Však jsem narážel hlavně na tebe... Závist je hrozná vlastnostKoko Loko píše:Trošku OT, ale tuto otázku si kladu též .Vašátor píše: ... Po sléze jsem udělal veteránskou testaci a hned se tu vyrojila spousta lidí, co rejpala "jak toto auto může mít testaci" ...
Pěkná 2101 zachráněná před likvidací!
Moderátor: Moderátoři
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ale jo, že jsou různé kategorie vím, ale prostě nejsem, až takovým zastáncem statutu historických vozidel. Osobně bych byl pouze pro véčka. V mém případě bych nehovořil o závisti, jen o odlišném názoru. Závidím spoustu věcí, ale tuto rozhodně ne. V podstatě tu ovšem zbytečně plácáme nesmysly zbytečně, téma o leštěnkářství a veteránství tu již je. Takže všem zůčastněným mimo téma topiku navrhuji kamaráda s hodnotou 3 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jelen píše:ke všemu teď, když se rozplynul sen všech hranatců, že by jejich vůz mohl získat testaci
Sorry za OT, ale všech ne. U 2105 na tom testačním formuláři je stav A1. A co je psáno, to je dáno.Jelen píše:existují tabulky, podle kterých se hodnotí stav vozidel
Jinak by byla určitě škoda, kdyby se to pěkné žluté autíčko nepodařilo zachránit.
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: pon črc 27, 2009 16:21
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak bych potřeboval radu, jak dostat 01 zpět na značky, protože už 7 lidí z 8, co ji vidělo naznalo, že je škoda ji rozebírat. Baby nepočítám, protože ty tomu nerozumí a nechápou, na co jsem si ji vůbec pořídil
Musím sehnat vrak s platným TP, štítky a vyřezanou VIN zpět navařit na tu moji 01? Potom nechat dát zapsat do TP výměnu motoru a příp.změnu barvy? Změna majitele potom vyjde na 10t.? Je nějaký jiný řešení? Díky za info.
Musím sehnat vrak s platným TP, štítky a vyřezanou VIN zpět navařit na tu moji 01? Potom nechat dát zapsat do TP výměnu motoru a příp.změnu barvy? Změna majitele potom vyjde na 10t.? Je nějaký jiný řešení? Díky za info.
Jestli s tím pojedeš jednou za čas na výlet, tak používej značky z 02..
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Acibuk, to je rada nad zlato pokud to nevíš, tak přendání značek na jiné auto, kde nesedí VIN je dnes trestný čin, který je ohodnocen nemalým počtem bodů.
Petu76, možná (neslibuju) bych dokázal sehnat papíry na 2101 v odhlášce minulý rok = přepis za 800Kč. Číslo se pak vybuší na kastli na náhradní místo, kam se dávalo, když se přivezla nová karoserie. ( motorová přepážka, prakticky na druhý straně tam, co jsou nádobky na brzdovku), stará díra se zavaří a je to. Motor tam klidně nech, to nikdo řešit nebude, nebo se ti poštěstí a ty papíry budou z 21011. Ještě je jedna eventualita a to ta, počkat do příštího roku, to by se měl zrušit tento poplatek na vozy starší 30ti let (nepodloženo).
Pokud bys opravdu chtěl měnit motor, musíš od zástupce Lady v ČR získat papír o tom, že motory jsou záměnné. (a to pouze v případě, že nesedí typ - 1200 a 1300. Pokud je typ stejný, je to pouze motor s jiným číslem, tak se nic takového už dnes neřeší)
Petu76, možná (neslibuju) bych dokázal sehnat papíry na 2101 v odhlášce minulý rok = přepis za 800Kč. Číslo se pak vybuší na kastli na náhradní místo, kam se dávalo, když se přivezla nová karoserie. ( motorová přepážka, prakticky na druhý straně tam, co jsou nádobky na brzdovku), stará díra se zavaří a je to. Motor tam klidně nech, to nikdo řešit nebude, nebo se ti poštěstí a ty papíry budou z 21011. Ještě je jedna eventualita a to ta, počkat do příštího roku, to by se měl zrušit tento poplatek na vozy starší 30ti let (nepodloženo).
Pokud bys opravdu chtěl měnit motor, musíš od zástupce Lady v ČR získat papír o tom, že motory jsou záměnné. (a to pouze v případě, že nesedí typ - 1200 a 1300. Pokud je typ stejný, je to pouze motor s jiným číslem, tak se nic takového už dnes neřeší)
Petu76, V zásadě jsou dvě možnosti:
1) Použít postup zmíněný Jelenem, tj. sehnat papíry na 2101 a přepsat to na ně. Ideální by bylo mít k tomu i štítek. Díra v korýtku se zavaří a VINko se pak vyrazí znovu do motorové stěny. S číslem motoru si nemusíš lámat hlavu, neboť za poplatek 50,- Kč lze vymazat číslo motoru z TP. Potom můžeš mít v autě jakýkoliv motor daného typu (v Tvém případě 2101).
1a) Jestliže seženeš papíry na 2101 v polopřevodu, tak tě to vyjde na 800,- přepis, 200,- evidenčka, 50,- výmaz č. motoru.
1b) Jestliže budeš mít papíry na 2101 BEZ polopřevodu, dá se ekovýpalnému 10 tKč vyhnout následovně: Přemontuješ štítek a vyrazíš VINko viz výše. Po opravě absolvuješ veteránskou testaci (viz níže), na jejímž základě Ti bude odpuštěno ekovýpalné při následujícím přepisu.
2) Oprav v klidu postupně všechny nedostatky. Vstup do veteránklubu a nechej na autě udělat atest historického vozidla (HV). Po získání testace Ti auto zapíšou do registru HV a přidělí TP HV spolu se zvláštní (trvale manipulační) RZ pro HV (zelená tabulka s Véčkem).
Pokud by ses rozhodl použít variantu 1b nebo 2, můžu Ti v lecčems pomoct. Přeci jen se s pár správnými lidmi znám. Každopádně ale zdůrazňuji, že použití institutu HV nese sebou několik omezení. Automobil se NESMÍ používat pro každodenní ježdění (aby nedocházelo k nadměrnému opotřebování a zhoršování stavu). Musí být soustavně pečlivě udržován, což se každoročně ověřuje při opakování atestu HV v daném veteránklubu (náklady cca do 200 Kč). Je to na první pohled náročné, ale věř, že se to vyplatí. Pokud dosáhneš na atest HV, budeš moct platit ručení ve výši jen 1/12 obvyklé sazby, získáš papírově podložený historicky cenný stroj, atp.
Dá se uskutečnit všelicos. Důležité jenom je, co člověk chce a co je ochotný pro chtěnou věc udělat.
1) Použít postup zmíněný Jelenem, tj. sehnat papíry na 2101 a přepsat to na ně. Ideální by bylo mít k tomu i štítek. Díra v korýtku se zavaří a VINko se pak vyrazí znovu do motorové stěny. S číslem motoru si nemusíš lámat hlavu, neboť za poplatek 50,- Kč lze vymazat číslo motoru z TP. Potom můžeš mít v autě jakýkoliv motor daného typu (v Tvém případě 2101).
1a) Jestliže seženeš papíry na 2101 v polopřevodu, tak tě to vyjde na 800,- přepis, 200,- evidenčka, 50,- výmaz č. motoru.
1b) Jestliže budeš mít papíry na 2101 BEZ polopřevodu, dá se ekovýpalnému 10 tKč vyhnout následovně: Přemontuješ štítek a vyrazíš VINko viz výše. Po opravě absolvuješ veteránskou testaci (viz níže), na jejímž základě Ti bude odpuštěno ekovýpalné při následujícím přepisu.
2) Oprav v klidu postupně všechny nedostatky. Vstup do veteránklubu a nechej na autě udělat atest historického vozidla (HV). Po získání testace Ti auto zapíšou do registru HV a přidělí TP HV spolu se zvláštní (trvale manipulační) RZ pro HV (zelená tabulka s Véčkem).
Pokud by ses rozhodl použít variantu 1b nebo 2, můžu Ti v lecčems pomoct. Přeci jen se s pár správnými lidmi znám. Každopádně ale zdůrazňuji, že použití institutu HV nese sebou několik omezení. Automobil se NESMÍ používat pro každodenní ježdění (aby nedocházelo k nadměrnému opotřebování a zhoršování stavu). Musí být soustavně pečlivě udržován, což se každoročně ověřuje při opakování atestu HV v daném veteránklubu (náklady cca do 200 Kč). Je to na první pohled náročné, ale věř, že se to vyplatí. Pokud dosáhneš na atest HV, budeš moct platit ručení ve výši jen 1/12 obvyklé sazby, získáš papírově podložený historicky cenný stroj, atp.
Dá se uskutečnit všelicos. Důležité jenom je, co člověk chce a co je ochotný pro chtěnou věc udělat.
Hurikán,tvá teorie číslo 1b je drahá a teorie číslo 2 je dobrá, leč má jednu vadu.
Vozidlo by muselo mít nějaké výrobní číslo a ustřižený techničák - musí doložit původ auta, což bez čísla na kastli a nějaké kupní smlouvy, ideálně ustříhlým TP prostě nepůjde. Proto by musel sehnat vyřazený techničák i se štítky a celé to by musel absolvovat, + poplatky při testacích, takže vyjde levněji a i lépe sehnat papíry v polopřevodu.
Tudíž přichází v úvahu nejvíce asi varianta 1a.
Dál by mě zajímalo, co je to za novinku, že se s autem nesmí denně používat? To bylo kdysi, byla kniha jízd, ale pokud mě paměť neklame (a neklame mě kamarád s Roburem na Včkách), tak už dnes nic takového není.
Vozidlo by muselo mít nějaké výrobní číslo a ustřižený techničák - musí doložit původ auta, což bez čísla na kastli a nějaké kupní smlouvy, ideálně ustříhlým TP prostě nepůjde. Proto by musel sehnat vyřazený techničák i se štítky a celé to by musel absolvovat, + poplatky při testacích, takže vyjde levněji a i lépe sehnat papíry v polopřevodu.
Tudíž přichází v úvahu nejvíce asi varianta 1a.
Dál by mě zajímalo, co je to za novinku, že se s autem nesmí denně používat? To bylo kdysi, byla kniha jízd, ale pokud mě paměť neklame (a neklame mě kamarád s Roburem na Včkách), tak už dnes nic takového není.
Nevím, co je na variantě 1b drahé. Je to to samé co 1a, jen je potřeba připočíst poplatek za prvotestaci (cca 1.500,-). Díky tomu se dá platit menší PR než u varianty 1a a tudíž se varianta 1b "zaplatí" hned první rok.
Varianta 2 jde i bez TP. Když najdeš a zrenovuješ Tatru 12, tak k ní taky většinou nemáš TP a normálně ji postavíš na zelená Véčka. Samozřejmě je lepší nějaké papíry k autu mít, neboť pak jde vše daleko snáz a rychleji. Jde to ale i bez nich.
Ano. Dnes už kniha jízd není ani u aut s Véčkama. Obecně ale platí, že auta s (jakýmkoliv) stupněm testace nemají být používána pro ježdění do práce, na nákupy, atp. Tohle znamená nerespektování statutu veterána a je jak na svědomí každého majitele, jak se s tím vyrovná, tak i na jednotlivých klubech, jak přísné požadavky mají u jednotlivých přetestací. Proto jsem napsal, co jsem napsal.
Varianta 2 jde i bez TP. Když najdeš a zrenovuješ Tatru 12, tak k ní taky většinou nemáš TP a normálně ji postavíš na zelená Véčka. Samozřejmě je lepší nějaké papíry k autu mít, neboť pak jde vše daleko snáz a rychleji. Jde to ale i bez nich.
Ano. Dnes už kniha jízd není ani u aut s Véčkama. Obecně ale platí, že auta s (jakýmkoliv) stupněm testace nemají být používána pro ježdění do práce, na nákupy, atp. Tohle znamená nerespektování statutu veterána a je jak na svědomí každého majitele, jak se s tím vyrovná, tak i na jednotlivých klubech, jak přísné požadavky mají u jednotlivých přetestací. Proto jsem napsal, co jsem napsal.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych se eště optal, jak se přišlo na motor 21011? Čet jsem tady akorát, že tam je, ovšem už jsem se tu nedočet, podle čeho je tak souzeno (pokud to tu je, jsem pouze nepozorný čtenář). Jestli ta tvá 02 je staršího data a má eště starou palici 2101, tak unihlava novší dokáže zmást (jako mě kdysi dávno) Páč to auto je 01 a do tutý kastle se 011 motor nedával, takže by to moh bejt leda bastl.
A za další, odkdy se za výmaz čísla motoru platí? Mě to při přihlašování udělali automaticky a ani se mě neptali, mám-li zájem A evidenčka byla za sto pade.
A za další, odkdy se za výmaz čísla motoru platí? Mě to při přihlašování udělali automaticky a ani se mě neptali, mám-li zájem A evidenčka byla za sto pade.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás