S tim modulem me desis. Cos mu provedl?Koko Loko píše:Mno, Rozmar za vydatné Hurikánovi pomoci dostal pětikvalt a díky Drobkovi i přítlačák a exkluzivní setrvák. Děkuji chlapci . Hlučnost převodovky je v normě, kvalty nevypadávají, řazení nadprůměrně snadné, zatím plná spokojenost . Též první díl výfuku byl našopován, jsem zvědav jak dlouho vydrží být takový pěkný .
Fotky tutaj http://koko-loko.rajce.net/5q , jméno a heslo je ladaklub.
Za mou laskavou péči se mi dnes ta mrcha odvděčila tím, že jí odešel zapalovací modul ... ještě, že jsem měl nasyslené dva navíc do zásoby . Teď už, ale mám jen jeden navíc a auta dvě ... zoufalá to situace .
Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Moderátor: Moderátoři
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nic jsem mu neudělal, prostě jsem nastartoval a po chvilce vrčení konec, benzín šel, jiskra nikoliv ... již jednou mi to takhle ekslo, ale po půl dni se to samo probralo, teď byl výměnným systémem odhalen. Ten modul je ještě z doby kdy nad Kremlem vlál rudý prapor. Kostka obřích rozměrů, ne jak ty pozdější. Uvnitř jsou asi ještě diskrétní součástky v hojném počtu, až to rozdělám tak se uvidí. Byl uchycen jen jedním šroubem, třeba mu vadily vibrace, nebo prostě jen odešel. Celou dobu spal a na stará kolena se mu asi nechtělo dělat .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko, civek mam doma dost jestli bys chtel klidne ti jednu venuju
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nenos dříví do lesa, vlastním navíc asi 3 klasické žigulácké, jednu z poláka, jednu ze škodovky, dvě favoriťácké pro elzap, dvě ruské pro elzap . Řeč tu byla o zapalovacím bloku nebo jak někteří říkají komutátoru ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Koko Loko,
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Přípravy před Trnavou pomalu finišují ... jsem rád, že jsem zatím vyřešil technické záležitosti, na kabátek již čas nezbude.
Z materiálové a časové nouze byl osazen Tajfunův alternátor, neb originálnímu se odporoučel rotor, čímž děkuji šlechetnému zachránci, ještě jednou díky. Byly odstraněny závady na nefunkčních kontrolkách ručky a mlhovek. Vyměněny ložiska předních kol, v podstatě v čase "za pět minut 12" neb na jednom kole se již trhala klec malého ložiska . Velice mě potěšilo zjištění, že Rozmar má funglovky kotouče . Též pístky chodí excelentně, takže stačilo jen vyměnit prachovky a destičky. Delší dobu mne zneklidňoval průsak chladiva kolem hadic byť spony jsou nové, tak jsem tam nalil nějaký utěsňovač od STP ... uvidíme co se pos*re, kařdopádně již nesákne nic. Byl ustaven Tajfunův vyleštěný volant, neb mým tlapkám neseděl téměř nový neošoupaný. Dokonce byly zabudovány "repráky" do dveří a plastů plata, naprostá změkčilost ... . Zbývá jen nahodit šusplech pod motor, auto vysát, umýt uvnitř, nahodit potahy, umýt zvenčí a doufat, že zatím nejdelší cestu co to mám zvládne .
Jen pro zajímavost, v podobě Rozmara se do Trnavy vrátí tři vozy co již na Trnavském srazu byly (z toho dva již neexistují) a to formou částí, vzpomínám si na tyto:
Ze Žluťáka - víko motoru, levá ložiska předního kola, hnací hřídel, rozvodovka, brzdový válec, mechanismus zámků a klika řidičových dveří, kompletní kaplička s budíky, repráky, řadící páka
Z Hurikánovi bílé: alternátor, volant
Z mojí sedmičky: levé zrcátko, první díl výfuku, ložiska pravého předního kola
Každopádně mne to auto již zmáhá, dělat v podstatě GO před panélákem je značně vysilující
Z materiálové a časové nouze byl osazen Tajfunův alternátor, neb originálnímu se odporoučel rotor, čímž děkuji šlechetnému zachránci, ještě jednou díky. Byly odstraněny závady na nefunkčních kontrolkách ručky a mlhovek. Vyměněny ložiska předních kol, v podstatě v čase "za pět minut 12" neb na jednom kole se již trhala klec malého ložiska . Velice mě potěšilo zjištění, že Rozmar má funglovky kotouče . Též pístky chodí excelentně, takže stačilo jen vyměnit prachovky a destičky. Delší dobu mne zneklidňoval průsak chladiva kolem hadic byť spony jsou nové, tak jsem tam nalil nějaký utěsňovač od STP ... uvidíme co se pos*re, kařdopádně již nesákne nic. Byl ustaven Tajfunův vyleštěný volant, neb mým tlapkám neseděl téměř nový neošoupaný. Dokonce byly zabudovány "repráky" do dveří a plastů plata, naprostá změkčilost ... . Zbývá jen nahodit šusplech pod motor, auto vysát, umýt uvnitř, nahodit potahy, umýt zvenčí a doufat, že zatím nejdelší cestu co to mám zvládne .
Jen pro zajímavost, v podobě Rozmara se do Trnavy vrátí tři vozy co již na Trnavském srazu byly (z toho dva již neexistují) a to formou částí, vzpomínám si na tyto:
Ze Žluťáka - víko motoru, levá ložiska předního kola, hnací hřídel, rozvodovka, brzdový válec, mechanismus zámků a klika řidičových dveří, kompletní kaplička s budíky, repráky, řadící páka
Z Hurikánovi bílé: alternátor, volant
Z mojí sedmičky: levé zrcátko, první díl výfuku, ložiska pravého předního kola
Každopádně mne to auto již zmáhá, dělat v podstatě GO před panélákem je značně vysilující
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
zcela v pořádku to zajisté není .... dokonale neodbržďují pístky, takže destičky trošku drhnou o kotouče - to je ten šustivý zvuk. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
To je nemilé,už jen to palivo nazmar,nicméně budu s tím muset jet na sraz.Luděk Musil píše:zcela v pořádku to zajisté není .... dokonale neodbržďují pístky, takže destičky trošku drhnou o kotouče - to je ten šustivý zvuk. L.
Divné je že Vaz má stále setrvačnost dobrou.
Můžu zničit i něco jiného než destičky?
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Hele, hlodavče ... sob plaší - začala lovecká sezóna
Přiznej se - s předními koly můžeš točit rukou zcela volně, jde jen o ten šustivý zvuk, žejo?
Přiznej se - s předními koly můžeš točit rukou zcela volně, jde jen o ten šustivý zvuk, žejo?
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Přesně tak, netřeba vyšilovat, desky jsou tam v podstatě navolno, takže pokud si to zašustí nic se neděje. Jde o to jak píše King, kola se musí točit volně (po roztočení musí mít delší "dojezd", ono při jízdě se ty desky uvolní ještě lépe jak při stojícím vozidle.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107