Brzdy-pedál k podlaze

Moderátor: Moderátoři

Jan Vaníček
Příspěvky: 1098
Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od Jan Vaníček »

Věc, kterou je třeba zkontrolovat je, je-li skutečně paktna samostavem nasazená na tyčce. Další věc je, že existovali i zadní válečky, které měli integrovaný samostav v sobě.
Třetí věcí je, ale to snad bylo provedeno, že ač se se zadními brzdami nic nedělalo, byly pořádně odvzdušněny,
Uživatelský avatar
D1NOsauR
Příspěvky: 34
Registrován: pát bře 20, 2009 16:26
Bydliště: Dolení paseky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D1NOsauR »

Tak brzdy už jsou v pořádku. Bylo to opravdu samostavem. stačilo roztáhnout pakny víc od sebe. Pedál teď jde do půlky. Díky všem za pomoc :!: Ladě zdar!
Uživatelský avatar
wlken
Příspěvky: 72
Registrován: pon črc 24, 2006 06:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wlken »

přesně to samé jsem řešil teď a zjistil jsem že volný chod pedálu nedělají jenom zadní bubny ale i přední kotouče,pedál mi chodil pořád do půlky i když vůle zadních paken byla v pohodě(dá se zkontrolovat otvory po obvodě)..je nutné vytáhnout vždycky jednu přední destičku a jemně šlápnout na pedál,ale pístek malinko vyjel a destička šla zasunout opravdu bez vůle..pokud je totiž na každé destičce vůle 0,5 mm,tak při počtu čtyři kusy a převodu síly to na pedálu dělá celkem dost...chce to vychytat aby tam byla co nejmenší vůle a zároveň aby ty destičky už nedřely...
3xVaz 2103(1975,1977,1981), Mazda MX-5 (1997), Peugeot 309 (1993)
Uživatelský avatar
D1NOsauR
Příspěvky: 34
Registrován: pát bře 20, 2009 16:26
Bydliště: Dolení paseky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D1NOsauR »

wlken píše:přesně to samé jsem řešil teď a zjistil jsem že volný chod pedálu nedělají jenom zadní bubny ale i přední kotouče,pedál mi chodil pořád do půlky i když vůle zadních paken byla v pohodě(dá se zkontrolovat otvory po obvodě)..je nutné vytáhnout vždycky jednu přední destičku a jemně šlápnout na pedál,ale pístek malinko vyjel a destička šla zasunout opravdu bez vůle..pokud je totiž na každé destičce vůle 0,5 mm,tak při počtu čtyři kusy a převodu síly to na pedálu dělá celkem dost...chce to vychytat aby tam byla co nejmenší vůle a zároveň aby ty destičky už nedřely...
No jo to je fakt, to mě nanapadlo to bude celej můj problem. Chod maji asi 1 mm. ale jak řikáš na 4 kusy je to dost. Díky za tip až bude čas kouknu na to.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

wlken píše:je nutné vytáhnout vždycky jednu přední destičku a jemně šlápnout na pedál,ale pístek malinko vyjel a destička šla zasunout opravdu bez vůle..pokud je totiž na každé destičce vůle 0,5 mm,tak při počtu čtyři kusy a převodu síly to na pedálu dělá celkem dost...chce to vychytat aby tam byla co nejmenší vůle a zároveň aby ty destičky už nedřely...
Nic proti , ale vůle se u předních brzd nijak nedá nastavit . Je dána konstrukcí (těsnící guma + její uložení) a není možné jí mněnit .
U většiny ovšem vzniká spíše opačný problém a to že přední brzdy správně neodbržďují .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“