![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderátor: Moderátoři
No jo, ale jak čtu něco o rozlisování hřídele a bůhví co ještě.....Navíc to nemám prakticky kde udělat...nářadí taky nemám. Uvažuju že Láďu přes zimu odstavím a mám 3 měsíce na opravu....nejsem v tomhle moc zručný.txx píše:vyměn ten sinchron žádná hruza to není par korun a správný olej a převodovka bude jak nová
No jo, jenže ty kola vlastně tvoří svěrný spoj, tak by se to při montáží zpátky na hřídel mělo teoreticky nahřát ne?....Kalasnikov píše:Klikovku z motorky jsem lisoval ven heverem zapřeným do rámu od cirkulárky. Na tohle by měl hever stačit taky jen je třeba vymyslet jak to uchytit.Cooper píše:No jo, ale jak čtu něco o rozlisování hřídele a bůhví co ještě.....Navíc to nemám prakticky kde udělat...nářadí taky nemám. Uvažuju že Láďu přes zimu odstavím a mám 3 měsíce na opravu....nejsem v tomhle moc zručný.txx píše:vyměn ten sinchron žádná hruza to není par korun a správný olej a převodovka bude jak nová
je to trochu slozitejsi obcas, ale jde to dobre. prevodovka jezdi, uz nic nevyskakuje, jen se mi ozyva nejak loziskoLuděk Musil píše:Já na rozdíl od Maysnera liju PP 80W90 a taky nemám problémy s řazením žádnýho kvaltu.
Ovšem rozebrání převodovky kvůli výměně synchronu na I-II. rychlostním stupni je možné, ovšem potom následuje rozebrání (lépe však rozlisování) hlavní hřídele, aby se člověk dostal k synchronům. Onehdy jsem "to" (hlavní hřídel) zkoušel rozebrat v domácích podmínkách (bez lisu - za pomoci kladiva) a nebylo to zrovna jednoduché. L.
PS: ta hřídel byla zkušební vzorek ze staré převodovky