Tak tohle je bomba! Nejkrásnější úprava jakou jsem kdy vIděl
Moderátor: Moderátoři
Tak tohle je bomba! Nejkrásnější úprava jakou jsem kdy vIděl
Jen tak brouzdám po netu a najednou narazím na tohle:
http://www.musclecars.at/2008/02/16/git ... -fuer-opet
http://www.aracforum.com/modifiye/8000- ... mleri.html
Uprava Fiatu 124 na Knight Ridera. Motor Ford Mustang GT500KR. No je to nádhera, hlavně ten zadek
http://i1.treklens.com/photos/3527/gitt.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b277/ ... /gitt3.jpg
Dokonce se to asi i prodává jako model ale nenašel jsem stránku kde ho prodávají. Jen fotky toho modelu.
Tak jak se vám to líbí?
http://www.musclecars.at/2008/02/16/git ... -fuer-opet
http://www.aracforum.com/modifiye/8000- ... mleri.html
Uprava Fiatu 124 na Knight Ridera. Motor Ford Mustang GT500KR. No je to nádhera, hlavně ten zadek
http://i1.treklens.com/photos/3527/gitt.jpg
http://i21.photobucket.com/albums/b277/ ... /gitt3.jpg
Dokonce se to asi i prodává jako model ale nenašel jsem stránku kde ho prodávají. Jen fotky toho modelu.
Tak jak se vám to líbí?
Naposledy upravil(a) Ice dne pon kvě 18, 2009 19:31, celkem upraveno 3 x.
BA3 21013
Cоветские автомашины навсегда!
Cоветские автомашины навсегда!
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Super prace
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Tady jsou další a lepší fotky. To prostě nemá chybu. A ten zadek, sakra já ho chci mít doma
http://forum.hardwarena.com/index.php?topic=8412.0
http://forum.hardwarena.com/index.php?topic=8412.0
BA3 21013
Cоветские автомашины навсегда!
Cоветские автомашины навсегда!
Přiznávám že nápad a zpracování je vynikajcí , ale jako celek to na mě působí že je tam trochu moc věcí najednou . Ovšem nepopírám že některá řešení jsou skvěle vymyšlená .
Možná sem ho přehlídl, ale co MOTOR!!??
Možná sem ho přehlídl, ale co MOTOR!!??
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Motor je z Fordu Mustangu GT500KR! Mě se na tom jen nelíbí ty nasávače na bokách a kapotě. Jenže když je v tom tak obrovzký motor tak tam holt musí být.peet2101 píše:Přiznávám že nápad a zpracování je vynikajcí , ale jako celek to na mě působí že je tam trochu moc věcí najednou . Ovšem nepopírám že některá řešení jsou skvěle vymyšlená .
Možná sem ho přehlídl, ale co MOTOR!!??
BA3 21013
Cоветские автомашины навсегда!
Cоветские автомашины навсегда!
Ten nasávač na kapotě bych nějak ještě zkousl, ale ty boční sou hrozný a navíc asi nefunkční leda že by potřeboval chladit zámek dveří
Jinak motor dobrý, ale stejně se mi víc líbí ta oranžová lada s 3,0 MV6 z omegy
Jinak motor dobrý, ale stejně se mi víc líbí ta oranžová lada s 3,0 MV6 z omegy
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
- Lada Rider
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Chladí repráky ve dveřích, ne?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Laďuša, tomu nerozumíš, to je k zvýšení odporu, protože to jezdí tak ukrutně rychle, že to vlastně lítá a tohle to trochu zbrzdí, hlavně to nasává vzduch dovnitř, víš co, a tak trochu to přetlakuje kabinu, takže vlastně nepocítíš rozdíl, když jedeš z kopce a do kopce a nepraská ti v uších, když na nějakym kopci stoupáš těch 100m/s. Všechno je účelový. Hlavně ty vyjfuky uprostřed působí jako vyvážení auta, když na to hantneš, tak to přisaje zadek k zemi, díky rychlýmu proudění vzduchu ven.