Napisali o LADE
Moderátor: Moderátoři
Můj názor je ten, že vozy modelové řady 2110, 2111 a 2112 jsou paskvil, který měl vzniknout o patnáct let dřív než vznikl. To je skutečně prehistorická modelová řada - jak designem, tak motorizacemi (mimochodem poněkud skromnými).
Ovšem podívám-li se na Kalinu a její mladší sestru Prioru, můj názor se diametrálně otáčí. Zejména Kalina, která přestože je koncepčně starší, je mému oku líbivější než Priora, je nejen do městského provozu velmi dobrý vůz. Nejen výbavou, ale také vnitřním prostorem a líbivým designem nejen zvenčí, ale i uvnitř vozu.
Obrovsky slabou stránkou ruského výrobce je nabídka motorů. Nabízet vůz s jedním či maximálně dvěma motory je ubohé. Navíc jejich technické výkonové parametry jsou již trochu za zenitem. Jediný motor, který je jakž takž schopen konkurence ostatním automobilkám, je motor 1,6i/16V 73,5kW v Prioře. Motor 1,6i/8V ani motor 1,4i/16V v Kalině bohužel svými technickými parametry demonstruje "sílu" let dávno minulých, o motoru 1,7 MPi v Nivě ani nemluvím (jeho parametry jsou srovnatelné s motory o půl litru menšími).
Článek má v mnohém pravdu a my fandové a milovníci této kultovní značky bychom měli být natolik soudní, že bychom to měli umět přiznat, pánové.....
Ovšem podívám-li se na Kalinu a její mladší sestru Prioru, můj názor se diametrálně otáčí. Zejména Kalina, která přestože je koncepčně starší, je mému oku líbivější než Priora, je nejen do městského provozu velmi dobrý vůz. Nejen výbavou, ale také vnitřním prostorem a líbivým designem nejen zvenčí, ale i uvnitř vozu.
Obrovsky slabou stránkou ruského výrobce je nabídka motorů. Nabízet vůz s jedním či maximálně dvěma motory je ubohé. Navíc jejich technické výkonové parametry jsou již trochu za zenitem. Jediný motor, který je jakž takž schopen konkurence ostatním automobilkám, je motor 1,6i/16V 73,5kW v Prioře. Motor 1,6i/8V ani motor 1,4i/16V v Kalině bohužel svými technickými parametry demonstruje "sílu" let dávno minulých, o motoru 1,7 MPi v Nivě ani nemluvím (jeho parametry jsou srovnatelné s motory o půl litru menšími).
Článek má v mnohém pravdu a my fandové a milovníci této kultovní značky bychom měli být natolik soudní, že bychom to měli umět přiznat, pánové.....
Naposledy upravil(a) Marek dne stř črc 01, 2009 10:34, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Asi by bylo dobré ještě zmínit, že těmto několika povšechným plkům napsaným ve stylu "jedna paní povídala" byla jako reklama věnována celá obálka. Proto jsem si také časopisu všiml. Podle rozsahu upoutávky jsem čekal obsáhlý materiál a vozech Lada, exkurzi do ruska, apod. No bohužel tam byl jen výše zmíněný text napsaný nejspíš nějakým mladým nadějným a a patřičně arogantním asižurnalistou. Nejvíc mi na tom vytáčí právě ten jeho přiblblej a povýšenej sloh.
Jinak má článek víceméně pravdu, důvody pro koupení nové Lady hledá občan EU opravdu velmi težce. Že,vůz nemá vyhřívané zrcátka atd atd.. hodnotím z pohledu rozmazléného evropana samozřejmě negativně, jinák bych asi hodnitil, kdybych byl mongol, uzbek, rus či občan Kazachstánu. Zde mají zatím zákazníci přirozeně jiná kritéria na výběr vozu a především jím jsou vozy Lada určeny.
Co se týče těch Niv, táta pracoval dlouhá léta u lesů, a že by každej fořt měl tři si nějak nepamatuju. Co je pravdou, že oproti jiným offroadům se objektivně přece jen víc porouchávaly. S výdrží to bylo podobně. Niva 10let stará se 150tis byla víceméně do šrotu, Pick-up od Nissanu se stejnou porcí vesele drandí dál, Mitsubischi L 300 4x4 z roku 1991 se nezastavil ani po 400 tis. a bez nutnosti nějakých zásadních oprav nejspíš jezdí do dnes. Auta mají stejný podmínky, snad jen japonci tahají těžší vleky, protože je utáhnou, obsluha většinou podobně zhovadělá - kam nedojedu nejdu..
Ano, Nivy jsou levné (o řád), nd jsou oproti japoncům zadarmo, provoz je levnější, ale mnoho toho také nenabízejí a důvody, proč už si je ani komerční podniky (u nás) nekupují jsou celkem pochopitelné.
Proti Nivě nejsem nijak zaujatý, má k ní citový vzah, je to první auto které jsem řídil, a mám pro ní slabost.
Ladu táhne (zatím) domácí trh, požadující osobní vozy s průchodivostí SUV, stálým sortimentem náhradních dílů a možností svépocné opravy. Ale má nejspíš nakročeno(nebo už tam skoro je) do podobné situace jako naše Jawa - produkci zastaralých a drahých věcí, přičemž peníze nejsou ani na slušný design(možná by byly, ale ten pak stejně není jak vyrobit), ani na vývoj a tím pádem přirozeně ani od zákazníků - potácí se v bludném kruhu..
Otázkou zůstává zda opravdu lidé reálně potřebují tak sofistikované stroje, proč nestačí stará Lada. Ale otázka je podobná té, proč nám dnes nestačí počítače 386 nebo 486. Brouzdat po Lada foru by s nimi bezpochyby šlo, jen o něco pomaleji a méně komfortně.
Jinak má článek víceméně pravdu, důvody pro koupení nové Lady hledá občan EU opravdu velmi težce. Že,vůz nemá vyhřívané zrcátka atd atd.. hodnotím z pohledu rozmazléného evropana samozřejmě negativně, jinák bych asi hodnitil, kdybych byl mongol, uzbek, rus či občan Kazachstánu. Zde mají zatím zákazníci přirozeně jiná kritéria na výběr vozu a především jím jsou vozy Lada určeny.
Co se týče těch Niv, táta pracoval dlouhá léta u lesů, a že by každej fořt měl tři si nějak nepamatuju. Co je pravdou, že oproti jiným offroadům se objektivně přece jen víc porouchávaly. S výdrží to bylo podobně. Niva 10let stará se 150tis byla víceméně do šrotu, Pick-up od Nissanu se stejnou porcí vesele drandí dál, Mitsubischi L 300 4x4 z roku 1991 se nezastavil ani po 400 tis. a bez nutnosti nějakých zásadních oprav nejspíš jezdí do dnes. Auta mají stejný podmínky, snad jen japonci tahají těžší vleky, protože je utáhnou, obsluha většinou podobně zhovadělá - kam nedojedu nejdu..
Ano, Nivy jsou levné (o řád), nd jsou oproti japoncům zadarmo, provoz je levnější, ale mnoho toho také nenabízejí a důvody, proč už si je ani komerční podniky (u nás) nekupují jsou celkem pochopitelné.
Proti Nivě nejsem nijak zaujatý, má k ní citový vzah, je to první auto které jsem řídil, a mám pro ní slabost.
Ladu táhne (zatím) domácí trh, požadující osobní vozy s průchodivostí SUV, stálým sortimentem náhradních dílů a možností svépocné opravy. Ale má nejspíš nakročeno(nebo už tam skoro je) do podobné situace jako naše Jawa - produkci zastaralých a drahých věcí, přičemž peníze nejsou ani na slušný design(možná by byly, ale ten pak stejně není jak vyrobit), ani na vývoj a tím pádem přirozeně ani od zákazníků - potácí se v bludném kruhu..
Otázkou zůstává zda opravdu lidé reálně potřebují tak sofistikované stroje, proč nestačí stará Lada. Ale otázka je podobná té, proč nám dnes nestačí počítače 386 nebo 486. Brouzdat po Lada foru by s nimi bezpochyby šlo, jen o něco pomaleji a méně komfortně.
takovej článek člověka akorát přivede do deprese-je pravda že klasická řada vychází z auta z roku 1966-ale to není žádná RUSKÁ zvláštnost -podívejte se na auta jako vw brouk nebo citroen 2 cv-vznikly během druhé sv.války a jak dlouho se vyráběli? nebo trabant-ten se do dneška vyrábí v indii a dokonce má vlastní sportovní pohár. je pravda že v rusku se žádný jiný auto nechytne-jednoduchost a levné díly jsou pro jejich podmínky přímo ideální a kvalita silnic-što eto? tam kolikrát žádný ani nejsou! a jestli si nějaký magor napíše takový článek-proč asi-kdo je vydavatel těch novin-kdo je sponzoruje-automobilky! je to jen manipulace myšlení-máš ladu jsi socka!lidi dnes nadávají na vše ruské a neamerické nebo neněmecké-máme to v povaze malej českej človíček debílek-kam vítr tam plášť! já to posluchám u rodičů-dědek na mě kdy prodám toho sráče-já do něj za 10 let provozu nasypal 75 litrů-on má za tu dobu už 5 auto a stály ho celkem 250 litrů a to se pomalu ani nesvezl- samý šunky-ohnilý eskorty a podobný sráče-escorta měl ani ne 2 roky a nasypal do něj víc než stál a o to přesně jde aby to vydrželo jen chvíli a pak aby jsi do něj nasypal pořádnej balík a nebo raději koupil nový a starý hodil do šrotu-spotřební způsob života
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
bych prave rekl, ze to clovek nesmi brat jako prirozeny vyvoj. kdedze se lidi zacnou na potkani strilet, tak to taky neni dobre brat jako prirozeny vyvoj, i kdyz to delaji vsichniMarek píše:V tom spotřebním způsobu života máš naprostou pravdu. Ale je třeba to brát jako přirozený vývoj společnosti, i když se to většině z nás včetně mne nezamlouvá.
pamatujte, ze se stadem se nejlepe manipuluje a verte tomu, ze jsou lide, kteri vedi jak manipulovat pro svuj prospech.
VAZ 2104 1.3 1989
Trocha kritiky neuškodí,musím zburcovat dovozce za snad nulový "marketing a PR",to samé AvtoVAZ,jako prodávat v současnosti regulérní auto bez zadních opěrek je trochu divné .
Ten článek psalo nějaké tendenční hovado,ale taková je už doba,všichni to víme.
Inu,co jste tehdá v nejmenovaném podzimním měsíci chtěli,to tu máte .
Ten článek psalo nějaké tendenční hovado,ale taková je už doba,všichni to víme.
Inu,co jste tehdá v nejmenovaném podzimním měsíci chtěli,to tu máte .
Šmarjá že sem to tu otvíral Desítka měla přijít v roce 1983 (no je pravda, že v tý době by to asi byla bomba ) zatímco Priora (aka 2110 M) je v pohodě, stejně jako Kalina, která má opět podvozek z desítky/samary. (Osobně kdyby všechny ty modely přišly o 5 let dřív - tzn v době kdy se začaly vystavovat, tak by to bylo tak akorát), sakryš horkej kandidát na místo redaktora STOPu nebo jak se ten plátek jmenoval
JmJ: Elektrický okýnka symbolem modernosti? Myslíš? Zkus si zajít do nejbližšího zelenobílýho domečku a pozeptat s ekolik za ně budeš připlácet
JmJ: Elektrický okýnka symbolem modernosti? Myslíš? Zkus si zajít do nejbližšího zelenobílýho domečku a pozeptat s ekolik za ně budeš připlácet
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Mrknete na tohle - AvtoVAZ propustí 27 tisíc lidí, pomoci má i šrotovné
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/pr ... ?id=648485
http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/pr ... ?id=648485
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
- Kalasnikov
- Příspěvky: 227
- Registrován: pon lis 10, 2008 19:15
- Bydliště: Morávka
- Kontaktovat uživatele:
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Nechápu jak někdo může porovnávat Ladu se sráčema jako je Dacia,Huinday ci dalsi podobny zgarby,pritom ty japonské šézy nejsou vubec pekné a navíc mě připadaj tucnove .Toto muj názor na danou vec
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Veverka, stím počítám
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://news.auto.cz/ekonomika/pribeh-av ... rouby.html
Nooo, když srovnam ten kec o posledním modelu před 10 lety a pak ty fotky, tak přece každýmu Ladalaikovi musí dojít, že Lada byla hodně vpředu a proto nepotřebuje nic novýho
Nooo, když srovnam ten kec o posledním modelu před 10 lety a pak ty fotky, tak přece každýmu Ladalaikovi musí dojít, že Lada byla hodně vpředu a proto nepotřebuje nic novýho
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
By se dalo říci, že před těmi 10 léty byla na špičce, jak mohla tak zaostat . Jinak rovnání k BMW mi nepřipadá zrovna moc objektivní. Mohli to rovnat třeba s Oplem .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107