a čo poviete na toto ?
"chrom" ve spreji ... a chromování obecně
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob srp 08, 2009 11:13
- Bydliště: Poprad
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob srp 08, 2009 11:13
- Bydliště: Poprad
Používam
Chrom FX od
Alsa Corporation
2640 E. 37th Street
Vernon, CA 90058
U.S.A.
životnosť asi taka ako na klasickom disku .
pokial to neopreš niekde o obrubník a nepoškriabeš
no samozrejme že to všetko čo si napisal je pravda doležity je ako podklad tak odmastenie ale to je doležite aj pri obyčajnej metalíze nie ?
zaleži do určitej miery na použitych materialoch ale hlavne je dôležite dodržať technologický postup !!! ak sa zanedba jedna časť tak je cela práca na h..... a to doslovne. preto je doležite počitať že to trva isty čas lebo od zakladu sa postupne nanáša niekolko vrstiev pričom posledna je ochranna vrstva autolakom takže udržba a ošetrenie je presne taka ista ako pri klas alu diskoch na ktorých je metalíza a lak. stačí umiť vodou a prebehnuť leštenkou na auto
v pripade drobných škrabancou ktore nezasahuju do chromovej vrstvy stači len prebrusiť jemnym šmirglom a prelakovať kvalitnym lakom a su zase ako nove.[/quote]
orientačna cena: tie disky 13", svetla a mriežky na obrazku z fiata 126p
250 eur
cena zavisí od velkosti a zložitosti povrchu
Chrom FX od
Alsa Corporation
2640 E. 37th Street
Vernon, CA 90058
U.S.A.
životnosť asi taka ako na klasickom disku .
pokial to neopreš niekde o obrubník a nepoškriabeš
bigbadboy1: ak sa môžem spýtať, od čoho závisí kvalita Tvojho chrómu? Čítal som na to dosť veľa kritiky, ale záver čo som z toho usúdil je, že kvalitu tu zohráva majster a nie materiál. Myslím tým na kvalitu práce a to od odmastnenia, kvalitného prebrúsenia podkladu, až po samotné "lakovanie" chrómom. Tak isto ma zaujíma, či to dodatočne leštíš, alebo ako sa to dá leštiť, či je to náchylné na stekance a prach pri výrobe, materiál, na aký sa to dá naniesť a tak podobne
EDIT: a počul som, že lesk/zrkadlenie je slabšie ako originál chróm. Je to pravda?
no samozrejme že to všetko čo si napisal je pravda doležity je ako podklad tak odmastenie ale to je doležite aj pri obyčajnej metalíze nie ?
zaleži do určitej miery na použitych materialoch ale hlavne je dôležite dodržať technologický postup !!! ak sa zanedba jedna časť tak je cela práca na h..... a to doslovne. preto je doležite počitať že to trva isty čas lebo od zakladu sa postupne nanáša niekolko vrstiev pričom posledna je ochranna vrstva autolakom takže udržba a ošetrenie je presne taka ista ako pri klas alu diskoch na ktorých je metalíza a lak. stačí umiť vodou a prebehnuť leštenkou na auto
v pripade drobných škrabancou ktore nezasahuju do chromovej vrstvy stači len prebrusiť jemnym šmirglom a prelakovať kvalitnym lakom a su zase ako nove.[/quote]
orientačna cena: tie disky 13", svetla a mriežky na obrazku z fiata 126p
250 eur
cena zavisí od velkosti a zložitosti povrchu