Kde? Nebo máš na mysli novější modely z hranaté řady? U mého ingotu r.v. 83 je ve dveřích akorát okno a to za moc dobrou výstuhu nepovažuji.Drobek81 píše:Na druhou stranu novejsi hranate modely maji vyztuhy ve dverich...
Vystuže a bezpečnost hraneté řady
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
No,zezadu mě sejmul tranzit a zohnul mi nárazník. Kolega zase asi v 60km/h vpálil v příkopě do betonového náspu přímo na střed a výsledek: neměli pásy a tak vyvalili okno ale přežili, 2101ka měla posunutý motor+převodovku+.....asi o 6cm ale chladič nevytekl, jen se zohnul. Ladu jsme neuměli odtáhnout-Opel Omega kombi 2,4D s tím válčil jako drak-zadní kola byly zaseklé. Tudíž, pokud je Lada zdravá, je to OK, pokud je zhnilá potěš pánbůh a to zpevnění podlahy je super ale čelně bych měl obavy z motoru a palubovky-pěkně to vychází na nohy-s tím má problémy i nová lada. Osobně jsem viděl Lada versus Felicie a Lada skončila obmotana okolo sloupu vedení-odpis a Felda měla na odpis celý čumák. A váztuha ve dveřích??SCIFI!
Mitsubishi Colt 1,5GLX
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Já taktéž utrpěl dva nárazy do zadní části mojí kompozitní Lady, první byl od škůdky 120 řízené jednookým člověkem, který těžce narazil na tažné a nárazník, což dopadlo v pořádku, neb v těchto místech je pevnost Lady impozantní, v druhém případě mělo dotyčné vozidlo nárazník výše než můj a vletělo do živého, byť malou rychlostí, ale plechy neodolaly. Z výše uvedeného plyne, že hlavní síla úderu musí jít na nárazník a tam nemá Lada konkurenci oproti modernějším vozům s trapnými lakovanými plastovými nesmysly. Samozřejmě mluvím o nárazech kolem 20 Km/hod, jsou i horší viz. příloha.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ještě jsi v tom výčtu zapoměl na montážní pěnu a akrylátový tmel, tyto dvě hmoty dodávají mému vozu pružnost a elastičnost, takže kinetická energie se při nárazu absorbuje tak dokonale, že odhopkám jak hopskulka. Myslím, že ta trubka je tam kvůli bočnímu nárazu, kdo z vás viděl konstrukci dveří zevnitř (asi všichni), uzná, že při nárazu z boku je to definitiva a nezáleží na tom jestli je to tmelené či nikoliv, pokud někdo můžete tak tu trubku odfoťte.Drobek81 píše:...Jinak KokoLoko, Vyztuhy v Tvem aute se mne jevi jako hazard ze zivotem...copak chces byt probodnut?Laminat a tmel je spise designersky prvek...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107