benzinové čerpadlo nestíhá ?
Moderátor: Moderátoři
benzinové čerpadlo nestíhá ?
Když vytočím dvojku až do 75-80km/h ( je to trápení motoru, já vím ) stane se že motor najednou přestane táhnout. Prostě mu dojde benzín. Dělá to jen při jízdě na benzín, na plyn ne. Napadá mne nestáhající benzinové čerpadlo. Co v něm může být špatné? Vím že v něm je membrána, ale co dál se v něm může pokazit a způsobovat nedotékání paliva?
Zkus vyměnit membránu v čerpadle, vyčistit sítko v nádrži, pumpě v karbecu, podívej se jestli není někde nabotnalá hadička, ale při takových otáčkách se ani nedivím, že nestíhá. Nebo si zvyš hladinu paliva v karbecu(ale to je čuňárna). Spolužák si ještě převrtal trysky a byl spokojený(ale spotřeba kolem 40L/100km) Brzy, ale šel motor do nebe. To bych, ale nedělal. Nezapomeň, že je to už stará dáma a takhle ji trápit nemůžeš
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Přestane táhnout? Když by nestačilo palivo tak nepřestane táhnout ale začne poškubávat, stejně by se projevil i výpadek zapalování, že dvojka přetane táhnout v osumdesáti je předstihem, zmenši ho a potáhne i dál, ale zase v nižších otáčkách bude ten motor škubat.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
mno pokial je to karburatorovy motor tak mozno nestiha rozdelovac
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Toz ja nevim, ale i normalni kontaktni rozdelovac nemel problem tocit na 2. stupen 90 - 100 km/h pri diferaku 4.3, takze 75 - 80 musi dat v pohode.
Mi se obcas v lete stane, ze kdyz to vytocim po pojizdeni v kolone za horka, nebo po pomale pojizdeci jizde, tak to zacne skubat, prerazeni na vyssi kvalt pomuze. coz mi prijde jako nedostatek paliva, ktere se behem prerazeni doplni a jede se dal. asi jak je moc vedro, tak se cert vi co deje v plovakove komore.
Mi se obcas v lete stane, ze kdyz to vytocim po pojizdeni v kolone za horka, nebo po pomale pojizdeci jizde, tak to zacne skubat, prerazeni na vyssi kvalt pomuze. coz mi prijde jako nedostatek paliva, ktere se behem prerazeni doplni a jede se dal. asi jak je moc vedro, tak se cert vi co deje v plovakove komore.
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
ak sa ti to deje v kolone ked je horuco a niekedy ti motor aj zdochne dokonca ho potom nejde par minut nastartovat je to acepumpou...ta sa zvykne niekedy prehriat, memrana sa natiahne a prestzane byt funkcna..no par minut pockas pokial to trosku vychladne a secko bude OK..Mi se obcas v lete stane, ze kdyz to vytocim po pojizdeni v kolone za horka, nebo po pomale pojizdeci jizde, tak to zacne skubat, prerazeni na vyssi kvalt pomuze. coz mi prijde jako nedostatek paliva, ktere se behem prerazeni doplni a jede se dal. asi jak je moc vedro, tak se cert vi co deje v plovakove komore.
ja by som povedal ze je to problem v nastaveni predstihu.....s benzinom to nema nic...moj nazorKdyž vytočím dvojku až do 75-80km/h ( je to trápení motoru, já vím ) stane se že motor najednou přestane táhnout. Prostě mu dojde benzín. Dělá to jen při jízdě na benzín, na plyn ne. Napadá mne nestáhající benzinové čerpadlo. Co v něm může být špatné? Vím že v něm je membrána, ale co dál se v něm může pokazit a způsobovat nedotékání paliva?
ladadriv3r
Špatně jsem se vyjádřil. Přestane táhnout je špatný výraz. Přestane jet. Prostě jako bych vypnul zapalování. Pokud na chvlíli dám nohu z plynu a pak zase přidám, naskočí a zase až do těch 80 jede a pak znovu. Když přestane jet a dám vyšší kvalt tak s malým cuknutím jede dál. Jsem si jist že je to benzínem.
nezdechne, normalne vrci uplne krasne a kdyz se rozjedu tak, ze nedam plyn na podlahu a netahnu to nekam k 5000 rpm, tak je vsechno ok. ovsem kdyz tomu dam plny kotel, tak to ve vysokych tockach zacne kuckat, ale staci preradit ne vyssi kvalt a jede se dal jako by se vubec nic nedelo. jak sem psal, pocitam ze kdyz radim, tak se zavrou klapky, karburator se dokrmi palivem a pak kdyz to nezenu zas do extremu, tak se vsechno srovna (karbec se ochladi, cerpadlo se ochladi? ) a je vsechno ok.ladadriv3r píše:ak sa ti to deje v kolone ked je horuco a niekedy ti motor aj zdochne dokonca ho potom nejde par minut nastartovat je to acepumpou...ta sa zvykne niekedy prehriat, memrana sa natiahne a prestzane byt funkcna..no par minut pockas pokial to trosku vychladne a secko bude OK..Mi se obcas v lete stane, ze kdyz to vytocim po pojizdeni v kolone za horka, nebo po pomale pojizdeci jizde, tak to zacne skubat, prerazeni na vyssi kvalt pomuze. coz mi prijde jako nedostatek paliva, ktere se behem prerazeni doplni a jede se dal. asi jak je moc vedro, tak se cert vi co deje v plovakove komore.ja by som povedal ze je to problem v nastaveni predstihu.....s benzinom to nema nic...moj nazorKdyž vytočím dvojku až do 75-80km/h ( je to trápení motoru, já vím ) stane se že motor najednou přestane táhnout. Prostě mu dojde benzín. Dělá to jen při jízdě na benzín, na plyn ne. Napadá mne nestáhající benzinové čerpadlo. Co v něm může být špatné? Vím že v něm je membrána, ale co dál se v něm může pokazit a způsobovat nedotékání paliva?
VAZ 2104 1.3 1989
Rozebral jsem nádrž - sítko čisťounké, bez jediného smítka.
Rozebral jsem palivové čerpadlo. Sítko v něm bylo opět čisté, stejně jako to v nádrži. Ventilky zavirají a otevírají lehce, a těsní. Membrána nebyly potrhaná ani ztvrdlá, ale trochu pokroucená. Našel jsem doma novou náhradní, tak jsem ji na zkoušku vyměnil. A hle, ono to najednou stíhá. Sice jsem ani po opětovném zkoumání na staré membráně nenašel zjevné poškození, ale asi úplně v pořádku nebyla.
Rozebral jsem palivové čerpadlo. Sítko v něm bylo opět čisté, stejně jako to v nádrži. Ventilky zavirají a otevírají lehce, a těsní. Membrána nebyly potrhaná ani ztvrdlá, ale trochu pokroucená. Našel jsem doma novou náhradní, tak jsem ji na zkoušku vyměnil. A hle, ono to najednou stíhá. Sice jsem ani po opětovném zkoumání na staré membráně nenašel zjevné poškození, ale asi úplně v pořádku nebyla.
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: čtv kvě 22, 2008 17:46
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
no widis....hej to sa stalo aj mne s akceleracnou pumpickou(tiez funguje na principe akejsi membrany) v karburatore...vybral som ju...a nic jej nebolo...cely karburator som vycistil s kompresorom som poprefukoval trisky a furt to neslo...az nakoniec som preistotu vymenil tu pumpicku a secko slo
ladadriv3r
máš moc podložek-těsnění mezi motorem a čerpadlem-mě to dělalo taky -čerpadlo je poháněný tyčkou od spojovací hřídele-když dáš mezi tu černou vymezovací podložku a čerpadlo vysoký těsnění tak čerpadlo nedává dost benzínu-ta tyčka musí z tý podložky koukat- 0,8-1,3 mm-pootoč motorem aby byla zajetáý nejvíc v motoru a potom to změř-stoprocentně je to méně a proto to nejede-pumpa dává málo benzínu na běžný výkon to stačí dávat ale když ho vezmeš u tlamy tak to nestíhá dokrmit a motor začne lomcovat s autem
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
Dovolím si oživit toto téma, protože mám po dvou letech stejný problém. Přetryskoval jsem karburátor - 125 tryska v první komoře, 170ka v druhé. Benzinové čerpadlo už to ale nestíhá nakrmit. Jaké jsou možnosti? Membránu jsem zkusmo vyměnil za novou, kontroloval jsem ventilky v čerpadle, laboroval jsem s tloušťkou těsnění pod čerpadlem (tyčka kouká 0,8-1,3mm), zkoušel jsem zvyšovat hladinu paliva v karburátoru. Všechno bez úspěchu. Mám pár nápadů jak zajistit dostatečné plnění, ale je všechno je to moc pracné. Pasuje tam nějaké výkonnější čerpadlo s minimem úprav?
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
wiku píše:Dovolím si oživit toto téma, protože mám po dvou letech stejný problém. Přetryskoval jsem karburátor - 125 tryska v první komoře, 170ka v druhé. Benzinové čerpadlo už to ale nestíhá nakrmit. Jaké jsou možnosti? Membránu jsem zkusmo vyměnil za novou, kontroloval jsem ventilky v čerpadle, laboroval jsem s tloušťkou těsnění pod čerpadlem (tyčka kouká 0,8-1,3mm), zkoušel jsem zvyšovat hladinu paliva v karburátoru. Všechno bez úspěchu. Mám pár nápadů jak zajistit dostatečné plnění, ale je všechno je to moc pracné. Pasuje tam nějaké výkonnější čerpadlo s minimem úprav?
elektricke?
VAZ 2104 1.3 1989
- Roman 2105
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte lis 01, 2011 20:16
- Bydliště: Děčín
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
Na plyn to jezdí pořád v pohodě?JmJ píše:wiku píše:Dovolím si oživit toto téma, protože mám po dvou letech stejný problém. Přetryskoval jsem karburátor - 125 tryska v první komoře, 170ka v druhé. Benzinové čerpadlo už to ale nestíhá nakrmit. Jaké jsou možnosti? Membránu jsem zkusmo vyměnil za novou, kontroloval jsem ventilky v čerpadle, laboroval jsem s tloušťkou těsnění pod čerpadlem (tyčka kouká 0,8-1,3mm), zkoušel jsem zvyšovat hladinu paliva v karburátoru. Všechno bez úspěchu. Mám pár nápadů jak zajistit dostatečné plnění, ale je všechno je to moc pracné. Pasuje tam nějaké výkonnější čerpadlo s minimem úprav?
elektricke?
Moskvič 412 , Peugeot 308 , Peugeot 406 , Lada 2107 , Hyundai Atos , Jawa 555
Re: benzinové čerpadlo nestíhá ?
Ano, na plyn bez problémů.