Nie. Stejne by mi dali nieco obdobne. To radsej investujem a kupim nieco co ma buducnost(idealne spolu s kotucmi na zadok). Reklamacie si radsej schovam, ak pride nieco horsieplavec píše:Budeš je reklamovat?
Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Uvažuješ brodit i s Priorou?Majo píše:Nie. Stejne by mi dali nieco obdobne. To radsej investujem a kupim nieco co ma buducnost(idealne spolu s kotucmi na zadok). Reklamacie si radsej schovam, ak pride nieco horsieplavec píše:Budeš je reklamovat?
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
predne kotuce a platnicky vymenene za Master Spor Extreme Sport, kotuce vrtane aj drazkovane, platnicky keramicke. Okrem optickeho prilepsenia velka zmena brzdnych vlastnosti - ani pri serii brzdeni brzdy nevadnu a brzdny ucinok ostava nezmeneny. O vibrovani pedala nemoze byt reci.....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cena: sada kotucov i s platnickami cca 1500Kc
Kupil som ich na Ukrajine takze u nas bude cena zrejme vyssia, ale v CS Autolade to bude zohnatelne(Myso kedysi kupoval v Bratislavskej Slovlade takuto sadu na 2105)...
Kupil som ich na Ukrajine takze u nas bude cena zrejme vyssia, ale v CS Autolade to bude zohnatelne(Myso kedysi kupoval v Bratislavskej Slovlade takuto sadu na 2105)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
brzdy - pomóóc
minulý týden mě vyhodili z STK a to že nebrzdilo PZ kolo, o.k váleček PZ kola se nepohyboval a tekl-tak jsem vyměnil na obou stranách válečky obložení,pružinky a dokonce i rozpěry..
..při odvzdušnování mi po povolení odvzd. pz válečku popadl pedál pouze o 1cm a kapaliny vytlačilo málo a-opakovaně až po pořádném sešlápnutí váleček vytlačil kapalinu v běžném množství .Na LZ válečku tenhle problém nebyl-po povolení odvzd.šroubu pedál padl k podlaze podběžným tlakem nohy.
Po zkušební jízdě auto táhne mírně vlevo ,prostě asi tak jako když nebrzdí PZ kolo..
..tuším komplikace :hl.brzdový válec anebo zátěžový regulátur popř.obojí?
předem dík za b¨názory rady apd.
..při odvzdušnování mi po povolení odvzd. pz válečku popadl pedál pouze o 1cm a kapaliny vytlačilo málo a-opakovaně až po pořádném sešlápnutí váleček vytlačil kapalinu v běžném množství .Na LZ válečku tenhle problém nebyl-po povolení odvzd.šroubu pedál padl k podlaze podběžným tlakem nohy.
Po zkušební jízdě auto táhne mírně vlevo ,prostě asi tak jako když nebrzdí PZ kolo..
..tuším komplikace :hl.brzdový válec anebo zátěžový regulátur popř.obojí?
předem dík za b¨názory rady apd.
Re: brzdy - pomóóc
Ahoj, Tomáš, a ak ideš skoro krokom a prudko zabrzdíš a zastaneš, tak auto sa akoby naklonilo do kríža, t.j. že jedna predná strana viac a druhá menej?FOMA píše:minulý týden mě vyhodili z STK a to že nebrzdilo PZ kolo, o.k váleček PZ kola se nepohyboval a tekl-tak jsem vyměnil na obou stranách válečky obložení,pružinky a dokonce i rozpěry..
..při odvzdušnování mi po povolení odvzd. pz válečku popadl pedál pouze o 1cm a kapaliny vytlačilo málo a-opakovaně až po pořádném sešlápnutí váleček vytlačil kapalinu v běžném množství .Na LZ válečku tenhle problém nebyl-po povolení odvzd.šroubu pedál padl k podlaze podběžným tlakem nohy.
Po zkušební jízdě auto táhne mírně vlevo ,prostě asi tak jako když nebrzdí PZ kolo..
..tuším komplikace :hl.brzdový válec anebo zátěžový regulátur popř.obojí?
předem dík za b¨názory rady apd.
Ak je to tak, tak žiadne komplikácie ktoré popisuješ tam nebudú, len poriadne ešte raz odvzdušniť PZ kolo. Práve jemu záťažový regulátor bráni odvzdušneniu (popisuješ ako zlé stláčanie pedálu), ale teraz už nepametám či som cuplík na ZR uvoľnil, alebo zatlačil, lebo inač sa ZP kolo odvzdušniť nedalo.
Ak je to práve tento prípad tiež tvojim prípadom, tak by si to mal mať v suchu. A vyhneš sa ďalším zbytočným nákladom.