Majove Nivy
Moderátor: Moderátoři
jasne, lozisko po tych par tisicoch je nie len vybite na dosadacej ploche ale aj bez maziva a hrkoce... kupil som nove MS, uvidime...
a dal som ztocit zotrvacnik s tym ze dosadaciu plochu na lamelu sme dali o 0.3mm vyssie a lamelu som si dal nanitovat na nejaku staru taku riadne siroku. Tato Sachs mala len 33 sirku, origo ma 35 a ja mam nejak 37. Origo hrubka oblozenia je 3,2, ja mam teraz 3,5 Zotrvacnik ma teda prepatie skoro milimeter oproti originalu a vcera som na tom skusal s tromi ludmi vyjst kolmu stenu a spojka nepresmykla.
1.9 s madarskou hlavou je vrazda! Mat to v krabici tak to lieta preukrutne
a dal som ztocit zotrvacnik s tym ze dosadaciu plochu na lamelu sme dali o 0.3mm vyssie a lamelu som si dal nanitovat na nejaku staru taku riadne siroku. Tato Sachs mala len 33 sirku, origo ma 35 a ja mam nejak 37. Origo hrubka oblozenia je 3,2, ja mam teraz 3,5 Zotrvacnik ma teda prepatie skoro milimeter oproti originalu a vcera som na tom skusal s tromi ludmi vyjst kolmu stenu a spojka nepresmykla.
1.9 s madarskou hlavou je vrazda! Mat to v krabici tak to lieta preukrutne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
pretoze na 88micku kluku sa uz daju dat leda tak Tckove piesty, inak narazaju vyvazovaky do spodkov piestov... a to mi robilo aj na seriovych ojnicach, musel som ubrat zo spodnej strany piestov
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele: