To predsa aj normalne 05kove nie?Nulašestka píše:dou hodně vysunout a dají se i naklápět dopředu/dozadu.
Otázka na příznivce hranatců
Moderátor: Moderátoři
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Psáno s nadhledem, ale tak, jak to je:
Chlapi hranaťáci, těžkej sestup do okresního přeboru, a možná ještě níž. Neustále tady slyším kvičení o tom, jak jsou hranatce nejlepší apod., a jak my kulaťáci vámi opovrhujeme, vaše auta pomlouváme, kecy, kecy, kecy ...
A když konečně dostanete příležitost ukázat, co ve vás a vašich autech je - notabene od ortodoxního kulaťáka - tak se člověk dozví akorát velký prd. Nakonec se ukáže, že o těch autech nic moc nevíte. Tož to bych se styděl, jak chcete obhajovat něco, o čem ani nevíte základní informace? Právě tato "karosářská" varianta přístrojovky musela být pro váš typ zásadní, protože jde evidentně o něco jako bílou vránu, a měli byste ji znát alespoň jako legendu.
Ještěže vám zachránil jm3 čest - tohle auto měl, a tedy potvrzuje existenci onoho úkazu.
Každej kulaťák tady publikuje sebemenší odchylku svého vozu od normální produkce, a vy nevíte o takové pecce a smolíte sem takové hanebnosti jako "... o tom jsem nikdy neslyšel ..." a spol.
Z toho odvozuji, že jediná zajímavost vašeho typu je nejspíš v tom, že Rusáci už na tom v té době byli natolik špatně, že už uměli auta jenom otesávat sekerou ze základního kvádru do pravých úhlů.
Doufám, že můj příspěvek vás vyprudí natolik, že se zkonsolidujete a o této variantě 2105 někde něco vyhrabete a - ideálně - se najde i jedinec, který to vlastní. Tak alou ..
Chlapi hranaťáci, těžkej sestup do okresního přeboru, a možná ještě níž. Neustále tady slyším kvičení o tom, jak jsou hranatce nejlepší apod., a jak my kulaťáci vámi opovrhujeme, vaše auta pomlouváme, kecy, kecy, kecy ...
A když konečně dostanete příležitost ukázat, co ve vás a vašich autech je - notabene od ortodoxního kulaťáka - tak se člověk dozví akorát velký prd. Nakonec se ukáže, že o těch autech nic moc nevíte. Tož to bych se styděl, jak chcete obhajovat něco, o čem ani nevíte základní informace? Právě tato "karosářská" varianta přístrojovky musela být pro váš typ zásadní, protože jde evidentně o něco jako bílou vránu, a měli byste ji znát alespoň jako legendu.
Ještěže vám zachránil jm3 čest - tohle auto měl, a tedy potvrzuje existenci onoho úkazu.
Každej kulaťák tady publikuje sebemenší odchylku svého vozu od normální produkce, a vy nevíte o takové pecce a smolíte sem takové hanebnosti jako "... o tom jsem nikdy neslyšel ..." a spol.
Z toho odvozuji, že jediná zajímavost vašeho typu je nejspíš v tom, že Rusáci už na tom v té době byli natolik špatně, že už uměli auta jenom otesávat sekerou ze základního kvádru do pravých úhlů.
Doufám, že můj příspěvek vás vyprudí natolik, že se zkonsolidujete a o této variantě 2105 někde něco vyhrabete a - ideálně - se najde i jedinec, který to vlastní. Tak alou ..
Tom
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
VAZ 2103, 1975
VAZ 2103, 1977
VAZ 2103, 1978
VAZ 2106, 1978
lionol, klaním se před tebou, dokonalé sám bych podstatu hranaťáků nevystlihl lépe.
Jen dodám, že v Rusku to bylo možné, neb vozy Volha 2410 tímto sklíčkem přes budíky disponovaly. Je taky dosti možné, že to bylo jen na prvních vozech a zdejších 99% hranatcofilů toto ani vidět nemohlo, protože od toho z nějakého důvodu upustili a to velice rychle, jm3 na to natrefil nějakou strašlivou shodou náhod. Tím se asi hranatých uživatelů fóra trochu zastanu, ale tento detail nebyl na netu nikde opěvován, třeba jako wankel, tak se o tom všeobecně neví.
Jen dodám, že v Rusku to bylo možné, neb vozy Volha 2410 tímto sklíčkem přes budíky disponovaly. Je taky dosti možné, že to bylo jen na prvních vozech a zdejších 99% hranatcofilů toto ani vidět nemohlo, protože od toho z nějakého důvodu upustili a to velice rychle, jm3 na to natrefil nějakou strašlivou shodou náhod. Tím se asi hranatých uživatelů fóra trochu zastanu, ale tento detail nebyl na netu nikde opěvován, třeba jako wankel, tak se o tom všeobecně neví.
o prepac, ale ty vies, ze existovali palubovky do 05, ktore mali pri packach kurenia 2 miesta na vypinace? Toto je zakladny typ, videl som jednu na trhu na UA. Vies ze prve 07ky mali nulovanie tachometra cez plexi sklo a nie zospodu, a k tomu mali ine usporiadanie malych budikov a kontroliek? Vies ze prve 07 mali spiatockove svetlo umiestnene v strede zadnej lampy? Vsetky tieto veci som videl nazivo.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No jo, jsme břídilové, tedy spíše bych měl mluvit jen za sebe, tedy břídil, co nevidí dál než ke hranatému svému ingotu, zatímco majitelé kulatců sežrali všechnu moudrost světa .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
jj, v pohode, ja len aby nebolo, ze prd viemelionol píše:Cory: neviděl ... proto jsem se ptal vyznavačů těchto modelů
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Ty 2 mista na přepínače jsem snad i viděl (1991),mohl bys to ještě víc upřesnit?Cory píše:o prepac, ale ty vies, ze existovali palubovky do 05, ktore mali pri packach kurenia 2 miesta na vypinace? Toto je zakladny typ, videl som jednu na trhu na UA. Vies ze prve 07ky mali nulovanie tachometra cez plexi sklo a nie zospodu, a k tomu mali ine usporiadanie malych budikov a kontroliek? Vies ze prve 07 mali spiatockove svetlo umiestnene v strede zadnej lampy? Vsetky tieto veci som videl nazivo.
Mám tu trochu i jiné dotazy:1- K-L udal foto tachometru s ruským nápisem km a trošku jiným fontem číslic,jinak jsou shodné,čím to je?Mám prostě neruské km/h.
2-Mohl by mě někdo s radostí uvést(nic o téhle věci nevim),proč byly 2104 dělány s maskou 2105,pak některé 2107 a dnes v IŽu zase 05?Bylo to na výběr?Byly nějaké rozdíly-neptám se mezi 05 a 07 ale jen na těhle 04.Byl cenový rozdíl?Odkdy dokdy to bylo tahle vyráběno?Či masku 07 měla automaticky pouze 1700i?Děkuji za objasnění.
Dodam rovno fotku, palubovka co som videl, bola presne taka ista: http://www.vaz-2106.ru/books/vmp2/illustrations/223.jpgVeverka píše:Ty 2 mista na přepínače jsem snad i viděl (1991),mohl bys to ještě víc upřesnit?
Pokial viem, kazda jedna 04, ci uz 1300,1500 alebo 1700i, mala masku 05, takisto aj IŽ (vídavam na UA). Je par kombikov s maskou a kapotou 07 (Majo, Pátrač), ale je to prerobene. Ak si to videl na inych kombikoch, tak je to asi samodomo, ktore sa uskutocnilo pri GO karoserii alebo naburani predku.Veverka píše:2-Mohl by mě někdo s radostí uvést(nic o téhle věci nevim),proč byly 2104 dělány s maskou 2105,pak některé 2107 a dnes v IŽu zase 05?Bylo to na výběr?Byly nějaké rozdíly-neptám se mezi 05 a 07 ale jen na těhle 04.Byl cenový rozdíl?Odkdy dokdy to bylo tahle vyráběno?Či masku 07 měla automaticky pouze 1700i?Děkuji za objasnění.
A 1,3ky mali palubovku 05 a 1,5ky palubovku 07.
Edit: Vraj sa v RU vyskutuju 04ky s 07maskou. O tom som nevedel. Viem iba o novych 04 s maskou 05 a naraznikmi 07 s motorom 1,5mpi
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
pokud to vidas v cr tak je to vzdy predelavka. nejaky 04 s 07 maskou delali. ale bylo jich mnohem min jak s 05 maskouVeverka píše:Já viděl 04 s maskama 07 strašně moc!Tak tři pětiny co jich vidívám má masku z 07.Pravda,dnešní iž má určitě masku 05.
Ta přístrojovka se možná montovala na začátku devadesátých let,možná je to pouze můj blud.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009