Poprosil by som o nejake prakticke rady ohladom montaze piestu na ojnicu na ladu.
Viem ze treba nahriat ojnicu na caa230St a nasunut piest a do toho vsetkeho vrazit cap.
Vynaraju sa otazky: Ako presne musi byt ten cap v strede ojnice, a ako to tam dat aby bolo v strede nejaku vychytavku mate ?
Pojde to tam uplne zlahka lebo demontaz capu z ojnice bola dost zaujimava. Ked som menil piest na motorke tak po nahriati piestu tam cap vosiel...no jedna basen. Len tam to bolo istene potom este segerkami ako to bude tu ?
Co sa tyka vyuhlovania mam sa niecoho bat ?
Montaz piest ojnica
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1137
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Rád se nechám poučit, motor na Ladu jsem ještě nerozebíral, znám jen starší škodovky, kterých jsem dělal několik. Skutečně je ojnice v pístu pevně? U Škodovky je pevně pístní čep v pístu + ségrovky a ojnice má pouzdro do kterého se nasune pístní čep suvmo bez zahřátí. Nazahřátí pístů stačí potýnkáč (dělal jsem to i na sklokeramické desce). To to má Lada opravdu takhle obráceně - pevný ojniční čep v ojnici a čep se otáčí v pístu ?
hej ...susdruhovia myslely na vsetko. Ked ti odide piest das novy a nebude ta trapit vola na cape ta bude podla triedy piestu (zavisi od toho co tam dopasujes piest k capu alebo cap k piestu su 3 rozmery capu)
Tj vylongany piet zahodis aj s vylonganou dierov od capu. kdes to na skodvoke si este aj vymenis puzdra v ojnici
Tj vylongany piet zahodis aj s vylonganou dierov od capu. kdes to na skodvoke si este aj vymenis puzdra v ojnici

ano u Lady je to obratene. Nova Lada ma uz tiez plavajuci cep so segerkami, ale u starej je presny postup ako pise Marek. U tej novej v podstate netreba nic nahrievat, ide to pouhym zatlacenim a potom sa to zaisti segerkami.
Inak odporucam to nahriat fakt kvalitne, lebo ked sa to sekne v polke.......
Inak odporucam to nahriat fakt kvalitne, lebo ked sa to sekne v polke.......
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4