Pípákův VAZ 2104 - Rozmar
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Tak ako som napisal, lenze vtedy som o tom este nevedel Ale havne, treba pri tom odpojit a zaslepit hadicku, ktora ide na podtlak do rozdelovaca - niekedy to robi šarapatu a hybe predstihom, potom sa to blbo nastavuje.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
MP, vzponeš si? Jak máš nastavený plovák na tom Solexu? Já tam dal ten 1mm od víka, jak píše literatůra, sice to jezdí výborně, ale je tu jedno "ale". Z karburátoru se vypařuje benzín, jehož výpary se derou z násosu filtrboxu ven. Je to cítit, až moc. Jak se dostaneš k autu tak to prosím očuchej jak si na tom ty.
Sotva jsem jakžtakž eliminoval unik benzínu v zadu, tak to páchne ze předu, mám chuť ten krám nechat sešrotovat ... .
Sotva jsem jakžtakž eliminoval unik benzínu v zadu, tak to páchne ze předu, mám chuť ten krám nechat sešrotovat ... .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Ak to pomoze, tak sa pozriem aj ja ako to mam nastavene na solexe. A pozor, v nejakej literature som cital, ze ma byt 3mm od víka (+-1mm). V druhej lit. zasa 1mm.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano, děkuji, i ty můžeš provést čuchací test , musím rozdělat původní karb, až se k němu dostanu a mrknout jak to má nastavené on. Samozřejmě to může být jinou závadou ... . Problém je v tom, že informace k solexům jso poměrně málo rozšířené.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak abych pravdu řekl , to nevím. Vůbec jsem to nezjišťoval, nechal jsem to tak jak to byloKoko Loko píše:MP, vzponeš si? Jak máš nastavený plovák na tom Solexu? Já tam dal ten 1mm od víka, jak píše literatůra, sice to jezdí výborně, ale je tu jedno "ale". Z karburátoru se vypařuje benzín, jehož výpary se derou z násosu filtrboxu ven. Je to cítit, až moc. Jak se dostaneš k autu tak to prosím očuchej jak si na tom ty.
Ale z násosu filtrboxu mi benzín nesmrdí
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ta kniha je spíše obecná, kladoucí důraz na teorii, u VAZů se podrobněji rozepisují tuším jen o weberech.Hurikán píše: Není o nich něco aspoň v té mé zázračné knize?
Škoda, mě také s tím prvním nic nesmrdělo, respektive asi ne tak výrazně, abych na to svým na benzín alergickým nosánkem reagoval.Michal Pokorný píše: Vůbec jsem to nezjišťoval, nechal jsem to tak jak to bylo
Ale z násosu filtrboxu mi benzín nesmrdí
Nicméně, provedl jsem průzkum původního karbu, jeden plovák má vzdálenost od víka 3,5 a druhý 5,5 , takže se v tom ani prase nevyzná. Ale přišel jsem na to, že ve víku karburátoru je otvor, který vede přímo do plovákové komory a je volně spojený s atmosférou ve filtrboxu, takže tudy asi ten smrad. Možná teď díky vyšší hladině je prostě cítit víc. Možná by stálo za to, tam udělat závit, šupnout tam provrtaný šroubek a možná hadičku, který by reguloval průtok na tolik aby omezil zápach a zároveň ponechal dostatek prostoru k sání vzduchu při prudkých změnách hladiny.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Takže ty dírky jsou tam dokonce dvě. Záleží hodně na teplotě motorového prostoru, neb po ránu jsem otevřel kapotu, očuchal násos a nic. Ovšem ihned jak se sluníčko opřelo do otevřené kapoty smrad byl zase cítit. Podobná situace se opakuje u víčka nádrže, změny teplot způsobují změny v objemu par v nádrži a odvětrávání šíří pach kolem sebe. Ta nádrž dole je velkou nevýhodou oproti sedanu, kde je nádrž držena v poměrně stabilním prostředí s pomalými změnami teplot vůči okolnímu prostředí. Inu, vzpoměl jsem si na léta mládí, kdy mne naše školství učilo různým dovednostem. Zašil jsem tedy do netkané textílie, absorber s aktivním uhlím a osadil do karburátoru, u odvětrání nádrže jsem taktéž udělal drobný experiment. Jsem zvědav jak to pomůže, snad to nezahoří .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: