Auto Stangl nikdy vice, kupovl jsem tam gufera na cromu 8V turbo a slecna mi prodala na 16V atmosferu, ja jsem cul pruser, holcina se v tom motala a ten klacek co tam s ni byl, misto aby ji pomohl, paril karty na pocalu, idiot. To mi mohli rovnou nasr..t do dlani. I kdyby to byl jediny debil z firmy uz k nim nepachnu.
Ty kotouce ujely na aute 10m? Co je t na nich za pripaleny nebo pridreny bordel? Koho to napadlo nove brzdy testovat na dvore tim ze to rozjedu zaslapnu jak zvire? Novy motor taky vytocis pri prvnim startu na 10 000ot. esi tahne? Auto chce svoje, nemate moc horke zavodnicke krve?
Ze by se ATE kotouce utrhly takhle najednou oba? To se mi nezda, ale novy brzdy se musi zajet jako novy motor, zadne hop na kravu a je tele...
No a jestli jste si to montovali sami tak bud rad ze ti to vzaly na reklamaci. Obycejne kdyz prineses nejky zku..ny dil tak chcou nejakou zaruku ze to montovali odborne v servisu a neposkodily tak ten dil treba nejakym sprajcem nebo treba prasackym momentem dotazeni.
K tem Tommelovcum a Maysnerovcum, hosi nevim no, myslim ze seriova 1.7i nejezdi 200 podle GPS, tomu fakt neverim, ani z kopce s vetrem v zadech.Podle konfiguratoru vychazi pri ty rychlosti otacky kolem 8500, to omezovac u icka dovoli? Myslim ze ne. 160-170, ano z kopce s vetrem v zadech, bezna cestovni rychlost, neverim. Ja chci aby to jelo za vsech moznych okolnsti aspon 180 bez plnyho plynu, takovy ladamotor neexistuje se spotrebou do 10l/100 v takovem rezimu provozu.
To Jelen: Plny tachac jde vytocit, ale jen z kopca a pak se ta rucucka zasekne takze buh vi kolik jede...
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...