dmatej píše:Tu pecku, kdy jsem si ve tmě v garáži šáhnul přímo na kabely ke svíčkám, nikdy nezapomenu. Kabely jsem vzápětí koupil nový, ale sáhnout se na ně od tý doby za provozu bojím. Párkrát jsem si už omylem štrejchnul a nic se nestalo, což je trochu uklidňující, ale věřte tomu
No já od jisté doby koncovky svíček za chodu motoru beru jedině přes hadr...
peet2101 píše:Teepee, nee myslím že se ti bude držet ve tlumiči a pomalu se hlodat cestu ven. Netvrdím že se tam voda nedostane i normálně, ale odpařit množství který by se tam dostalo při brodění by trvalo asi trochu dýl než normálně.
Když jsem kdysi sundal výfuk u Hnědého LADY, tak v posledním tlumiči šplouchalo odhadem tak litr dva. Možná s tím předchozí majitel brodil, ale spíš to byl kondenzát z krátkých jízd. Měl jsem v úmyslu v tlumiči dole provrtat odtokovou dírku, (2mm), ale nějak na to nedošlo a výfuk jezdí možná i s tou vodou dodnes (3 roky), nešla za boha vylejt ven.
Myslím že většina případné nateklé vody z výfuku vychrchle ven a zbytek se prostě odpaří průvanem. Však zkuste někdo spočítat, kolik vzduchu proteče výfukem za minutu při 2500ot/min. A jestli se brodí často a opravdu se tam voda přes tlak plynů natlačí a bytostně tam vadí, tak odtokové dírky.
A i kdyby tam zůstávala, je to jen výfuk, kus plechu, který pokud se s autem jezdí, prostě shnije, i když nebrodíš. A když už se brodí nad výfuk, víc by mi vadila voda v dutinách a ložiskách, v diferenciálu a tak, ve výfuku až na posledním místě.
Protože s autem nebrodím a už vůbec to nepředpokládám u Bílé Fifinky tak nevím, nateče tam vůbec? Já myslím že ne.
Bílý LADA a okřídlená spol.