koupil jsem 2110 - poraďte nováčkovi- vady, LPG atd.
Moderátor: Moderátoři
Podľa toho čo som načítal na RU klube, tak ventilátor ti zapína správne, ale ideálna teplota podľa počítača (tvrdia, že len tá je smerodajná a presná) je 90-95 stupňov. Teplota sa na dlhej trase nemá skoro vôbec meniť. Podstatnejšia zmena teploty nastane len v kolónach a občas na križovatke a to počas leta. Inak v zime na severe RU sa táto Lada nestačí nahrievať na bežnú prevádzkovú teplotu.
Niekto tu už spomínal, že vyvažoval vrtuľu na chladiči. Ako sa to dá? Veľmi by ma to zaujímalo.
Niekto tu už spomínal, že vyvažoval vrtuľu na chladiči. Ako sa to dá? Veľmi by ma to zaujímalo.
A při jízdě do strmého dlouhého kopce.rudo. píše:Teplota sa na dlhej trase nemá skoro vôbec meniť. Podstatnejšia zmena teploty nastane len v kolónach a občas na križovatke a to počas leta
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

-
- Příspěvky: 124
- Registrován: ned led 18, 2009 19:27
- Bydliště: Bohdíkov 44
- Kontaktovat uživatele:
Asi bych to dělal stejně jako když v práci vyvažuji kola na pásovou pilu. Je zapotřebí mít naprosto přesně vyrovnané dvě kolejničky. Vrtuli umístit na hřídelku a položit na lože. Těžší strana se vždy přetočí dolů. Pak už stačí ubírat materiál dokud vyvažované těleso nezůstane v té poloze do které ho umístím.rudo. píše:Niekto tu už spomínal, že vyvažoval vrtuľu na chladiči. Ako sa to dá? Veľmi by ma to zaujímalo.
Vďaka Láďo za radu, no nedokázal som to vyvážiť.
No keď som sa bezradne na tú vrtuľu pozeral, niečo ma napadlo.
Rozmiestnenie štyroch listov je akokeby to boli uši na zajacovi a tak som do medzier dorobil ešte dve uši z plechu aby to bolo súmerne na pohľad vyvážené. Na moje veľké prekvapenie, ono to funguje, chod vrtule je skoro bez vybrácií a s väčším účinkom. Len nenapíšte, že kto by sa stým patlal a pod. Mám to aj nafotené.
Ku teplote motora: vymenil som termostat za nový a je pokoj. Tí RU majú pravdu, ktorí tvrdia, že teplota motora je stále 90 stupńov a to pevne a zmení sa to len v zápchach. Najazdil som asi 200 km a neviem čo je prehrievanie a zopínanie ventilátora. Vyslovene mám pocit, že som trápil pred tým motor aj keď voda nevrela, 95 stupńov a viac je veľa treba to riešiť na rozdiel od názoru niektorých RU, ktorí tvrdia,že to riešiť netreba.
No keď som sa bezradne na tú vrtuľu pozeral, niečo ma napadlo.
Rozmiestnenie štyroch listov je akokeby to boli uši na zajacovi a tak som do medzier dorobil ešte dve uši z plechu aby to bolo súmerne na pohľad vyvážené. Na moje veľké prekvapenie, ono to funguje, chod vrtule je skoro bez vybrácií a s väčším účinkom. Len nenapíšte, že kto by sa stým patlal a pod. Mám to aj nafotené.
Ku teplote motora: vymenil som termostat za nový a je pokoj. Tí RU majú pravdu, ktorí tvrdia, že teplota motora je stále 90 stupńov a to pevne a zmení sa to len v zápchach. Najazdil som asi 200 km a neviem čo je prehrievanie a zopínanie ventilátora. Vyslovene mám pocit, že som trápil pred tým motor aj keď voda nevrela, 95 stupńov a viac je veľa treba to riešiť na rozdiel od názoru niektorých RU, ktorí tvrdia,že to riešiť netreba.
tak výměna termostatu pomohla. akorát dřív byla teplota hodně pod 90 a teď je tesně nad 90. mám dodělaný ruční spouštění větráku....
stalo se mi, že auto začalo "skákat" při rozjezdu, netáhlo, občas jelo na tři válce. vyměnil jsem kabely, svíčky a nic. pak jsme si všimli, že se povolila kovová svěrka hadice sání. a zas je vše ok.
docela mě to vylekalo.
akorát mi teď velmi lehce svítí pořád kontrolka baterie. když nastartuju, svítí silně a hned se jakoby vypne. ale za tmy je vidět, že svítí tak se třetinovou intenzitou.
auto v klidu startuje, jezdí, baterie je "pod vodou". může to být jen chyba kontrolky?
stalo se mi, že auto začalo "skákat" při rozjezdu, netáhlo, občas jelo na tři válce. vyměnil jsem kabely, svíčky a nic. pak jsme si všimli, že se povolila kovová svěrka hadice sání. a zas je vše ok.

akorát mi teď velmi lehce svítí pořád kontrolka baterie. když nastartuju, svítí silně a hned se jakoby vypne. ale za tmy je vidět, že svítí tak se třetinovou intenzitou.
auto v klidu startuje, jezdí, baterie je "pod vodou". může to být jen chyba kontrolky?
Rudá Střela, jarní spotřeba mezi 6,0-7,0 L/100km
Vyndej alternátor a zanes jej k eletrikáři, on už si poradí.Zřejmě bude přiletovávat nové diody, či tak něco.r520 píše:to foma: takže je potřeba něco opravit?

Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch

- Fišer Jiří
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv dub 09, 2009 06:06
- Bydliště: Litvínov
Ano mohu potvrdit ,je to diodovým blokem,rodičům též prosvěcovala kontrolka dobíjení.Už nevím kolik to stálo myslím kolem 1000Kč.Když tak pročítám příspěvky,tak se objevují stejné závady desítkové řady.Už jenom zapisovat km,v kterých se ta závada objevila a už se na to může člověk připravit. 

Lada 2171
LADA JE Můj Život
LADA JE Můj Život