Tlak oleje

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
HoluboSup
Příspěvky: 78
Registrován: ned dub 29, 2007 12:02
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od HoluboSup »

2Hurikán: Mušíš si na nákup přizvat schopného senzibila 8)

Filtry se v mannu kontrolují opravdu důkladně. Na každém stanovišti se nyvíc vyvěšují případné reklamace a rady jak se jim vyhnout. Jiné filtry bych teď už nekoupil.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

HA! DÍKY!

Fram mám na Laděně a po každém startu strašně klepe - asi 2 vteřiny. Mhm ... ok, takže se přesuneme k Mannu.

Ještě se zeptám kvůli Kalině - ale asi až jindy ... páč teď nevím označení ... prostě budu potřebovat ekvivalent pro FRAM od Mannu ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Problém s propouštěním zpětného ventilu jsem měl jen jednou na nějakém pro mě neznačkovém filtru "západní" provenience. Jinak celou dobu jezdím na různých ruských a absolutně bez problémů. Faktem ale je, že pro lepší pocit ze značky jsem na Jahodu koupil Champion. Přeci jen když je v ní Mobil, tak ať to spolu ladí. 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Vidíš, já tam mam ňákej ruskej a beztak to steče :)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Michal Pokorný píše:...Tedy nedalo mi to a zašel jsem se podívat na svoje skromné filtrové zásoby. Tak na dvou je nápis MADE IN GERMANY a na jednom MADE IN ISRAEL 8)
Mně se jednou dostal do ruky Mann a ten měl uvedenou výrobu tuším JAR, tak jsem svému dodavateli řekl, ať pro mne nic jiného než Německo nebere.
Uživatelský avatar
Mirek999
Příspěvky: 388
Registrován: pát kvě 16, 2008 23:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek999 »

Mann uz je na aute a spokojenost.Sice drazsi,ale kontrolka zhasne uz pri startu auta.Minuly filtr jsem tam taky mel Mann,ale byl takovej velikej,tenhle je sirokej,ale nizkej.Aspon tam je vic mista.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4307
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Začínám z těch filtrů trochu šedivět.
Katalog FRAM nabízí pro LADA1600: PH2863-1
Nakupuji na benzínce FRAM PH2857A protože na krabičce je uvedeno LADA2101, LADA NIVA :shock:

Koukám na MANN a uvádějí W1126
Dám W1126 v CrossReference na FRAMu http://www.sogefifiltration.com a vypadne na mě PH2843.
Dám použití filtru PH2843 a dostanu se na auto Fiat X 1/9 1.3 (05/73 - 12/79)
Dám do CrossReference na MANNu http://www.mann-hummel.com filtr FRAM PH2863-1 a vypadne na mě nikoli W1126, ale W 914/2 nebo W 714/2
Pak tam zkusím dát FRAM PH2857A a sláva vypadne na mě asi deset typů včetně W 714/2.
Takže pak můžu udělat závěr že PH2857A a PH2863-1 jdou oba použít, protože oba mají ekvivalent W 714/2...
Ale proč když hledám podle typu motoru na mě vypadne jen jeden?
Nekonečná úvaha, proto se ptám:
Jak vybírat Olejový Filtr?

Já vím, stačilo by to tolik neřešit, osobně se s použitím koupeného PH2857A spokojím, ale rád bych v tom měl jasno.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Proč? Protože většina výrobců filtrů netuší, co to asi může být, ta LADA1600.
Prostě v nějakém starším katalogu vyčetli max. délku a průměr, plus závit, a nějak si ten svůj výtvor označili.
Důležité je, aby to mělo chlopeň(zpětnou klapku) a vešlo se to tam. Čím větší, tím líp. :P
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Včera - asi po měsíci letěl nový olejový filtr do popelnice byl to nějaký malý od AQ . Každý start a víc než dvě vteřiny klepání bez tlaku . Koupil jsem velký od BOSCH a je po klepání . Za měsíc v tom malém uplně skrabatěla ta gumová membrána .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
jeremimo
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

tlak oleja

Příspěvek od jeremimo »

chcem sa opytat aky ma mat 1500 motor tlak oleja???motor je retazovy rozvod.
volnobeh mam kusok od nuly a ,ked to vytocim do tych 4000ot. tak je kusok pred 4.
je to dobry tlak ,alebo slabota?
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Záleží čím to měříš, pokud originál budíkem, tak tomu nevěř. Ale dejme tomu, že je to ještě normální tlak. Záleží ještě jestli na teplym, nebo studenym motoru. Na studenym by to byla bída.
jeremimo
Příspěvky: 137
Registrován: stř dub 22, 2009 13:26
Bydliště: Bratislava SLovensko

Příspěvek od jeremimo »

Jelen píše:Záleží čím to měříš, pokud originál budíkem, tak tomu nevěř. Ale dejme tomu, že je to ještě normální tlak. Záleží ještě jestli na teplym, nebo studenym motoru. Na studenym by to byla bída.
nedalo mi a bol som sa popytat na nato.chlapik mi povedal ,ze STAVEBNE STROJE netlacia olej viac ako 4.no a ked olejove cerpadlo tlaci nad 4,1 az 4,2 tak sa dala a ked viac moze pretlacit tesnenie pod hlavou a ,ked nie to tak si olej najde uz inu cestu ako von
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

bla bla bla... mne to bezne tlaci do 6, podla budika.Na starom motore maximalne 4 pri studenom motore a vysokych otackach. V cerpadle je taky pretlakovy ventil, ktory pri urcitom tlaku prepusti.

Lada je tiez stavebny stroj, ale ma iny motor.

Dedov 50 rocny zetor s motorom po generalke za studena pri vysokych otackach vytlaci 9 aj nieco.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

jeremimo, nejsou stavebne stroje neco ine nez zigul?
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“