Neprošel jsem emisemi- vysoký obsah HC

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Nejsem si jistej, ale možné to je, zítra napíšu až otestuju.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

no ja to mam teraz tak, ze klapka prvej komory sa otvara asi tak od tej druhej tretiny chodu tiahla sytica a pri tomto nastaveni to ma tych 4tisic otacok
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

U auta na LPG bych karburátor nijak neřešil pokut to projde STK tak ať je jaký chce . Stejně je tam akorát na překážku . U 02 jsem ho vyhodil a osadil jen jednu velkou klapku v díře a jezdilo to podstatně lépe než předtím na benzín . (20 let bez nádrže na benzín potvrzuje "zbytečnost" se o zařízení zvané karburátor starat) . Ale pokud tam je tak jednou až dvakrát do roka je potřeba karbec zvenku nastříkat nějakým olejem aby se nezadřely pohyblivé díly .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Na emisích ale měří jak benzín, tak lpg. Teda alespoň u nás.
Čtyři tisíce je fakt moc když to začně otvírat až v tej poslední třetině, jestli je klapka jenom nastevřená - měla by být max 1/4, tak poté to bude asi někde cůcat falešnej vzduch. Anebo by to mohla být čistě hipoteticky nízká hladina v plovákovce -->chudší směs a zvýšené otáčky, ale asi je to pitomost na sytič chudou směs :lol: .
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

no tak som teda nepresiel :cry:
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ono to nešlo seřídit na místě? Vždyť tam "probuch" nic není . Předstih a nastavit bohatost . Bohatost když nastavíš dle knížky musí to projít s velkou rezervou . Je to práce na 10 minut .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

no bol tam dost neochotny clovek a hned ako mi nameral vyssie hodnoty tak ma vyrazil, pytal som sa ho, ci to neskusime nastavit ale on stale tvrdil svoje
potom som to skusal doma nastavovat a vobec mi nereaguje srob bohatosti, skusal som ho aj utesnovat teflonovou paskou a nic
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Ten fungovat musí . Máš asi moc pootevřenou klapku (dorazový šroub) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

ten je aj na ozone?
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

To bohužel nevím páč od r. 1987 jezdím na LPG a na 02 ještě Ozón nebyl . A od té doby mně nějak karburátory v autě nezajímaly . Ale informace "tu" jistě najdeš .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11066
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

U Ozonu se nastavují vlasové vůle klapek obou komor, jsou tam takové šroubečky. To lehké potevírání klapky první komory při sytiči od druhé třetiny je v pořádku, táhlo soupáčí patří do dírky co je blíže spodnímu dílu karburátoru. Při plném sytiči by se po nastartování měla též pootevřít přívěra vzduchu. Mrkni na předstih, zkontroluj membránu ekonomizéru zdali není prasklá, pokud jím je tvůj ozon vybaven. Seřízení plováku a mezery pootevření přívěry vzduchu by mělo být samozřejmostí. Mrkni do Tůmy, má to tam pěkně popsané.
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

No to je na slovensku nova moda ze nastavenie si mas spravit v servise a oni to na EK alebo STK len skontroluju.
Ja som isiel len na STK a vyrazil ma za emisie, ostrekovace, kvapku brzdovky na valci spojky a nedal mi moznost to ani nastavit a to by bola len minuta. Su to hazli.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

to už je zrejme ako na ua hranici, každý čaka niečo do vrecka, nedáš, pal do pi :|
Uživatelský avatar
flamo
Příspěvky: 374
Registrován: úte dub 15, 2008 15:04
Bydliště: Žilina

Příspěvek od flamo »

uz som to vyriesil
Na zilinskej univerzite mi to nejaky typek nastavi a odmeria a potom pojdem na ek uz na istotu
no tak uz ju mam :wink:
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“