Vo prototypovej verzii Priora CNG plus sú montované štyri 20 až 24 litrové nádrže odspodu , čo sa pravdepodobn prejaví na svetlej výške podvozku. Nádrže sú ruskej produkcie, ostatné motorové elementy sú prakticky bez zmeny - Bosch.

Ako vidno v tabuľke, parametre motora sa zhoršia o cca 10-15%, čo je pomerne dosť, no na druhej strane pri chode na plyn dosahuje motor emicie spĺňajúce normu Euro IV. Nevýhodou sa zdá byť cena systému odhadovaná na cca + 1080€ k cene vozidla.
Škoda, že vzhľadom na malú pružnosť AutoVaz a importérov je nepravdepodobná výroba export do strednej európy..

Originál článok je tu: http://www.zr.ru/articles/59053
PS: v článku padla zmienka, že benzín v RU je drahý.. Zaujímala by ma reakcia autora, keby tankoval na Slovensku.
