Převrtání
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Rokie píše:Svým způsobem asi ano...Pája píše:Z nuly na 100 pod deset? Na to nemusíš stavět motor. Stačí vyházet zbytečnosti z auta, dát dif 4,44, udělat hlavu a nasadit webry a svody a je to.
Teda aspoň podle mejch výpočtů...
I bez vacky
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Převodovky 2101 (osazované na všechny modely kulaté řady s výjimkou Lady2106) mají první tři rychlosti velmi krátké, proto jsou na sprinty nejvhodnější (zejména v kombinaci s nejpomalejší rozvodovkou 4,44:1).jakke píše:Proč převodovku 2101 v čom je jiná??
Podívej se do sekce FAQ, je to tam podrobně rozepsáno.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Marek píše:mají první tři rychlosti velmi krátké, proto jsou na sprinty nejvhodnější
mohu potvrdit, toto jsem letos delal
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn