A jak se potom vracite na normalni tlaky? vozite kompresor a nebo flasku plynu?vik2 píše:Jiri.k - to co popisujes. je nekolik moznosti jak postupovat.
1. nalezite podhusteni, rekneme 0.8atm.
PS: v Jedovnici jsem jezdil na 0.8 Majo na 0.6 a Netopyr na 0.9
ŠKOLA jizdy v terenu - co ANO, co NE.....
Moderátor: Moderátoři
Re: dalsi postrehy k jizde v terenu z Romanie a Jedovnice
vpravo ked otvoris kufrove dvere su na podbehu velke plastove "dvierka", no a ja som priestor za nimi vyuzil na osadenie kompresoru, je to tam akoby stvorene na nieco take
1.6ka tam nema tie "dvere" ale to by slo vyriesit vymenou celeho plastu za 1.7mickovy pretoze ten priestor tam je
aha, ja sa tu rozpisujem a pri tom tu mam fotky:
http://ladaclub.szm.sk/nivka/kompresor/
1.6ka tam nema tie "dvere" ale to by slo vyriesit vymenou celeho plastu za 1.7mickovy pretoze ten priestor tam je
aha, ja sa tu rozpisujem a pri tom tu mam fotky:
http://ladaclub.szm.sk/nivka/kompresor/
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
no jo, opravdu tam kapsa je. jeste vymyslet, kam lekarnicku a podobne hlouposti. zatim se mi mrcasi za a pod sedadly. Ale k tematu: Jak radite redukce? Podle navodu u stojisiho auta? Nebo to jde s trochou cviku soupnout za jizdy? Vcera jsem opet honil auto po louce a zdalo se, ze to pujde i bez pocitani zubu..
redukci radi zasadne kdyz stoji nebo skorostoji
redukci vyradit jde s trochou cviku i na 2jku, nebo neutral pri rychlosti kolem 20ti.
uzaverka jde nejlepe radit za jizdy, kdyz nejsou prevody v tahu.
uzaverka vyradit jde nejlepe pri zmene smeru v nemz byla pouzivana. a k tomu aby prevody nebyly v tahu. (obcas musim nekolikrat popjet a couvnout. )
redukci vyradit jde s trochou cviku i na 2jku, nebo neutral pri rychlosti kolem 20ti.
uzaverka jde nejlepe radit za jizdy, kdyz nejsou prevody v tahu.
uzaverka vyradit jde nejlepe pri zmene smeru v nemz byla pouzivana. a k tomu aby prevody nebyly v tahu. (obcas musim nekolikrat popjet a couvnout. )
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
ja radim redukciu vylucene pri stojacom aute. Vyradit mozno ide aj za jazdy, ale bez pocitania zubov zaradit naspat(ci uz velka alebo mala) nejde(alebo to neviem). Kazdopadne pridavna prevodovka nie je synchronizovana, takze to nema vyznam skusat.
Uzavierka ide zaradit skoro stale pokial su idealne podmienky(rovnake prevody v napravach, rovnake kolesa s rovnakym hustenim, jazda po rovnej ceste bez zatacania), rovnako tak vyradit. Niekedy pomoze vyslapnut spojku, inokedy pridat. Rozhodne nepopojizdim a necouvam, to je pod moju uroven
Lekarnicku, trojuholnik a ine blbosti vozim tam kde kedysi byvala rezerva - pri motore. V 1.6ke to ide napchat priamo do rezervy, u 1.7 kvoli vacsiemu posilovacu brzd rezervu otocili, tak ze priestor v nej vyuzit nejde
Uzavierka ide zaradit skoro stale pokial su idealne podmienky(rovnake prevody v napravach, rovnake kolesa s rovnakym hustenim, jazda po rovnej ceste bez zatacania), rovnako tak vyradit. Niekedy pomoze vyslapnut spojku, inokedy pridat. Rozhodne nepopojizdim a necouvam, to je pod moju uroven
Lekarnicku, trojuholnik a ine blbosti vozim tam kde kedysi byvala rezerva - pri motore. V 1.6ke to ide napchat priamo do rezervy, u 1.7 kvoli vacsiemu posilovacu brzd rezervu otocili, tak ze priestor v nej vyuzit nejde
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
mám Hadex T803: http://www.hadex.cz/infoPage.asp?action=T803, jinak z menu je to "finální výrobky" > "kompresory 12V" - mají jich větší sortiment, já jsem plně spokojen s tímto (na doporučení VIK2) a myslim, že je to stejnej jako má právě on.
příčný práh přejíždět nejmenší rychlostí, ale nervat to přes spojku a šikmo, stačí trošku šikmo, nemusí být právě 45st :c)
Net.
příčný práh přejíždět nejmenší rychlostí, ale nervat to přes spojku a šikmo, stačí trošku šikmo, nemusí být právě 45st :c)
Net.
Optimismus je způsoben nedostatkem informací...
k te hrazce, zalezi jak je vysoka a tak.
sikmej najezd ma vyhodu tu, ze i auto s mensim najezdovym a prejezdovym uhlem nechytne naraznikem nebo brichem. Dale se postupne zatezuje ulozeni kol na naprave(mensi naraz do ulozeni.). A nakonec,,, nemusis zatezovat spojku kdyz vjizdis k hrane.
Musis dat bacha na "překřížení" auta. Jak se ti dostanou kola dovzduchu(nebo hodne odlehcej) a ztratis trakci a nejedes.
Zeleznicni nasep ale sikmo neprejedes, to by ses mohl opravdu prevratit. Tam pak zbyva nakolmo. muzes sikmo najet predkem a pak to srovnat nakolmo.
zasadne se vyvaruj zvedani auta na zadni pod plynem !!!! esly chces vedt proc, Majo ti povypravi, ma asi nejvetsi zkusenosti s tim
sikmej najezd ma vyhodu tu, ze i auto s mensim najezdovym a prejezdovym uhlem nechytne naraznikem nebo brichem. Dale se postupne zatezuje ulozeni kol na naprave(mensi naraz do ulozeni.). A nakonec,,, nemusis zatezovat spojku kdyz vjizdis k hrane.
Musis dat bacha na "překřížení" auta. Jak se ti dostanou kola dovzduchu(nebo hodne odlehcej) a ztratis trakci a nejedes.
Zeleznicni nasep ale sikmo neprejedes, to by ses mohl opravdu prevratit. Tam pak zbyva nakolmo. muzes sikmo najet predkem a pak to srovnat nakolmo.
zasadne se vyvaruj zvedani auta na zadni pod plynem !!!! esly chces vedt proc, Majo ti povypravi, ma asi nejvetsi zkusenosti s tim
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009