Vlaky
Moderátor: Moderátoři
Včera kolem 19h se také "něco" dělo před Litoměřicema na dolní trati (ta z/do Roudnice) . Při večerní projížďce na kole byl k vidění zajímavý pohled na 4 vlakové soupravy s uhlím "naskládané" jedna za druhou . Sčehoš ta první lokomotiva měla dole pantograf . Taková drážní zácpa .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No nějak jsem ztratil iluze. Po čtvrteční bouřce se na 171 jezdilo mezi Řevnicemi a Třebání jednokolejně a mezi Třebání a Karlštejnem taky, jen byla výluka na protisměrné koleji.
Jeli jsme do Berouna, chtěli jsem osobní 17.45 od nás, v BE v 18.02. Tušíce problémy jsme vyrazili asi v 17.00 z domova, že snad zastaví rychlík Alebrt Einstein a pojede do BE jako osobní. A taky že ano, nahlásil to staniční rozhlas, rychlík přijel ALE jel dál a dál a dál a zastavil posledním vagonem u peronu, předcházejícími vagony prostě někde v pr...li. Tak jsme vystartovali na průvodčího, cože to jako je za bordel, že měl zastavit u peronu a ne za ním a odpovědí bylo, že on přece jede k návěstidlu kde je stůj. Na to jsem u řekl, že stát se dá i 100 metrů před návěstidlem a šli jsme nastupovat.
To nechápu, hlásí něco jiného než se pak děje, stejně tak při odjezdu. Vlak prodlouži pobyt asi o 5 minut (chápu, čeká se na protijedoucí vlak) ale stáli jsem tam 15 minut! To na autobloku nevidí, že ten vlak á ještě před Karlštejnem a že to nebude 5 minut ale 15?
To nemůžou v mimořádné stituaci povolat do stanic výpravčí z dalších směn, aby tam chudák nebyl sám a měl kdo dojít na konec perónu s terčem a stopnout rychlík 100 metrů před návěstidlem, když mu to zřejmě nemohli zavolat vysílačkou?
No prostě představte si mimořádnou situaci, která se řeší ukázkově špatným způsobem...
Mimochodem trolej strženou jedním stromem opravovali 24 hodin, na trati, kde denně projede 198 vlaků...
Jeli jsme do Berouna, chtěli jsem osobní 17.45 od nás, v BE v 18.02. Tušíce problémy jsme vyrazili asi v 17.00 z domova, že snad zastaví rychlík Alebrt Einstein a pojede do BE jako osobní. A taky že ano, nahlásil to staniční rozhlas, rychlík přijel ALE jel dál a dál a dál a zastavil posledním vagonem u peronu, předcházejícími vagony prostě někde v pr...li. Tak jsme vystartovali na průvodčího, cože to jako je za bordel, že měl zastavit u peronu a ne za ním a odpovědí bylo, že on přece jede k návěstidlu kde je stůj. Na to jsem u řekl, že stát se dá i 100 metrů před návěstidlem a šli jsme nastupovat.
To nechápu, hlásí něco jiného než se pak děje, stejně tak při odjezdu. Vlak prodlouži pobyt asi o 5 minut (chápu, čeká se na protijedoucí vlak) ale stáli jsem tam 15 minut! To na autobloku nevidí, že ten vlak á ještě před Karlštejnem a že to nebude 5 minut ale 15?
To nemůžou v mimořádné stituaci povolat do stanic výpravčí z dalších směn, aby tam chudák nebyl sám a měl kdo dojít na konec perónu s terčem a stopnout rychlík 100 metrů před návěstidlem, když mu to zřejmě nemohli zavolat vysílačkou?
No prostě představte si mimořádnou situaci, která se řeší ukázkově špatným způsobem...
Mimochodem trolej strženou jedním stromem opravovali 24 hodin, na trati, kde denně projede 198 vlaků...
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nedramatizoval bych, mimořádný události se prostě stávají... Nicméně v takových případech nemam rád, když za chybu někoho jinýho si to má odskákat nevinnej... Zde např. průvodčí, páč ten rozhodně neovlivní, kde vlak zastaví. Proto si vyskakovat na něj mi příde minimálně nefér. To může opravdu ovlivnit výpravčí, buďto zpraví mašinfíru vysílačkou a nebo prostě vyběhne s terčíkem na perón, jak psal Teepee. A na to posilu nepotřebuje
A ta jedna stržená trolej....jestli to tam spadlo třeba na sloupy s napínacíma kladkama, kde se střídají dráty, tak těch 24 hodin asi neni nic extrémního. Nehledě na to, že strom je třeba odstranit a terén nebejvá kolikrát zrovna přístupnej
No ale už dost toho, jsou na to různý názory, ale musim říct, že lidi, co dokážou nadávat, jsou vzteklý a rozčílený mě štvou mnohem víc, než celá mimořádná událost
_______________________________________
Minulou středu jsem se konečně po dlouhej době zase dostal do Lužný u Rakovníka Tentokráte jsme ale nejeli tradiční cestu přes Blatno u Jesenice, ale přes Beroun, neb v letošním GVD to prostě vychází líp A je to tak lepší, trať č. 174 Beroun - Rakovník je pěkná, rozhodně hezčí než 160 a 161
Bohužel tam nebylo moc mašin, respektíve už jsem tam zažil víc A hlavně je nedávno vykradli, všechny modely jsou pryč.... Hajzlové, prostě nepochopim
Ale jinak opět paráda, co se dalo jsem si prolez, většinu několikrát a nenudil jsem se tam ani přesto, že jsme tam byli asi 6 hodin. Vydržel bych tam klidně o dost dýl
Galerie fotek z výletu http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 009/#album
Radúzi, tak já jsem byl v tu dobu nakonec v Itálii
Nicméně tuta Ušatá tam byla a opravdu je neprovozní.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_0989.JPG
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_1034.JPG Jedna špionážní skrz okýnko
Škoda, že další Kremácí (0301 a 0323) tam nebyli vůbec, takže asi nejkrásnější řadu lokomotiv jsem nemoh tentokrát obdivovat zevnitř...
Tady jsem ovšem zažil další milý překvapení a to na už výše zmíněnej poslední Ušatej. Nejenom, že dostala krásnej lesklej slušivej kabátek, ale Lužnou-Lišany nahradil nápis Klatovy. Jaká krása
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_1077.JPG
No a to už je asi tak všechno, na co si vzpomínam a co mam teď na srdci
No a tak aby tu byla taky trochu zábava, dam vam hádanku: Schvalně kdo ví, co znamená modrej proužek pod řadovým označením na budce lokomotivy? Např. na tom posledním odkazu na Ušatou je dobře vidět
A ta jedna stržená trolej....jestli to tam spadlo třeba na sloupy s napínacíma kladkama, kde se střídají dráty, tak těch 24 hodin asi neni nic extrémního. Nehledě na to, že strom je třeba odstranit a terén nebejvá kolikrát zrovna přístupnej
No ale už dost toho, jsou na to různý názory, ale musim říct, že lidi, co dokážou nadávat, jsou vzteklý a rozčílený mě štvou mnohem víc, než celá mimořádná událost
_______________________________________
Minulou středu jsem se konečně po dlouhej době zase dostal do Lužný u Rakovníka Tentokráte jsme ale nejeli tradiční cestu přes Blatno u Jesenice, ale přes Beroun, neb v letošním GVD to prostě vychází líp A je to tak lepší, trať č. 174 Beroun - Rakovník je pěkná, rozhodně hezčí než 160 a 161
Bohužel tam nebylo moc mašin, respektíve už jsem tam zažil víc A hlavně je nedávno vykradli, všechny modely jsou pryč.... Hajzlové, prostě nepochopim
Ale jinak opět paráda, co se dalo jsem si prolez, většinu několikrát a nenudil jsem se tam ani přesto, že jsme tam byli asi 6 hodin. Vydržel bych tam klidně o dost dýl
Galerie fotek z výletu http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 009/#album
(Debata o srazu lokomotiv 2´D 2´ )19. června (na 67. stránce) jsem píše:Radúzi, ty jedeš?
Jinak 2´D2´ jsou pěkný mašiny, už velikostně docela dobrý a já mam rád hlavně mašiny tak z posledních 30 - 40 let parní produkce v ČSR.
Jinak jedna z lokomotiv tutoho uspořádání, Ušatá 464.053, byla poslední parní lokomotivou svý řady, která dojezdila v ČSSR a to v Klatovech v roce 1981. Až do konce jezdila na osobních vlakach! Teď je právě v Lužnej, ale myslim, že momentálně neprovozní.:
Radúzi, tak já jsem byl v tu dobu nakonec v Itálii
Nicméně tuta Ušatá tam byla a opravdu je neprovozní.
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_0989.JPG
Takže, z návštěvy klatovskýho Kremáka mam smíšený dojmy, ale převládá spíš dobrej pocit Byl schovanej v hale, takže přístup k němu nebyl (to je ten špatnější pocit), neb provoz v muzeu byl slabší a asi i vzhledem k rozkradeným modelom po muzeu nechodil žádnej průvodce s výkladem a tudíž do haly jsme se nedostali. Ale na Kremákovi se pracuje Doufam, že se jedná o zprovoznění, stál s otevřenou dýmnicí a měl kompletní tyčoví na pojezdu (což na fotkach ze zimy neměl, stál sešlej jen tak venku). Tudíž to vypadá optimisticky, doufam, že co nejdřív bude pojízdnej vlastní silou19. června (na 67. stránce) jsem píše: Ale beztak moje srdeční lokomotivy jsou řada 534.03 (tedy uspořádání 1´E) . Vychází to evidentně z mládí, kdy v Klatovech byl dislokovanej Kremák 534.0432 a často jsem ho u nás vídával na historických jízdach. Bohužel mu propadla zkouška kotle a to znamená stav neprovozní (jako provozní je normálně dál, ale prostě nesmí, to je jako s STK, ale na dráze přísnější) Stojí to docela peníze a bohužel, pro klatovskýho Kremáka nebyly Přesunuli ho do Lužný jako neprovozní exponát pouhej měsíc před tim, než jsem nastoupil k nam do depa na praxi To mě těžce zklamalo. V Lužnej jsem se na něj byl podívat a chátrá, chátrá, je na něj smutnej pohled. A přitom na poslední jízdě byl naleštěnej, vyzdobenej, krásnej. Prostě lokomotiva v nejlepší síle a kondici... Ale prej se má znovu zprovoznit, jenom už nevěřim tomu, že se dostane zpátky do Klatov
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_1034.JPG Jedna špionážní skrz okýnko
Škoda, že další Kremácí (0301 a 0323) tam nebyli vůbec, takže asi nejkrásnější řadu lokomotiv jsem nemoh tentokrát obdivovat zevnitř...
(Debata o klatovských Bamkach)5. července (na 68. stránce) jsem píše:....Takže myslim, že nápisy dom. st. Klatovy po opravě zmizí, jako ostatně snad ze všeho, co kdysi bylo u nás ....
Tady jsem ovšem zažil další milý překvapení a to na už výše zmíněnej poslední Ušatej. Nejenom, že dostala krásnej lesklej slušivej kabátek, ale Lužnou-Lišany nahradil nápis Klatovy. Jaká krása
http://ladusa.rajce.idnes.cz/Luzna_u_Ra ... 0_1077.JPG
No a to už je asi tak všechno, na co si vzpomínam a co mam teď na srdci
No a tak aby tu byla taky trochu zábava, dam vam hádanku: Schvalně kdo ví, co znamená modrej proužek pod řadovým označením na budce lokomotivy? Např. na tom posledním odkazu na Ušatou je dobře vidět
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Jak by to mohl průvodčí nevědět, když má služební mobilní telefon a je jistě zpraven o této mimořádnosti, protože ho čeká kontrola jízdenek dle pravidel PID.?Laďuša píše:...když za chybu někoho jinýho si to má odskákat nevinnej... Zde např. průvodčí, páč ten rozhodně neovlivní, kde vlak zastaví. Proto si vyskakovat na něj mi příde minimálně nefér.
Není náhodou průvodčí ten, kdo má ohlídat bezpečnou výměnu cestujících a najednou má vlak mimo peron?
Nemyslím si že dotaz "No co to je tohleto, kam jako jede, když tu měl zastavit" je nějak zvlášť agresívní.
Obzvláště když jsem hodinu předtím cestoval dvě hodiny z práce a vlak do BE skončil v Řevnicích o čemž nás informovala právě průvodčí na základě tlf. rozhovoru s dispečerem, a následně když všichni cestující v ŘE vystoupili tak strojvedoucí volal z okýnka: Tak nakonec jedeme dál...
Opravdu se na tohle nemá nic říct a nechat je, aby dělali takovýhle věci?
Navíc když jsme tak stáli v tom rychlíku, tak se na peróně bavili nějací drážní zaměstnanci (tuším že jeden je výpravčím v ŘE, bylo 17.45 to si akorát střídají šichty), že když volal dispečerovi, co jako má udělat s tím panťákem, tak dispečer se divil kde se tam ten panťák vzal.
Jak říkám, mimořádná událost je mimořádníá událost, ale nezastavit, když se mělo stavět, jet do BE když se mělo končit v ŘE a spousta lidí si mezitím domluvila odvoz autem a pak zjistit že mám někde panťák o kterém jsem nevěděl, no to je sakra mimořádná událost.
A tu terorii o nevinném průvodčím chápu a uznávám, ovšem tento případ se vymyká všemu a průvodčí je určen pro styk s cestující veřejností.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No dobře, dobře, já přece jenom jsem vlakofil v pokročilým stádiu a proto jsem schopnej mnohé odpustit. Pravda je, že se to dá zavolat průvodčímu, ale vem si, že se na tebe hrnou mimořádný události ze všech stran... Hlavně, že tomu vlaku dal aspoň semafor na stůj
Pokud si se při podávání toho dotazu aspoň usmíval, tak prosim, já obecně nejsem zastánce nijakýho takovýho stěžování si... Ale jako jo, z tutoho poisu už to trochu jako brajgl vypadá
Pro odlehčení: muj pohled na mimořádný události
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=168472#168472
Pokud si se při podávání toho dotazu aspoň usmíval, tak prosim, já obecně nejsem zastánce nijakýho takovýho stěžování si... Ale jako jo, z tutoho poisu už to trochu jako brajgl vypadá
Pro odlehčení: muj pohled na mimořádný události
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=168472#168472
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hej, Laďušo ! .........
http://www.youtube.com/watch?v=FS_7UxnY ... -fresh+div
http://www.youtube.com/watch?v=FS_7UxnY ... -fresh+div
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Prokrista, celý je to nějaký (z)kreslený, vždyt se v tom člověk stojící bez držení neudrží. Nebo ne na 174...Michal Pokorný píše:Hej, Laďušo ! .........
http://www.youtube.com/watch?v=FS_7UxnY ... -fresh+div
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Co bych dělal, seděl jsem v práci a přemýšlel, jak asi pojedu domů.
Na zelpage uvedli na vlaku škodu 650tKč a na svršku, troleji a návěstidlu na 500tKč. Stalo se to v cca 11.15 a dnes ráno v 6.45 uklizeno, panťák pryč, trolej spravená, koleje podbitý a zpátky v ose, asi jen to návěstido ještě chybí. Takže to máme škodu 1 150 000Kč , která je uklizená za cca 15 hodin? Ten Pantograf evidentně odjel po svých, jen ho nahodili zpět, možná nešel spojit zpět, měl urvaný nárazník a museli ho pro nakolejení rozpojit, možná byl natrhlej. Schválně uvidíme , kdy 451 085 bude zpátky na trati.
Ale hlavně by mě zajímala příčina, jestli je to podvozkem toho starého střepu a nebezpečí tak hrozí v kterémkoli z nich a nebo to prostě bylo na svršku a ta pravděpodobnost opakování je menší a nebo to opravdu signalista podhodil a to se snad hned tak zase nestane. Jenže to se nikdy nedozvím.
A když už tu zazněly kameny. Jsou ty kameny na kolejích problém, nebo ne? Protože na 171 je pár míst, kudy se kameny dostanou na koleje sami, třeba přejezd ve Všenorech. Vím že to nejsou kuličky z ložisek, jako to kdysi přefrčelo Pendolino a muselo na broušení kol, kluky chytli a škody za barák.
Na zelpage uvedli na vlaku škodu 650tKč a na svršku, troleji a návěstidlu na 500tKč. Stalo se to v cca 11.15 a dnes ráno v 6.45 uklizeno, panťák pryč, trolej spravená, koleje podbitý a zpátky v ose, asi jen to návěstido ještě chybí. Takže to máme škodu 1 150 000Kč , která je uklizená za cca 15 hodin? Ten Pantograf evidentně odjel po svých, jen ho nahodili zpět, možná nešel spojit zpět, měl urvaný nárazník a museli ho pro nakolejení rozpojit, možná byl natrhlej. Schválně uvidíme , kdy 451 085 bude zpátky na trati.
Ale hlavně by mě zajímala příčina, jestli je to podvozkem toho starého střepu a nebezpečí tak hrozí v kterémkoli z nich a nebo to prostě bylo na svršku a ta pravděpodobnost opakování je menší a nebo to opravdu signalista podhodil a to se snad hned tak zase nestane. Jenže to se nikdy nedozvím.
A když už tu zazněly kameny. Jsou ty kameny na kolejích problém, nebo ne? Protože na 171 je pár míst, kudy se kameny dostanou na koleje sami, třeba přejezd ve Všenorech. Vím že to nejsou kuličky z ložisek, jako to kdysi přefrčelo Pendolino a muselo na broušení kol, kluky chytli a škody za barák.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ještě se vrátím k té mimořádce u Berouna. Pokud si ještě správně pamatuju drážní dopravní a návěstní předpis, vlaky vjíždějící do stanice na návěst "výstraha" (a přivolávačku), což předpokládám že před červenou následuje vždy, se musí chovat jako vlaky ve stanici pravidelně zastavující... Takže by to neměl hnát k návěstidlu, ale zastavit normálně na perónech.. Nevím, možná už kecám nepamatuju si to.
Jinak co byste od mizerných molochů, jako jsou stále nefungující ČD a zejména SŽDC čekali... SŽDC nedělá naprosto nic, jejich údržba tratí je taková, že dráhy se s nimi chtějí soudit kvůli poškozování podvozků. Lámou se kolejnice, když už proběhne údržba, tak mizerně odvedená a vůbec...
Jinak co byste od mizerných molochů, jako jsou stále nefungující ČD a zejména SŽDC čekali... SŽDC nedělá naprosto nic, jejich údržba tratí je taková, že dráhy se s nimi chtějí soudit kvůli poškozování podvozků. Lámou se kolejnice, když už proběhne údržba, tak mizerně odvedená a vůbec...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno