Tlak oleje
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
HA! DÍKY!
Fram mám na Laděně a po každém startu strašně klepe - asi 2 vteřiny. Mhm ... ok, takže se přesuneme k Mannu.
Ještě se zeptám kvůli Kalině - ale asi až jindy ... páč teď nevím označení ... prostě budu potřebovat ekvivalent pro FRAM od Mannu ...
Fram mám na Laděně a po každém startu strašně klepe - asi 2 vteřiny. Mhm ... ok, takže se přesuneme k Mannu.
Ještě se zeptám kvůli Kalině - ale asi až jindy ... páč teď nevím označení ... prostě budu potřebovat ekvivalent pro FRAM od Mannu ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Problém s propouštěním zpětného ventilu jsem měl jen jednou na nějakém pro mě neznačkovém filtru "západní" provenience. Jinak celou dobu jezdím na různých ruských a absolutně bez problémů. Faktem ale je, že pro lepší pocit ze značky jsem na Jahodu koupil Champion. Přeci jen když je v ní Mobil, tak ať to spolu ladí.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Vidíš, já tam mam ňákej ruskej a beztak to steče
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Mně se jednou dostal do ruky Mann a ten měl uvedenou výrobu tuším JAR, tak jsem svému dodavateli řekl, ať pro mne nic jiného než Německo nebere.Michal Pokorný píše:...Tedy nedalo mi to a zašel jsem se podívat na svoje skromné filtrové zásoby. Tak na dvou je nápis MADE IN GERMANY a na jednom MADE IN ISRAEL
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Začínám z těch filtrů trochu šedivět.
Katalog FRAM nabízí pro LADA1600: PH2863-1
Nakupuji na benzínce FRAM PH2857A protože na krabičce je uvedeno LADA2101, LADA NIVA
Koukám na MANN a uvádějí W1126
Dám W1126 v CrossReference na FRAMu http://www.sogefifiltration.com a vypadne na mě PH2843.
Dám použití filtru PH2843 a dostanu se na auto Fiat X 1/9 1.3 (05/73 - 12/79)
Dám do CrossReference na MANNu http://www.mann-hummel.com filtr FRAM PH2863-1 a vypadne na mě nikoli W1126, ale W 914/2 nebo W 714/2
Pak tam zkusím dát FRAM PH2857A a sláva vypadne na mě asi deset typů včetně W 714/2.
Takže pak můžu udělat závěr že PH2857A a PH2863-1 jdou oba použít, protože oba mají ekvivalent W 714/2...
Ale proč když hledám podle typu motoru na mě vypadne jen jeden?
Nekonečná úvaha, proto se ptám:
Jak vybírat Olejový Filtr?
Já vím, stačilo by to tolik neřešit, osobně se s použitím koupeného PH2857A spokojím, ale rád bych v tom měl jasno.
Katalog FRAM nabízí pro LADA1600: PH2863-1
Nakupuji na benzínce FRAM PH2857A protože na krabičce je uvedeno LADA2101, LADA NIVA
Koukám na MANN a uvádějí W1126
Dám W1126 v CrossReference na FRAMu http://www.sogefifiltration.com a vypadne na mě PH2843.
Dám použití filtru PH2843 a dostanu se na auto Fiat X 1/9 1.3 (05/73 - 12/79)
Dám do CrossReference na MANNu http://www.mann-hummel.com filtr FRAM PH2863-1 a vypadne na mě nikoli W1126, ale W 914/2 nebo W 714/2
Pak tam zkusím dát FRAM PH2857A a sláva vypadne na mě asi deset typů včetně W 714/2.
Takže pak můžu udělat závěr že PH2857A a PH2863-1 jdou oba použít, protože oba mají ekvivalent W 714/2...
Ale proč když hledám podle typu motoru na mě vypadne jen jeden?
Nekonečná úvaha, proto se ptám:
Jak vybírat Olejový Filtr?
Já vím, stačilo by to tolik neřešit, osobně se s použitím koupeného PH2857A spokojím, ale rád bych v tom měl jasno.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Proč? Protože většina výrobců filtrů netuší, co to asi může být, ta LADA1600.
Prostě v nějakém starším katalogu vyčetli max. délku a průměr, plus závit, a nějak si ten svůj výtvor označili.
Důležité je, aby to mělo chlopeň(zpětnou klapku) a vešlo se to tam. Čím větší, tím líp.
Prostě v nějakém starším katalogu vyčetli max. délku a průměr, plus závit, a nějak si ten svůj výtvor označili.
Důležité je, aby to mělo chlopeň(zpětnou klapku) a vešlo se to tam. Čím větší, tím líp.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Včera - asi po měsíci letěl nový olejový filtr do popelnice byl to nějaký malý od AQ . Každý start a víc než dvě vteřiny klepání bez tlaku . Koupil jsem velký od BOSCH a je po klepání . Za měsíc v tom malém uplně skrabatěla ta gumová membrána .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
tlak oleja
chcem sa opytat aky ma mat 1500 motor tlak oleja???motor je retazovy rozvod.
volnobeh mam kusok od nuly a ,ked to vytocim do tych 4000ot. tak je kusok pred 4.
je to dobry tlak ,alebo slabota?
volnobeh mam kusok od nuly a ,ked to vytocim do tych 4000ot. tak je kusok pred 4.
je to dobry tlak ,alebo slabota?
nedalo mi a bol som sa popytat na nato.chlapik mi povedal ,ze STAVEBNE STROJE netlacia olej viac ako 4.no a ked olejove cerpadlo tlaci nad 4,1 az 4,2 tak sa dala a ked viac moze pretlacit tesnenie pod hlavou a ,ked nie to tak si olej najde uz inu cestu ako vonJelen píše:Záleží čím to měříš, pokud originál budíkem, tak tomu nevěř. Ale dejme tomu, že je to ještě normální tlak. Záleží ještě jestli na teplym, nebo studenym motoru. Na studenym by to byla bída.
bla bla bla... mne to bezne tlaci do 6, podla budika.Na starom motore maximalne 4 pri studenom motore a vysokych otackach. V cerpadle je taky pretlakovy ventil, ktory pri urcitom tlaku prepusti.
Lada je tiez stavebny stroj, ale ma iny motor.
Dedov 50 rocny zetor s motorom po generalke za studena pri vysokych otackach vytlaci 9 aj nieco.
Lada je tiez stavebny stroj, ale ma iny motor.
Dedov 50 rocny zetor s motorom po generalke za studena pri vysokych otackach vytlaci 9 aj nieco.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)