Hlava motoru
Moderátor: Moderátoři
Hlava motoru
Zdravím,je možné dát na 1300(011) hlavu z 1200(01).Hlava z 1200 neni unifikovaná.Mám komplet repas hlavu na 1200.Je tam v nich nějaký rozdíl?
Díky za radu
Díky za radu
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
To Thoman: napiš sem, prosím, označení těch hlav a hnedle budeme vědět víc. Obecně je to ale možné. L.
PS: označení hlavy - např. 21011-1003015-10 ... je to "vylitý" na levé straně hlavy.
PS: označení hlavy - např. 21011-1003015-10 ... je to "vylitý" na levé straně hlavy.
Naposledy upravil(a) Luděk Musil dne čtv kvě 07, 2009 08:47, celkem upraveno 1 x.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Hlavy a jejich osazování má rozepsané Tůma, já mám v sedmičce kombinaci takovou o které se ani nezmiňuje a funguje to taky . Pravděpodobně máš tu "novou" 2101-1003011 nebo 2101-1003015, ta první má kompresi 8,8 a druhá 8,5. U té druhé jsou prý nějak menší kanálky chlazení, ale to asi nebude žádné drama, když mi funguje na motoru 2103 živeném plynem. Nejlepší by bylo když by to tu vyčuchal mág Marek a provedl zasvěcený výklad. Nahoď to číslo.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Jediná hlava, která zvyšovala kompresní poměr z 8,5:1 na 8,8:1, je 2101-1003011. Jenže těch bylo jako šafránu, takže nepředpokládám, že ji máš.
Takže jestli má Tvá hlava označení 2101-1003015, má stejný spalovací prostor jako unifikovaná hlava 21011-1003015-10 (liší se jen menšími chladicími kanálky).
Takže jestli má Tvá hlava označení 2101-1003015, má stejný spalovací prostor jako unifikovaná hlava 21011-1003015-10 (liší se jen menšími chladicími kanálky).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
2101-1003011 ta hlava nebola na tych prvych 01kach ???? bo moj motor co bol v LULU bol z 1973 a mam pocit ze tam bolo neake taketo oznacenie
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hlava označená tímto číslem je shodná s unifikovanou hlavou 21011-1003015-10. Liší se pouze velikostí chladicích kanálků.Thoman píše:číslo hlavy je 2101-1003015.Je možné ji teda namontovat na 21011-kový motor?až teď jsem se k tomu dostal.
Takže jak psal Luděk Ondrůch - bez obav .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Zdravím, mám problém týkající se hlavy, tak se vecpu sem.
Praskla mi hlava na 2105 třináctistovce, protože vletěl do prvního válce šroubek někde od filtru LPG(přesně nevím jestli filtr nebo jiná část), protože tam nebyla zajišťovací matka , šroubek se uvolnil a přes karbec a sací potrubí prošel do prvního válce, podřel píst a rozmlátil hlavu , to mi řekl známý, co jsem to dal k němu opravit. Píst zvrchu oleští, tam prý problém není.
Ale nejde mu sehnat hlava. Nemáte někdo hlavu na 2105 třináctku? Výše čtu, že bych mohl použít i hlavu z 2101 dvanáctistovky, je to fakt? Mám možnost jednu hlavu z dvanáctistovky sehnat, tak ať nekupuju zbytečně.
Díky za odpovědi.
Praskla mi hlava na 2105 třináctistovce, protože vletěl do prvního válce šroubek někde od filtru LPG(přesně nevím jestli filtr nebo jiná část), protože tam nebyla zajišťovací matka , šroubek se uvolnil a přes karbec a sací potrubí prošel do prvního válce, podřel píst a rozmlátil hlavu , to mi řekl známý, co jsem to dal k němu opravit. Píst zvrchu oleští, tam prý problém není.
Ale nejde mu sehnat hlava. Nemáte někdo hlavu na 2105 třináctku? Výše čtu, že bych mohl použít i hlavu z 2101 dvanáctistovky, je to fakt? Mám možnost jednu hlavu z dvanáctistovky sehnat, tak ať nekupuju zbytečně.
Díky za odpovědi.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Tuto větu bych upřesnil:peet2101 píše:2105 1300 má řemenový rozvod, všechny ostatní motory mají rozvod řetězový.
Motory s řetězovým rozvodem mají delší hlavu. Rozvodová kola a řetěz běhají v olejové lázni, proto musí být "obal" - prsa motoru a hlava i přes ně.
Motory s řemenovým rozvodem nemají potřebu tento (řemen) mazat. Proto rozvodový mechanismu běhá vně motoru. Hlava je o tento mechanismus "kratší".
Proto tyto hlavy nejsou ani stejné, tím pádem ani záměnné.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´