi fyzicky napadne, proč jsem byl takovej debil a nevzal Forda. Ale zas je mi líto, aby to furt jen stálo. Auto má taky trochu jezdit, že. A taky kdo ví, jak to tam bude vypadat, přeci jenom, všichni asi tušíme, jaký auto je lepší na vymletý silnice, bláto a tak podobně.
Včera jsem měl možnost poznat, co dokáže niva v terénu. Hodně zajímavej zážitek, pěšky bych tam rozhodně nešel.
Naposledy upravil(a) Nulašestka dne čtv črc 02, 2009 05:21, celkem upraveno 1 x.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Já v autě (krom pár klíčů a standartdní Ladakrabičky) nevozím nic.
Opravdu stačí nejdelší VN kabel, palec a víčko, možná membránu do pumpy. Vše ostatní jsou "držáky".
Hlavní je "předletová kontrola". A tou je množství oleje, vody, stav brzdových destiček a bubnů, kontrola povinné výbavy (žárovky, pojistky).
Pokud se na autě "kazí" něco nad běžný průměr - tak i to "něco" . L.
PS: já zítra vyrážím na 14-denní zásobovací dovolenou ... a .... vezu jen první řádek.
Opravdu stačí nejdelší VN kabel, palec a víčko, možná membránu do pumpy. Vše ostatní jsou "držáky".
Hlavní je "předletová kontrola". A tou je množství oleje, vody, stav brzdových destiček a bubnů, kontrola povinné výbavy (žárovky, pojistky).
Pokud se na autě "kazí" něco nad běžný průměr - tak i to "něco" . L.
PS: já zítra vyrážím na 14-denní zásobovací dovolenou ... a .... vezu jen první řádek.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Luděk Musil, Luďo , jedeš zase k nám ???
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
V době když jsem měl 02 a pak 043 mně ani nenapadlo uvažovat o tom že se něco pokazí . Když vím že to nežere vodu ani olej tak není prakticky nic co se nedá na cestě opravit (třeba i nouzově) . Autem najedu zhruba 40 000 km za rok a proč když se za ten rok nic nepokazilo proč by se tomělo kazit teť .
U í-čka již obavy mám . U 05 ky bych si vzal pouze rozvoďák klíňák a nářadí .
U í-čka již obavy mám . U 05 ky bych si vzal pouze rozvoďák klíňák a nářadí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Nuže, do těch Jižních Čech jsem jel nakonec focusem, jak deset vodáků slyšelo, že se věci budou vozit autem, vzali si toho všichni třikrát tolik...i tak se to do kombíku sotva vešlo.
Ale pixla nezahálela. Okolnosti tomu chtěly, že jsem si auto vzal na další zájezd do Východních Čech. Jen za tři dny se urazilo přes 600km (ano, vzpomněl jsem si na ortodoxní leštěnkáře, co by tomu asi řekli ). Spotřeba byla jednou rovných 8l/100, podruhý to vypadá na něco okolo 7,7l/100. Jezdilo se docela svižně, silnice I.-III. třídy a dálnice, cca polovina jízd ve 4 až 5 lidech a dešti. Auto chodilo pěkně, jen bude třeba přetěsnit vejfuk, v kabině jsou trochu cítit splodiny.
Takže spokojenost a řada nezapomenutelných zážitků. Na 70ti kilometrovou cestu do Prahy nám stačilo pouhých 120km (3 objížďky za sebou a dobrej navigátor), odvezlo to členy kapely, která hrála v Čáslavi v rámci festivalu mladých začínajících kapel (přičemž hraje od poloviny 60. let... ) a vůbec nejpůvabnější byla kontrola orgánem. Příslušníkům se zkrátka plně obsazený žigulík o půlnoci nějak nezdál, takže než zjistili, že to má technickou i papíry v pořádku, pivem posilněná posádka začala s hlasitým jásotem vyprávět vtipy a historky o policajtech, že to bylo slyšet široko daleko (za zavřenýho auta), následkem čehož jsem šel ještě foukat...ale nakonec, i když měli evidentně vztek, že je všechno v pořádku, nás nechali jet.
Závěrem bych chtěl ještě poděkovat Laďušovi za brilantní prohlídku jednoho nejmenovaného města. Bylo to super.
Ale pixla nezahálela. Okolnosti tomu chtěly, že jsem si auto vzal na další zájezd do Východních Čech. Jen za tři dny se urazilo přes 600km (ano, vzpomněl jsem si na ortodoxní leštěnkáře, co by tomu asi řekli ). Spotřeba byla jednou rovných 8l/100, podruhý to vypadá na něco okolo 7,7l/100. Jezdilo se docela svižně, silnice I.-III. třídy a dálnice, cca polovina jízd ve 4 až 5 lidech a dešti. Auto chodilo pěkně, jen bude třeba přetěsnit vejfuk, v kabině jsou trochu cítit splodiny.
Takže spokojenost a řada nezapomenutelných zážitků. Na 70ti kilometrovou cestu do Prahy nám stačilo pouhých 120km (3 objížďky za sebou a dobrej navigátor), odvezlo to členy kapely, která hrála v Čáslavi v rámci festivalu mladých začínajících kapel (přičemž hraje od poloviny 60. let... ) a vůbec nejpůvabnější byla kontrola orgánem. Příslušníkům se zkrátka plně obsazený žigulík o půlnoci nějak nezdál, takže než zjistili, že to má technickou i papíry v pořádku, pivem posilněná posádka začala s hlasitým jásotem vyprávět vtipy a historky o policajtech, že to bylo slyšet široko daleko (za zavřenýho auta), následkem čehož jsem šel ještě foukat...ale nakonec, i když měli evidentně vztek, že je všechno v pořádku, nás nechali jet.
Závěrem bych chtěl ještě poděkovat Laďušovi za brilantní prohlídku jednoho nejmenovaného města. Bylo to super.
- Přílohy
Naposledy upravil(a) Nulašestka dne sob zář 26, 2009 18:29, celkem upraveno 1 x.
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš zač, jsem rád, že se líbiloNulašestka píše:Závěrem bych chtěl ještě poděkovat Laďušovi za brilantní prohlídku jednoho nejmenovaného města. Bylo to super.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Ha, dneska jsem na tom dělal celej den a to jsem naleštil jen třetinu auta V pondělí s tím chci odjet poslední akci v této sezóně, příští víkend bych to už rád zazimoval. Fakt je ten, že když jsem do toho po tom měsící sednul, byl to malej šok. Nejdřív mě napadlo: "proboha, to je pohodlný" a po nastartování: "ježkovy voči, ten motor skoro není slyšet". No, jen tak dál.
no to mas super. ja mam zas do 70 v kabine ako tak ticho a od 80 a vyssie to reve jak o dusu ale za to to ide paradne ) planujem to odhlucnit novou vytlmovaciou hmotou a potom nebude pocut nic
Inak na to ze je to hranata Lada je velmi pekna
Inak na to ze je to hranata Lada je velmi pekna
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jupí, po dvoudenním lítém boji se mi to podařilo dát jakž takž opticky dokupy, tak si snad zejtra neuříznu ostudu. Jeden z členů posádky dokonce vznesl dotaz, jestli si na tu cestu nemá vzít bačkory, aby se to nezasvinilo (to potěší, podobnej dotaz jsem slyšel teď na srazu kdesi u Hurikána... ). Leštěnka 3M pozvedla kabátek opět o stupínek výš. Vyčištěné bubny spolu s úpravou vzhledu kol a vyměněnými středovkami taky udělaly svoje. Musel jsem se smát, když jsem si uvědomil, že na tohle auto se spotřebuje stejně černidla na plasty jako silichromu na šestku.
Ale abych jenom nechválil, opět mi přibylo pár vrásek na čele - jeden z brzdových bubnů má trhliny (na výměnu), na dírách opět kdesi cosi klepe, spotřeba oleje je no, ehm, zajímavá (takže udělat gufera ventilů, taky to hrozně smrdí , i když teda nekouří) a nejde to odspoda (karburátor bude chtít vyčistit a seštelovat...). Dneska mi dokonce zůstal párkrát viset volnoběch na cca 2000 ot/min., ale po chvíli to spadlo. Pak ještě přetěsnit ten vejfuk a tak...no co vám mám povídat. Radši za sebe nechám mluvit fotky, ať vidíte, jak klamou, svině. Podle nich by si jeden myslel, že to nemůže bejt tak hrozný.
Ale abych jenom nechválil, opět mi přibylo pár vrásek na čele - jeden z brzdových bubnů má trhliny (na výměnu), na dírách opět kdesi cosi klepe, spotřeba oleje je no, ehm, zajímavá (takže udělat gufera ventilů, taky to hrozně smrdí , i když teda nekouří) a nejde to odspoda (karburátor bude chtít vyčistit a seštelovat...). Dneska mi dokonce zůstal párkrát viset volnoběch na cca 2000 ot/min., ale po chvíli to spadlo. Pak ještě přetěsnit ten vejfuk a tak...no co vám mám povídat. Radši za sebe nechám mluvit fotky, ať vidíte, jak klamou, svině. Podle nich by si jeden myslel, že to nemůže bejt tak hrozný.