provoz na LPG

Moderátor: Moderátoři

Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

jestli je u icka ventil nevim. vstrikovac jsem nijak nerozrezaval abych to zjistil. mel jsem ho uplne rozebranej. tam to beha porad dokola. jen si z toho odebira vstrikovaci tryska
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Maysner píše:jestli je u icka ventil nevim. vstrikovac jsem nijak nerozrezaval abych to zjistil. mel jsem ho uplne rozebranej. tam to beha porad dokola. jen si z toho odebira vstrikovaci tryska
Vzdyt ventil je takovej bazmek co je pred vstrikovacem, vypada to jako plechovej vylisek valcoviteho odskoceneho tvaru, uvnitr je mmj pruzina a ta pritlaci ventil, cimz se nastavi pretlak. Do sroubku samozrejme nedrbat, ono je to zjevne nachylne na tlak. Pochybuji, ze by to slo pouzit solo pred karbec, je to soucast vstrikovace :wink:
Ale u Solexu (Axtec) je trebas vracecka standartne, mozna je tam nejaky ventil - ale co ja vim, tak je tam jeden natrubek rozdvojeny, tak tezko rict
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Cory
Příspěvky: 11638
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

Drobek81 píše:Ale u Solexu (Axtec) je trebas vracecka standartne, mozna je tam nejaky ventil
Mal by tam byt spatny ventil na vracacke.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Z íčka tam redukční ventil nelze použít . Jednak je stavěn na daleko vyšší tlak (cca 10x) a navíc je součástí držáku vstřikovače .
Nápad s ventilem ve vracečce není špatný ale jednodušší je do vracečky (hadičky) vmáčknout nějakou starou trysku která omezí průtok .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1520
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

A co použít na vracečku elmag. ventil a připojit ho paralelně k elmag. ventilu plynu ( pojedu na plyn, bude otevřený ventil vracečky a zavřený ventil benzínu, přepnu na benzín otevře se ventil benzínu a zavře ventil vracečky).
VAZ 1117
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

na to by se dal pouzit druhej ventil, co se dava na benzinovou hadici pri montazi lpg
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
wiku
Příspěvky: 219
Registrován: čtv pro 20, 2007 19:55
Bydliště: usti

Příspěvek od wiku »

To vůbec není špatný nápad s tím el.mag ventilem. Jednoduché a funkční.
Jan Vaníček
Příspěvky: 1125
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Jan Vaníček »

S Ladou 1600 jsem jezdil téměř každodenně na LPG od 1995 do 2007, nyní již jen sporadicky. Za celou dobu jsem benzín z nádrže spíš jenom vyjížděl před STK a EM aby se koupil čerství. Na LPG jezdí subjektivně lépe než na benzín, kromě vyšších otáček nad 4000, spotřeba byla vždy mezi 10-11L LPG a na benzín jsem startoval pouze při teplotách pod -20°C (jsem z hor, tak v zimě je to tu dost často). Za celou dobu a nájezdu ca 150tis jsem měnil 1x preventivně membránu v reduktoru, 1x filtr LPG,1x nádrž kvůli životnosti, pravidelně olej+filtr á 10tis, svíčky á 15 tis, po experimentech nejlepší asi ty standardní, 1x hadici benzinu v motoru, spíše preventivně a 1x membránu v pumpě. Karburátor jsem 1x za rok rozdělal, vymyl, namazal pohyblivé části. Nic jiného tam na poškození asi není. Nevím proč vymýšlet další ventily a vracečky? Stav motoru odpovídá celkovému nájezdu asi 190tis, EM prošely teď v létě bez potíží, nicméně až bude celková GO auta, dostane i výbrus motoru.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11055
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nad vracečkou přemýšlím proto, že na můj vkus se poměrně často mění palivové čerpadlo v "benzínotrysk". Samozřejmě, že na vině jsou zejména kvalitativně nevyhovující membrány a možná též problematicky těsnící ventilky v pumpě. Teď mám zrovna osazenu pumpu co se chová velice sympaticky, zaplavování karburátoru probíhá rychle i po delší jízdě, ale ještě to neokusilo dálnici, kde abych "obstál" ždímu z auta vše, tam se teprve při rozhicovaném motoru ukáže co v čerpadle je. Někdo má prostě štěstí a někdo má na tyto věci smůlu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

tak jsem dneska jel tankovat a nenatankoval :cry: čim to může bejt ? pistole nacvaknutá jako vždy, otočim vypínačem na stojanu a při 2 pokusech tam vždy nalezlo jen za 3 Kč a nic :roll: ( u tý pumpy tankuju každej tejden nebo 14 dní a vždy vpoho) že by odešel ten ventil proti přeplnění nádrže? ... joo a plyn byl vyjetej prakticky do mrtě
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Že zůstal seklý plovák poznáš podle polohy ukazatele množství . Nezavřels omylem ručně nádrž ? Pokud né ručně jí zavři a zas otevři . Nějaká rozumná rána kladivem do nádrže také neuškodí - třeba opravdu vysí plovák , už jsem to viděl .
Mohla ovšem být také závada na tankovacím zařízení (i to že jim došel plyn) , nebo selhal pojištný ventil ve stojanu . Potom ještě můžeš skusit zamáčknout kuličku v tankovacím hrdle jestli není seklá POZOR vystříkne trocha kapalného LPG ! Nekouřit ... a venku . Jde to trošku ztuha díky tlaku za kuličkou . Chce to do ní přes něco klepnout .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

seklý plovák = krajní polohy ručičky (min/max) jestli to dobře chápu. Tak tady problem asi nebude. už byla i níž. (odhadem je tam LPG ještě cca na 40-50 km)
Saša píše:Nezavřels omylem ručně nádrž ? Pokud né ručně jí zavři a zas otevři
obávam se, že to u mýho typu ani nemůže bejt možný. Pro výstup z nádrže do motoru tam šroubovací ruční uzávěr je, ale pro tankovací vstupní tam neni (resp. já ho nenašel :lol: )

chyba pumpy se dá vyloučit. pán přede mnou natankoval normálně a paní na pumpu jsem se šel ještě extra zeptat, jestli jim nedošel plyn :D
Saša píše:Potom ještě můžeš skusit zamáčknout kuličku v tankovacím hrdle jestli není seklá
to jsem zkusil hned po příjezdu domů. zmáčknul jsem jí normálně rukou přes šroubovák. syčí to, fouká to, smrdí to, studí to - plyn tam je :mrgreen:

no zejtra zkusim pokus číslo dvě a uvidim ...
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12136
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

To máš z toho, že netankuješ ten jedinej správnej, nejlepší z nejlepších ;)
Obrázek
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4721
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Saša píše:Mohla ovšem být také závada na tankovacím zařízení (i to že jim došel plyn

V letních horkých dnech za poledne někdy je problém načepovat.Do nádrže u benzínky pere sluníčko... A tudíž se v tom jejich systému nějak rozpíná ten plyn, vznikaj vzduchový bubliny,(aspoň tak nějak mě to popisovali pumpaři plynu) takže při čepování člověk nasadí pistol do hrdla v autě a pustí stojan a ejhle čerpadlo jim běží "naprázdno" a ne a ne "se chytit" Ale v zimě tenhle problém se nikdy nestane.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
amiricas
Příspěvky: 56
Registrován: sob srp 21, 2010 17:26
Bydliště: Borkovice

benzím/lpg

Příspěvek od amiricas »

Mám dotaz,jsem nejspíš nováček, ale teď na léto když se oteplilo jsem si musel zvíšit volnoběh, ale od té doby mi zvuk motoru dělá takové skoky co jsou slišet na chodu motoru řekl bych obdélníkového průběku __--__--__--__ je to slyšet snad jen z venku( zevnitř jsem to nepostřehl) a docela mě to znepokojuje. Díky za rady.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“