

Moderátor: Moderátoři
Oba prahy su nanovo vyrobene plus zadny lavy lem blatnika a niektore casti vnutornych blatnikov kde boli diery. U nas ani u vas sa da vraj kupit len cely bok auta to znamena prah aj so stplikmi ABC, takze sa to radsej vyrobilo.. A v dutinach ak sa to dalo tak nazvat, alebo radsej v tom co po nich zostalo bol len prach-sol a ziadna znamka po oseterni, takze na Slovensku sa dutinam urcite nevenovali. Vlastnim prve auto predane v Ziline a sami boli pani z predajne a servisu v rozpakoch, ako to mohlo takto zhnit... Rusi setrili na tom zinkovani mam dojem, ak tam vobec nejake bolozelvotron píše:No ty krávo járo to je slušná povrchová koroze, když koukám na tu opravu, zůstalo tam něco plechu původního? Taky to může bejt částečně tím, že SK dovozce na rozdíl od českýho asi nedělal na nových autech dutiny a spodek...
Hlasuj, toto je kvalitní názorradek mb píše:Až bude moje desítka takhle shnilá,tak půjde do šrotu a ne na opravu
Takové auto neexistuje.To už radši zakup průkazku na vlakMiroslav Mitrík píše:Moje dalsie faro bude uz bez korozie, taky maly zaväzok do buducnaDUFAM
To taky pokud není plastovámiro263 píše:No aby malo co hnitNulašestka píše:K čemu to slouží, smím-li se zeptat?žež píše:ta kondenzační pixla
Jo jo ročník 2000. Skoro jsem to ořvala. Jediný co je tak trochu pozitivní, že se mi to stalo ještě před technickou (březen). A to ještě bohužel při nakládání rupnul ten plastovej spodek (netuším jak se tomu nadává). Doufám že to fakt jsou jen plechy. No uvidím co se dozvím.zelvotron píše:Drsný, každopádně už druhej případ (Mušketýr v bazaru), budu se na to muset podívat. Oboje ročník 2000, ne?