ŠKOLA jizdy v terenu - co ANO, co NE.....
Moderátor: Moderátoři
ŠKOLA jizdy v terenu - co ANO, co NE.....
Napadlo me zalozit toto tema, mohlo by to byt zajimave, poucne a tak...
1. video: http://www.youtube.com/watch?v=L0f2eUuk ... annel_page
tak takhle by se na snehu jezdit nemelo. Prehustene gumy, navic MT. Sjizdet svah na brzde opravdu neni moc bezpecne.
Osobne doporucuji, Uzaverku mezinapravy, malou 1cku a bez plynu dolu, popripade s citem dobrzdovat bez mackani spojky. Kdyby se to uthlo a hrozilo velke nebezpeci, tak pomuze uz jen 2jka a pridat plyn...
1. video: http://www.youtube.com/watch?v=L0f2eUuk ... annel_page
tak takhle by se na snehu jezdit nemelo. Prehustene gumy, navic MT. Sjizdet svah na brzde opravdu neni moc bezpecne.
Osobne doporucuji, Uzaverku mezinapravy, malou 1cku a bez plynu dolu, popripade s citem dobrzdovat bez mackani spojky. Kdyby se to uthlo a hrozilo velke nebezpeci, tak pomuze uz jen 2jka a pridat plyn...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Dovolim si doplnit a seradit gumy podle prujezdnosti terenem, lehka nadsazka, myšlena važně
1. T3, šípy, a jine zaberove gumy a zhovadilosti
2. nic!
3. vsechny ostatni bezne MT pneu.
4. MS (ano zimaky spravne podhustene jsou dlako lepsi nez AT)
5. AT
6. oststni silnicni pneu
Dalsi vec pro jizdu v terenu, spravne husteni. Nebo spise receno spravne podhusteni. Je to tak trochu otazka zkusenosti a citu, kazdopadne o podhusteni muzeme mluvit az ve chvily, kdy jsme pod 1atm.
Osobne uz jsem otestoval 0.4atm. (Majo mozna jeste mene)
PS: uz mnohokrat jsem presvedcoval Nivaře a i jine offroudaky aby to sfoukly na 0.9atm. kazdej se bal a nechtel!!! nakonec kdyz se me povedlo ho presvedcit. jezdil a kupodivu nikdy nikdo semnou nevyzul plast!!
Niva je tak lehka, ze pri 0.9ti nic nevyzuje.
1. T3, šípy, a jine zaberove gumy a zhovadilosti
2. nic!
3. vsechny ostatni bezne MT pneu.
4. MS (ano zimaky spravne podhustene jsou dlako lepsi nez AT)
5. AT
6. oststni silnicni pneu
Dalsi vec pro jizdu v terenu, spravne husteni. Nebo spise receno spravne podhusteni. Je to tak trochu otazka zkusenosti a citu, kazdopadne o podhusteni muzeme mluvit az ve chvily, kdy jsme pod 1atm.
Osobne uz jsem otestoval 0.4atm. (Majo mozna jeste mene)
PS: uz mnohokrat jsem presvedcoval Nivaře a i jine offroudaky aby to sfoukly na 0.9atm. kazdej se bal a nechtel!!! nakonec kdyz se me povedlo ho presvedcit. jezdil a kupodivu nikdy nikdo semnou nevyzul plast!!
Niva je tak lehka, ze pri 0.9ti nic nevyzuje.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uz delsi dobu mam na Hnilicce/Cervene bezdusovky.
Rafek Samuraj, to je 5.5 nbo 6" nevim presne. pneu 235/75.
Doma skoro porad jezdim na 0.8atm. a i v nejvetsich naklonech a podobne jsem nevyzul!!
V Romanii jsem jezdil prvni dny na 0.8 ale pak jsem dofoukl na 1.2. Jezdilo se dost po kameni a taky hodne casto po sikme hrane steny. Kolo se dost deformovalo a na vzorku bylo videt ze mu to nedela dobre, nechtel jsem aby se zacal trhat.....
Trhani vrorku T3 jsem videl na težkých autech. U nas lseaci na Santane, uplne jim odpadaly boční špalky.
Rafek Samuraj, to je 5.5 nbo 6" nevim presne. pneu 235/75.
Doma skoro porad jezdim na 0.8atm. a i v nejvetsich naklonech a podobne jsem nevyzul!!
V Romanii jsem jezdil prvni dny na 0.8 ale pak jsem dofoukl na 1.2. Jezdilo se dost po kameni a taky hodne casto po sikme hrane steny. Kolo se dost deformovalo a na vzorku bylo videt ze mu to nedela dobre, nechtel jsem aby se zacal trhat.....
Trhani vrorku T3 jsem videl na težkých autech. U nas lseaci na Santane, uplne jim odpadaly boční špalky.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
by si sa divil, to by si s nami moc nezajazdilo
pre tych co nahodou nepochopili, vik2 to myslel tak ze su T3,sipy a ine zhovadilosti, potom dlho-dlho nic a potom klasicke MT.... no a potom sa tam niekde stracaju vsetky ostatne gumy
pre tych co nahodou nepochopili, vik2 to myslel tak ze su T3,sipy a ine zhovadilosti, potom dlho-dlho nic a potom klasicke MT.... no a potom sa tam niekde stracaju vsetky ostatne gumy
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
dalsi postrehy k jizde v terenu z Romanie a Jedovnice
Jiri.k - to co popisujes. je nekolik moznosti jak postupovat.
1. nalezite podhusteni, rekneme 0.8atm.
2. velmi maly "plyn". Tak malo jak jen motor snese aby nechcipnul. - tohoto jsem si povsiml. pri vyjezdech v mirnem naklonu, kdyz jedes pod plynem. maji horni odlehcena kola tendenci prokluzovat(diferovat). Navic se k tomu muze pridat poskakovani a skubani auta pokud je teren nerovny. Kdyz nechas jen maly plyn, do urcite doby stale zabiraji vsechny kola. Jde o to vydrzet psichycky!!!!! a dost casto to fakt pomuze!!!
Overil jsem si to v jak Rumunsku tak i ted v Jedovnici..........
PS: v Jedovnici jsem jezdil na 0.8 Majo na 0.6 a Netopyr na 0.9
1. nalezite podhusteni, rekneme 0.8atm.
2. velmi maly "plyn". Tak malo jak jen motor snese aby nechcipnul. - tohoto jsem si povsiml. pri vyjezdech v mirnem naklonu, kdyz jedes pod plynem. maji horni odlehcena kola tendenci prokluzovat(diferovat). Navic se k tomu muze pridat poskakovani a skubani auta pokud je teren nerovny. Kdyz nechas jen maly plyn, do urcite doby stale zabiraji vsechny kola. Jde o to vydrzet psichycky!!!!! a dost casto to fakt pomuze!!!
Overil jsem si to v jak Rumunsku tak i ted v Jedovnici..........
PS: v Jedovnici jsem jezdil na 0.8 Majo na 0.6 a Netopyr na 0.9
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Instruktážní video, jak rozhodně ne. http://fishki.net/comment.php?id=57856
Ikdyž, nejsem si jistý, jestli v tom autě někdo seděl.
Ikdyž, nejsem si jistý, jestli v tom autě někdo seděl.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008
Expedice Estonia 2010
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.
Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008