Dnes som trosku upratal motorovy priestor - nezostalo v nom nic okrem motora - vsetky kable sli prec, dokonca som vyhodil xenony, nech to tam nezavadzia, baterka si este hlada miesto v kufri.
Kedze mam hlavu od Wolfa s vacsimi ventilmi, znizeny blok o 2,3mm a zarovnanu hlavu, nemalo sa to rado s 296kou vackou. Pri strihu ventily narazali do piestov - vybratia boli nedostatocne. Takze uprava vybrati na ventily:
pre vyfukove to bolo dost ale pre sacie 40ky som to musel zvacsit.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo, no super.. ten oný sem chtěl taky vyrábět.. nechaval jsi to někde dělat, nebo jsi to zbastlil doma??.. jak??.. eventuálně taky bych se s dovolenim zařadil do fronty na vypujčku... třeba v trnavě??..
nene, to je z Fiat ventilu - povodne to malo 44mm ale ja som to stiahol odborne bez sustruhu na 40,5mm a ako spravne poznamenal Maysner vyrobil som to flexkou, chcelo to trochu cviku, podstatne bolo vyrobit to velmi rychlo kedze zraz sa blizi a ja mam stale nezalozenu hlavu
Je to drina zafrezovat tak aby to bolo rovnomerne, uhol na "freze" som musel niekolkokrat menit, pretoze tie vypecene piesty su tak tvrde az sa cloveku nechce verit ze je to hlinik. Nakoniec sa to ale podarilo a spravil som 6mm hlboke vybratia na vsetkych piestoch - hlavu som nahadzoval a zhadzoval asi 30x kym to bolo spravne, vecer ma z toho boleli nohy ze som nevladal sediet
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
vypada to riadne blbo. Zajtra odjazd na zraz, hlava je na motore akurat polozena, baterka sa volne povaluje v kufri a na jednom karburatore mam zalomene 3 srouby/jeden z nich je volnobezny/, riadne hnoje su to. Ak toto stihnem tak budem cely zraz lezat hore pupkom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo píše:vypada to riadne blbo. Zajtra odjazd na zraz, hlava je na motore akurat polozena, baterka sa volne povaluje v kufri a na jednom karburatore mam zalomene 3 srouby/jeden z nich je volnobezny/, riadne hnoje su to. Ak toto stihnem tak budem cely zraz lezat hore pupkom
no pekne
me ceka jen posledni dil vyfuku a spojkovy valec, takze proti tobe brnkacke, ovsem pri me zrucnosti to bude taky slusny vykon
neudelame
je u mna lada rider, trapime sa s tym cely den, nahodena hlava, vacka 296, bezkontaktovy rozdelovac, po strasnom boji aj oba webre.
Najprv bol problem ze na vyfuk z janodob nesli vobec nahodit! Mal som zrejme nejake divne zvody lebo sa to opieralo o sacie a neslo to dokrutit. Pouzil som zvody z Orecha a za pomoci flexky sme to tam dostali.
Vsetko je ale robene prilis narychlo, filtre karburatorov dosli o pol siedmej vecer kurierom aj repas sady, musel som odpojit niektore konektory z poistkovky aby sa tam vobec zmestili, baterka je v kufri. Plus na inducku a na palivove cerpadlo je natiahnute z ISO konektora radia, baterka je pripojena kablom od zvaracky, kostra v kufri je nic moc, pod sroubom sa pri starte hreje, motor sa neochotne prevaluje.
Samozrejme to nenastartovalo, tak sme sa ani nedostali do fazy ladenia. Na zraz beriem Samaru
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4