ahoj,Plavec se domníval správně,je to tmavě modrá metalíza čísla 448!Naši maj desítku téhle barvy(toho času v Třebíči na dovolené, jako každý rok), mam též namíchanou lahvičku,v dobrejch prodejnách maj opravdu na všechny vozidla vzorníky i s číslama barev!
Jsem tedy ještě v životě neviděl, aby v techničáku bylo číslo barvy
Spíš může bejt na papírku ve vaně rezervy přilípnutý, ale moc dlouho to tam obyvykle nevydrží
Pribeh mojej Lady zacal tym, ze som ju vymenil za srotovne, za Š 100:) Bolo to v ramci rodiny, takze som bol rad, ze mam nieco novsie, predsa skodovka mala uz zopar rokov a tisic km odjazdenych, ale aj tak to bolo zlate auto.. Lada sa mi dostala do ruk prvykrat v zivote, vedel som nieco o autach, ale toto ruske delo bolo premna niecim novym. Najazdene mala 120000km a nemala STK, emisnu, tak po znamostiach som to nejako urobil, lebo na ostro by urcite nepreslo- rucna nic, rozsiahla korozia atd(psssst ale nikomu ani muk:)) Jazdil som na nom urcitu dobu no a zaciatkom prazdnin sme sa donho pustili. Ako vidno na fotkach, bolo to dooost v zlom stave-vysledok minimalnej udrzby, tecuceho stresneho okna a nefungujuceho ventilatora chladenia v dosledku coho motor prehrieval a chladiaca kvapalina vyvierala z nadobky a nasledne sa cez gumennu priechodku spojkoveho lanka dostavala pod calunenie a koberece pod nohami vodica... Chlapi keby som bol vedel a zacal najprv opravovat lavu stranu auta, tak to asi necham tak a nejdem sa do toho pustat, bolo to na zblaznenie, kopec driny s flexou, zvarackou a plechom:D Teraz je to ok, len prestal motor trosku posluchat, ale kuknite foto, co na to poviete...
Preto VSETKYM odporucam, venujte sa dutinam, hlavne prahom a zadnym lemom, asspon kazdy druhy rok, ak nie kazdy rok terba kupit rezistin ML, vystriekat a osetrit dutiny!!! inak Vas caka nemile prekvapenie, ako mna. Rocnik bol maj 1999 a v zivote by som nepovedal, ze 10 rocne auto moze byt tatkto znicene!!
Prajem vela zdaru s Vasimi vozitakmi;)
honzat píše:Neskutečně shnilé auto po deseti letech, tohle dokáže jen favorit. Tohle není zanedbaná údržba, ale výroba.
Prooč? Třeba s tím někdo jezdil hodně v zimě, kde se pořád solí.
Jinak gratuluji ke koupi a odvaze , takle velký opravy bych se bál.
Já se bojím sundat ty koberce abych viděl až na plech-podlahu.Co oko nevidí, to srdce nebolí.Takle se můžu utěšovat tím, že to tam snad nevypadá tak strašně.
No ty krávo járo to je slušná povrchová koroze, když koukám na tu opravu, zůstalo tam něco plechu původního? Taky to může bejt částečně tím, že SK dovozce na rozdíl od českýho asi nedělal na nových autech dutiny a spodek...