2104 - Prosím pomozte !
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Na kvalitní plynové svíce se vytoto, dost lidí co je dávalo bylo nakonec nespokojeno. Brisk L15YC při užití uhlíkových kabelů, či LR15YC při užití měděných, je spolehlivá a osvědčená cesta.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Zkus doktora Marka. To auto je určitě špatně seřízený, na předstih určitě nikdo x let nesáhl, karburátor taky nikdo nečistil. Myslím pořádně stlačeným vzduchem. Auto chce údržbu a věř, že po takový údržbě to bude raketa. Moje 1600 žere po Markově a Luďkově seřízení něo mezi 7mi a 8mi litry. A mám to pouze na benzín.
No jasně, řekl bych, že to auto jezdí fakt perfektně. Daleko líp, než kdyby to bylo neseřízené a žralo to jako kráva. Ona myšlenka, žee žigul žere jako tank a když se mu přiškrtí karburátor, tak nejede, je naprostá kravina zažitá od strejců, co se o auto nestaraj, není seřízený, tak žere jako kráva, tak ho přiškrtí na karburátoru a ono nežere, ale ani nejede. Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
pred par lety kdyby jsi to sem napsal tak te ukamenujou...ja jel kdysi na Sumavu a zpet (tam dva, zpet ve ctyrech) za 6,2 a byl jsem kamenovan, ze to neni mozne...ale je, zalezi opravdu na serizeni, proste bez udrzby to nejde noJelen píše:Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Ja furt tvrdím, že AXTEC je lepší než jednobod nebo vícebod...Drobek81 píše:pred par lety kdyby jsi to sem napsal tak te ukamenujou...ja jel kdysi na Sumavu a zpet (tam dva, zpet ve ctyrech) za 6,2 a byl jsem kamenovan, ze to neni mozne...ale je, zalezi opravdu na serizeni, proste bez udrzby to nejde noJelen píše:Správně seřízený žigul jezdí do 8mi litrů a nemá problém.
Jinak já bych se přiklonil k tomu, že nefunguje aksesuator ( elektromagnetickej ventil ) pro zátěž. Případně bych pročistil a prostříknul kontakty ŘJ pod spolujezdcovým sedadlem.
Tak snad abych si to nechal někde seřídit, protože to mám nějaký začarovaný...
No, nevím, přestalo to jet zničeho nic, to asi nebude jednotka, ale zkusit to můžu. No, nevím co bych měl dělat a jak, jestli je to ten ventil... Můžete mi napsat postup co, jak a kde ? Děkuju. Přes víkend tu nebudu, tak nebudu na zprávy reagovat, ale mrknu na to co nejdříve.
No, nevím, přestalo to jet zničeho nic, to asi nebude jednotka, ale zkusit to můžu. No, nevím co bych měl dělat a jak, jestli je to ten ventil... Můžete mi napsat postup co, jak a kde ? Děkuju. Přes víkend tu nebudu, tak nebudu na zprávy reagovat, ale mrknu na to co nejdříve.
Každej správnej Laďák, natrhne ti kaďák !
Presne to mi neslo a mam to odpojene. Odvedy je pokoj. Myslim, ze ked je ten ventil odpojeny od elektriky, tak je otvoreny... Nabeton to ale neviem, proste ide to. A ano, kontakty - treba osetrit a vsetko vycistit. Mozno je chyba uplne mimo motoroveho priestoru. Spominam si, ze moj technik riesil aj nejaku elektriku v tej suvislosti...Štěpán Getsko píše: Jinak já bych se přiklonil k tomu, že nefunguje aksesuator ( elektromagnetickej ventil ) pro zátěž. Případně bych pročistil a prostříknul kontakty ŘJ pod spolujezdcovým sedadlem.
Skusim to tento vikend nafotit, mozno Ti to pomoze...
-
- Příspěvky: 1111
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
s tou spotrebou suhlasim. dobre nastavena patnaska musi jazdit do 8 litrov. "neladista" si mysli ze zigul papa 11-12 litrov. ano su take. rovnako pred par rokmi dokonca tu na fore som musel presviedcat neveriacich, ze na dlhu trat som dokazal spravit za 6,7. casy sa menia a mnohi na to asi konecne prisli to som mal vtedy patnastku klasika, 4 kvalt.
paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal. 21043 mi dokazala 7,5. Je ale fakt, ze som s nimi pravidelne navstevoval svojho "doktora". tazko moze cakat taketo hodnoty niekto, komu na volnobeh zvoni retaz a na 1000 km ide liter oleja...
....este k tomu povodnemu prispevku: merana trasa Trnava - Pribylina a spat (600 km za 40litrov) mi skor prijde nie ako kombinovana spotreba, ale ako spotreba mimo mesta, ktora je samozrejme najnizsia. a tie zimne 165ky s nizkym valivym odporom tiez moc nechapem. zimne maju vzdy vacsi valivy odpor ako letne a rozmer 165 je u zigula standard. (165 a 175 co sa este bezne na lade pouzivaju nerobi az taky rozdiel v spotrebe, mozno deci, dva)
paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal. 21043 mi dokazala 7,5. Je ale fakt, ze som s nimi pravidelne navstevoval svojho "doktora". tazko moze cakat taketo hodnoty niekto, komu na volnobeh zvoni retaz a na 1000 km ide liter oleja...
....este k tomu povodnemu prispevku: merana trasa Trnava - Pribylina a spat (600 km za 40litrov) mi skor prijde nie ako kombinovana spotreba, ale ako spotreba mimo mesta, ktora je samozrejme najnizsia. a tie zimne 165ky s nizkym valivym odporom tiez moc nechapem. zimne maju vzdy vacsi valivy odpor ako letne a rozmer 165 je u zigula standard. (165 a 175 co sa este bezne na lade pouzivaju nerobi az taky rozdiel v spotrebe, mozno deci, dva)
21061 *1986
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
21043 *1994 LPG
2107 *1989 LPG
...... potom nejake sracicky...
od 2020 VESTA CROSS LPG
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Mám stejnou zkušenost, možná je to tím, že s tou pětkou se občas motor trošku zbytečně podtáčí.gogo píše: ... paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
suhlasimKoko Loko píše:Mám stejnou zkušenost, možná je to tím, že s tou pětkou se občas motor trošku zbytečně podtáčí.gogo píše: ... paradox je, ze potom som mal uz len 5kvalty, ale tuto spotrebu som uz neprekonal.
A inak valivy odpor nezavisi od sirky pneu, ale od materialu a priemeru kolesa
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ok, mas pravdu, moja chyba. Ale aj tak som siel dost cez mesta a dediny... To ma asi pomylilo.gogo píše:....este k tomu povodnemu prispevku: merana trasa Trnava - Pribylina a spat (600 km za 40litrov) mi skor prijde nie ako kombinovana spotreba, ale ako spotreba mimo mesta, ktora je samozrejme najnizsia. a tie zimne 165ky s nizkym valivym odporom tiez moc nechapem. zimne maju vzdy vacsi valivy odpor ako letne a rozmer 165 je u zigula standard. (165 a 175 co sa este bezne na lade pouzivaju nerobi az taky rozdiel v spotrebe, mozno deci, dva)
Ad pneu - mal som na mysli, ze tie 165ky maju mensi odpor ako 175 alebo vacsie. Mal som obute otcove 175 Barumy letne a mal som pocit, ze sa nehybem z miesta. Preto si myslim, ze v porovnani s nimi maju moje zimne 165ky mensi odpor. Teraz mam letne Pirelli 165ky a je to radost jazdit... Na nich som spravil podobnu trasu - Bratislava - Pribylina cez dialnicu - 2 ludia, naspat ced Bansku Bystricu 4 ludia - spotreba mi vysla na 7.2 na 100